Knipoogje toen hij in april wegging vond ik het echt vreselijk. Vooral de avonden en weekenden, dan zit je maar :?
Nathalie had het er ook heel erg moeilijk mee, continu huilend wakker worden en naar haar papa vragen. Dan breekt je hart
Paar dagen voor hij terugkwam begon ze er eindelijk aan te wennen.
Nu vind ik het een stuk minder erg moet ik zeggen :oops:
Er is het afgelopen jaar zoveel in mijn leventje gebeurd dat ik het stiekum wel lekker vind om even de tijd voor mezelf te hebben hoewel ik hem vreselijk zal missen.
Ik hoop alleen maar dat Nathalie er deze keer beter mee om kan gaan.
owww wat erg voo rje meisje marieke!! kan me voorstellen dat dat als moeder niet prettig is om te horen: je meisje die verdreit heeft om haar papa… :hug:
hopenlijk doet de tijd allen, en daaardoor tijd voor jezelf, je goed!
oww ze is je volgens mij gewoon al aan het vaccineren tegen de mg!! zodat ze zeker weet dat jij die niet krijgt als je haar moet troosten als haar papa weg is
spannend chelleke, maar geniet van je rust vanavond, en spaar al je energie op voor (over)morgen!
bigsby: owww spannend! nog 6 daagjes!! wat voor afleiding staat nog op de planning?>? en hoe zit het met je sollicitatie?? weet je al of je het gaat doen??
hier nog steeds niets, maaar vermoed dat mijn klachten van een griepje komen…, voel me nog steeds niet helemaal lekker in mijn buik en heb continu een overgeefgevoel, dus marieke, kan je dochter mij ook niet even komen vaccineren tegen de mg?? :lol: