Zwanger worden van een derde, deel 3

joe hoe waar zijn we???

bianca al goed nieuws???

ik heb wss gisteren de eisprong gehad de temp was nu 0.4 graden hoger, en als dat echt zo is dan heb ik op het juiste moment geklusd namelijk zondag nacht en gisteravond was de temp hoger

pppfff bianca wat een spanning, HOE IS HET NU???

Heb r vanmiddag ge-pbt, maar nog geen reactie.

Aaaaaaahh, ben zo nieuwsgierig!!!

Goed nieuws Kimmie!!!

haar laatste bericht op het forum was hier, dus nog geen bianca gespot

meid haal ons uit de zenuwen!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

(jeanette, ik las net in een ander topic dat het misschien ook wel eens een inesteling kan/kon zijn dat die temp nu zo hoog is :think: ja ik weet het ook niet hoor, ik heb er de ballen verstand niet van :oops: ik kan het alleen nog maar geloven als ik een positieve test in mijn handen heb

he meiden…helaas gister ongi geworden…heb nu barstende hoofdpijn…en ik wou nog wel gezellig op kok vanavond…duik zo maar weer mijn bedje in…

Op naar de volgende ronde maar weer…

tot morgen! :-*

aaaa nee he, het leek zo hoopvol, 3 dagen overtijd

:hug: :hug: :hug:

hoe is het met je hoofdpijn nu?

Kimmetje, in principe is dit volgens het boekje; na de eisprong gaat je temp met ongeveer 0.4 grd omhoog en dat blijft ie tot je weer ongi wordt.

Ik had wel een paar dagen later weer een piek, wat waarschijnlijk de innestelling was.

Maar je weet iig dat je een eisprong hebt gehad.

Gewoon blijven tempen hoor!!!

Dan kan je de curves straks naast elkaar leggen en kan je je eisprong voorspellen.

Hier nog alles rustig, een beetje te rustig, waar door ik ga piekeren.

Heb vanochtend zelfs de gyn gebeld of ik eerder kon, maar die kan maandag pas wat meer zien…

Balen Bian… :hug:

jhaa mijn neef is weer vader geworden, van een meisje en ze heet michelle, weeg 6.5 pond :inlove: :inlove: :inlove:

Hoi lang geleden… Ik vind het best moeilijk. aan de ene kant vind ik het nu genoeg. maar mn man kwam gisteren met een verhaal dat zijn colega, zijn vrouw zwanger is van een derde. hun hebben ook twee zoontjes. dan moet je wel weer slikken. het hoefd nou ook nog niet. maar ik vind het zo moeilijk. heb nu werk. ik wil eerst wachten tot ik een vaste baan heb. maar als dat zo is. zit ik alweer te denken. want mijn schoonmoeder of ( heel mischien) mn moeder wil niet oppassen als ik drie kinderen heb. ja en ze worden wel wat ouder. dat heefd ze ook gezegt. samen waar mijn man bij was. en mn schoonvader. mn man was een beetje kwaad. omdat ze ook echt zei van. gelijk van. ik zou geen derde nemen. en als je dat doet dan pas ik niet meer op. mn man kwaad en mn schoonvader. en die zei van. nou ook al neemd ze er tien dat moeten ze zelf weten. mn man zei dat ook. dat we. wel even zien wat we doen. mischien zijn we over een paar jaar mee klaar. of we willen wel een derde.

mara het is zo moeilijk. want als ik dan geen oppas heb. ja dan moeten ze naar d eopvang toen. want ik laat geen een kindje wegbrengen naar de oppas. dus dan allemaal. en dan kost dat weer geld. en dan werk ik weer voor de oppas. en dat redden wij niet. maar als het alleen daarom om is om het niet te doen. is ook weer belachelijk. ik weet het soms even niet meer.

ik weet van mezelf dat ik aan de ene kant wel klaar ben. maar aan de andere kant heb ik geen gevoel nog dat het compleet is. erg verwarrend.

als mijn schoonouders vooral willen oppassen zou de keus wel makkelijker zijn. maar nouy hangt het weer van dat af. en ik kan niet meer thuis zitten. dat is onmogelijk. maarja ik weet zelf wel als de kids wat ouder zijn. word het alleen maar makkelijker en gaan ze naar school. en dan hebben ze maar een kindje om op te passen. ik denk als we het doen is het pas na drie jaar. wel laat en dan is d eleefdtijdsverschil wel erg groot. maar dat heefd denk ik ook weer zn voordelen. eerder kan het gewoon niet.

Hallo Karin,

Bij mij zit er ook 2x 3 1/2 jaar tussen, dat is mij goed bevallen hoor.

Had nu wel iets minder gewild, maar het zat niet mee.

Qua opvang, tja, bij een vriendinvan mij riepen ze ook dat ze dan niet meer op wilden passen, maar nu het zover is, doen ze het graag.

ik had ook de oma’s als oppas voorheen, maar de jongste gaat nu toch naar een kdv en bevalt erg goed, geen opvoedverschillen, wegbrengdrukte enz.

De kosten vallen mee, ze kijken naar je verzamel-inkomen.

Dus mocht je een eigen huis hebben, dan nemen ze het inkomen - aftrek eigen woning, dus dan is het eindelijk eens voordelig een hoge hypotheek te hebben :wink: .

Ik betaal voor 2 hele dagen creche a 12 uur (zoveel gaat ze niet, maar dat moet je per dag afnemen) per maand 510 euro, maar krijg 435 terug, dus betaal nu 75 euro voor 2 hele dagen.

Een peuterspeelzaal kost al voor 2 ochtendjes 65 euro, dus die opvang valt op zich wel mee hoor, heb ik mij ook wel eens op verkeken.

Als je googled op kinderopvangtoeslag, dan vind je vanzelf een soort rekenprogramma.

Dus als je je aangifte van 2006 al gedaan hebt, dan kan je die nemen, doe je geen belastingaangifte, dan kan je gewoon beide jaaropgaven nemen.

Overigens kost ieder volgend kindje geen ene fluit, maar 3%.

Dus 15 euro.

Mocht je nog vragen hebben mail me???

dank je. daar heb ik wel wat aan. :-*

als ik vragen heb. pb ik je wel.

Hallo

Karin, dikke knuf meid :-* Idd kdv is echt niet duur meer! Ik heb vrijdag een afspreek bij het kdv. Esmee gaat straks ook en Ruben naar de bso.

Kim, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie!

Ik voel me weer prima vandaag! Was wel een beetje teleurgesteld natuurlijk, maar ik was er al wel van uitgegaan dat het nog wel wat maandjes gaat duren…we wachten af en klussen verder… :mrgreen:

:thumbup: goed van je hoor zo positief denken, :thumbup:

Ooh dus het is echt veranderd… wat ga jij betalend an? als ik vragen mag?

ik voel me daar wel beter bij.

hahaha maar mischien tegen die tijd. willen mn schoonouders of mn ouders maar al te graag opppassen dat kan ook nog.

als ze tegn die tijd dat hummeltje zien zijn ze weer helemaal verkocht :inlove:

ik hoop het. want het duurt nog wel wat jaartjes.

twee of drie jaar.

is het dan niet zo dat d eleefdtijdsverschil zo groot is. ? omdat mijn andere zonns zo dicht bij is nl.

maar ik zie ook wel voordelen. dan zijn de jongens wat groter. en kunnen ze mooi op hun brusje passen. hahah niet dat ze alleen is ofzo. maar dan maken hun het ook mee.

maar aan de nadere kant ben ik er een tijd uit. moet het weer van voren af aan. terwijl je er nu inzit.

ach je moet ook zo denken elk voordeel heefd zn nadeel.

Elk voordeel heeft inderdaad zijn nadeel ja, maar ik vond het een heel groot voordeel dat Kelly al 4 was toen Ryan werd geboren hoor. Ze kon zichzelf redden en dingen aangeven en zo. Je kan haar vertellen waarom ze even moet wachten en dat soort dingen. Tegen de tijd dat er hier weer een baby komt zal ze bijna 7 zijn… Dat is weer best een groot verschil, maar ja…daar hebben we dus weer niet voor gekozen…

@Roheryn wrote:

Elk voordeel heeft inderdaad zijn nadeel ja, maar ik vond het een heel groot voordeel dat Kelly al 4 was toen Ryan werd geboren hoor. Ze kon zichzelf redden en dingen aangeven en zo. Je kan haar vertellen waarom ze even moet wachten en dat soort dingen. Tegen de tijd dat er hier weer een baby komt zal ze bijna 7 zijn… Dat is weer best een groot verschil, maar ja…daar hebben we dus weer niet voor gekozen…

Ben het hier helemaal mee eens, Thom was 4,5 toen Max kwam. Hij is zo lief met Max, speelt met hem. Gisteren was ik aan het koken en Thom gaf Max zijn warme eten. :inlove: