mijn echo was goed!!! Alles was goed, hoewel het apparaat vaak wazig was en onduidelijk… Ik was blij dat zij er verstand van had, anders had ik het echt niet kunnen zien
EN voor 99,9 % weten we wat het wordt, het zou haar vies tegen vallen als het het andere geslacht wordt dan dat zij ons heeft verteld… :mrgreen: Het lag er nit helemaal goed voor met de beentjes :?
De eisprong vindt normaal gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,
dat zou in jouw geval zijn op Woensdag 14 Maart 2007.
Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Donderdag 15 Maart 2007.
Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum.
Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong.
Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad,
wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent.
Verder zeg je dat je misselijk bent of overgeeft, moe bent of veel wil slapen, wat zwaarder bent geworden, meer zin in andere soorten eten hebt,
kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap.
De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie.
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
Maandag 26 Februari 2007, dan ben je uitgerekend op:
Woensdag 5 December 2007.
Je bent dan nu in week 3 van jouw zwangerschap
(gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),