Zwanger worden van een derde, deel 3

ff een stukje van danja :wink: :wink: :wink:

@Danja wrote:

mijn echo was goed!!! Alles was goed, hoewel het apparaat vaak wazig was en onduidelijk… Ik was blij dat zij er verstand van had, anders had ik het echt niet kunnen zien :cry:

EN voor 99,9 % weten we wat het wordt, het zou haar vies tegen vallen als het het andere geslacht wordt dan dat zij ons heeft verteld… :mrgreen: Het lag er nit helemaal goed voor met de beentjes :?

Ik ben moe en ga even bankhangen :-*

Hallo!

Kim, misschien heb je nu je eisprong? Dan keldert je temp ook zo!

Danja, fijn dat alles goed was meid!

Sorry dat ik het hier niet even had geplaatst, maar ik was blij dat ik kon liggen; ik moet vandaag weer naar de fysio, het doet echt zeer…

Maar idd alles was goed! En ik heb al geshopt :inlove:

Bian: spannend hoor, nog twee daagjes! Hier duimen we ook hoor :smiley: :smiley:

Dank je wel ester :-*

Danja, al lekker geshopt! Vertel! :mrgreen: Hebje blauw of roze gekocht? :stuck_out_tongue: :wink:

Succes bij de fysio!

Ja Danja…vertelllllllllllllllll :mrgreen:

Ik heb… kleertjes gekocht!!! Maat 56… :inlove: :inlove:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mmmm als ik zo op je puntjes af ga kom ik uit op… jongen en meisje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hahaha, het aantal puntjes heeft niets met het geslacht te maken :mrgreen:

nee daar was ik al bang voor, maar ja je probeert van alles hé :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mooi Danja, ik ben benieuwd!!!

Kimmetje; ik kan maar 1 ding bedenken; je MOET zo spoedig mogelijk klussen!!!(en daarna 24 op je hoofd staan!!) :wink:

Bij mij was ie ook de dag ervoor extra laag.

Misschien dat je actie van gisteren al genoeg was???

Bian; we duimen wederom verder…

Danja je kan ons echt niet zo in spanning laten dat kunnen we niet aan :hand: , wel fijn dat alles in orde was

Ik ben stiekem wel jaloers op je :oops:

manlief wou niet vandaag, maar hopen dat gisteren genoeg was :pray: , morgen vroeg maar weer bespringen!!!

Henri wil het dus het blijft een verrassing, alleen onze ouders weten het.

geeft niks joh, het is al moeilijk genoeg om je mond te houden :wink:

geniet maar lekker van jullie geheimpje en wij zien het over een week of 20 wel :wink: :inlove: :inlove: :inlove:

17 a 18 weken maar hoor :wink:

ohja oeps :oops: :oops: :oops: ik laat je wel heel lang overtijd lopen he :mrgreen: :mrgreen: :oops:

hier was de temp weer normaal, 36.7, en ik heb anochtend nog geklusd ik hoop dat het genoeg is :think: :pray: :pray: :pray: :pray:

hahaha lekker positief he!!!

Uitslag online zwangerschapstest voor …

De eisprong vindt normaal gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,

dat zou in jouw geval zijn op Woensdag 14 Maart 2007.

Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Donderdag 15 Maart 2007.

Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum.

Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong.

Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad,

wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent.

Verder zeg je dat je misselijk bent of overgeeft, moe bent of veel wil slapen, wat zwaarder bent geworden, meer zin in andere soorten eten hebt,

kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap.

De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie.

Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op

Maandag 26 Februari 2007, dan ben je uitgerekend op:

Woensdag 5 December 2007.

Je bent dan nu in week 3 van jouw zwangerschap

(gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),

en je hebt nog 264 dagen te gaan.

Je hebt 77% kans dat je zwanger bent.

DE TEST IS POSITIEF

[/i]

Nou Danja, dan moet je het goed maken met een foto van jezelf want daar moeten ook al zo lang op wachten!! :stuck_out_tongue: :mrgreen: