De kleine wordt eerder gehaald, rond de 38,5 week, dus die weken was geen ecxhte vergissing hoor. Maar voor mij komt de datum dus dan wel sneller…
Ik zal vh weekend vragen of Henri een fotootje maakt…
waarom wordt de kleine eerder gehaald danja???
is daar een medische redenen voor???
Ja, de eerste lag in stuit, en mocht niet meer via de doos :mrgreen: omdat zijn hoofdje te groot was, dus gepland, maar was al overtijd. Thijmen ging wel met weeen, maar omdat 1 of andere l*llo vond dat het niet snel genoeg ging, kreeg ik infuus waardoor mijn lichaam zei; nowayhose! en verzette zich waardoor er na een paar uur een sceurtje kwam op de oude ks en het dus een spoedks werd. Dus om dat te voorkomen; de weeen en het scheuren, wordt het eerder gehaald. Maar ik vind het niet erg hoor, dan ga ik er lekker uitgerust in zeg maar. De vorige keer was ik helemaal kaopt.
oohh jeetje, ja dan kan ik het me een beetje voorstellen, al had ik nog nietr eerder gehoord dat daadwerkelijk de oude ks gescheurd was :shock:
en het voordeel je hoeft niet te wachten wanneer je gaat bevallen, en idd kun je er uitgerust klaar voor zijn
het is een oude wond en dus een zwakkere plek, dus logisch dat het zou kunnen gebeuren. Gebeurd niet altijd gelukkig, maar toevallig bij mij wel. Darom moest ik ook al in het zkh bevallen.
Wat betreft het wachten; het kan zijn dat ik er bv om 8 uur moet zijn en pas om 4 uur wordt geholpen hoor, alle andere vrouwenv en eventuele spoedjes gaan voor…
ja ok met de spoedjes er buiten gelaten kan me ook wel weer voorstellen dat die voor gaan
Dat waren dus geen leuke bevallingen, hopen dat het gepland nu beter gaat. We kijken hier uit naar de foto
Kimmetje, en nog bespongen ?
Ik ben nog steeds aan het denken, ik word gek van mezelf en ik neem aan dat jullie ook gek van mij worden :think: :think:
Nee hoor Mama2, je kunt hier zeker je onzekerheden kwijt. :hug: Misschien moet je het eens proberen het voor een maand of 2 te laten rusten, misschien dat jijzelf daar ook meer rust door krijgt.
Maarja, dat is erg makkelijk gezegd van mij…
ja mama 2 ik wordt harstikke gek van je :liar: :liar: :mrgreen: geintjuh
meid hier kun je lekker je frustraties kwijt
ben allan blij dat we lekaar zo kunnen helpen :hug: :hug: :hug:
en ja ik heb mijn mannetje gisteren nog besprongen
Danja, heftige bevallingen! Fijn dat ze het er niet op aan laten komen…
Heerlijk al geshopt! Leuk hoor!
haha Mama2 nee hoor hier worden we niet zomaar gek hoor!
Kim, die man van jou heeft het maar druk zeg! :mrgreen: :thumbup:
Hier verder geen nieuws…Heb het gevoel alsof ik elk moment ongi ga worden…we wachten weer af…
nee jij wordt niet ongie!!!
Ik heb geen problemen gehad met de bavallingen hoor, de eerste wist ik van te voren dat het een ks werd en ging ik er uitgerust in(leuk was iets minder omdat ik een huis bev. wilde, maar dit voelde ook goed), de 2de was ik blij dat het een ks werd, en nu ben ik weer voorbereid. En het herstel heb ik geen problemen mee hoor. Alleen de 2de keer was ik vermoeid dat ik uit het zkh kwam, omdat ik op zaal lag en niet goed kon uitrusten ivm anderen die midden in de nacht gebracht werden of hun kindje te voeden kregen etc.
Maar ik vind ze niet zwaar hoor, als ik andere verhalen van anderen hoor… :oops:
He Bian25, is het nog rustig bij jou???
Zo ja, wanneer ga je testen???
(zou gaaf zijn…)
Nog geen ongi hier, wel een ongi-gevoel…Ik wacht nog even af…Test met een paar dagen overtijd…dinsdag ofzo…
duim duim duim
:thumbup:
en en en bianca??? ik kwam snel ff kijken maar nog geen nieuws
OH Bianc laat ons niet in spanning…
mmm nog niks, bianca, wat hou je ons weer in spanning
ohjee ik had me ook weer wat vandaag
ik was op de sportschool en werd me daar een partij misselijk, echt ik moest wel een paar keer slikken want anders spuugde ik alles uit :sick:
ppff ben nog niet helemaal lekker… blegh