Zwanger worden van een derde, deel 3

Ja, daar ben ik ook blij om, ik was me al zorgen aan het maken dat ik al in de overgang zou zijn ofzo. :? Hoezo neurotisch… :roll:

Volgende ronde slaan we over, ik wil nu even mijn cylcus onder de loep nemen omdat ik altijd stipt om de 28 dagen was, even kijken de volgende maand. En december lijkt me geen leuke maand… :oops:

Trouwens Kim, succes in de slaapkamer… :thumbup: :wink:

Jeanette, hoe voel je je?

Bian, alles goed?

mwahaha LOL claudje met de decembermaand…

Meis helaas joh, toch stiekum hoop je er op hé?

Kus voor jou dan maaaaaaaaar… :-* :hug:

nou ik was eerst zo rijk en blij met die drie kids om me heen en nu breken ze zo ongevreer mijn huis af en ben ik naar boven gevlucht en heb man met alles achtergelaten :shock:

Pfiew

Hihihi Mama, sorry moet lachen. :mrgreen: :-

Bianca, wat lief dat je reageert, ja het is jammer, wat je zegt, stiekem hoop je er toch op. :-

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ook ik lig in een deuk mama2 :mrgreen: :mrgreen:

nou die slaapkamer plezier is er niet van gekomen, we lagen net op bed, belt een vriendin dat ze onderweg is voor een bakkie :mrgreen: :mrgreen:

(ik kon geen nee meer zeggen want ik heb hun ook een keer gestoord tijdens hun klus sessie hahahaha zij zijn ook bezich voor hun 2e kindje)

nou morgen vroeg dan maar weer en hopen dat manlief nu niet weer wat heeft, zodat hij geen zin heeft

iemand nog tips hahahahahaha

Hi hi, hij gaat lekker mama2… :lol:

Danja heeft morgen toch haar 20 weken echo??

Spannend!!!

Ach Kimmetje, ze zeggen toch dat de kikkervisjes harder zwemmen 's morgens???

Zet de wekker maar!!! :wink:

Nou Claudje dat wordt misschien een leuk sinterklaascadeautje (Santa Claud :wink: )

hahaha ik hoef geen wekker te zetten, mijn man komt sochtens pas in bed, dus wordt ik wel wakker, ga wel met me blote kont in bed liggen wachten gnagnagna

Whoehahahahah, gewoon bespringen… :wink:

jhaaaa dat doe ik!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:dance: :thumbup:

als ik morgen hier niet kom dan weten jullie waar ik ben…, in het zkh omdat manlief zich omdraaide net dat ik er op wilde springen :mrgreen: :mrgreen:

:lol: Hihihihi, ik zal erop letten. :stuck_out_tongue:

Hè Claudje, balen meid! Ik had het zo gehoopt voor je! :-*

Kim, zet em op!! Hou hem wel heel hè? :wink:

Pas op hoor Kimmetje, straks geeft ie je nog aan!!! :wink:

He Bian25, zag je banner, dat wordt spannend!!!

Ik ga heeeeel hard :pray: .

(Hoe meer novembermama’s hoe meer vreugd!!!)

nou ikheb mijn meldplicht weer voldaan hahahaha

hij is nog heel!!! :mrgreen: :mrgreen:

heb hem goed besprongn en nu ligt hij lekker te slapen :inlove: :inlove:

danja veel plezoer bij je echo kom je nog wel ff showen???

:lol: Ik dacht, ik kom gelijk even kijken of Kim er al is. :mrgreen:

Biana, spannend!!! :pray: Voel je iets?

Danja, veel plezier!!!

Danja, veel plezier straks!

Claudje, ik voel me net als anders voor een nod eigenlijk…denk niet dat het nu in 1 x raak is hoor…maar goed ik hoop dat mijn ongi dan een beetje op tijd komt. Dat ik iig een mooi en regelmatig cyclus heb…

Maar het meest hoop ik natuurlijk dat het raak is! Wel spannend! Ik denk er toch wel vaak aan de laatste dagen…

Kim, fijn dat ie nog heel is! :mrgreen:

danja ik hoop dat alles goed was!!! ik ga maar even kijken bij de 9 maanden mama’s :wink:

ik heb ook nog even een vraagje, als je tempt gaat de temp toch omhoog bij de eisprong??? en wat als hij omlaag gaat dan??? zit de hele week al op 36.7/36.8 en hij was nu 36.2 :think:

Ik heb bijna geen duimen meer voor jullie, ik kom misschien niet elke dag langs maar denk wel elke dag aan jullie :dance:

Hier niemand bespongen want ben er gewoon weer eens niet uit. Nu het zonnetje zo lekker schijnt krijg ik wle weer kriebels tot ze vanavond mijn huis weer afbreken oid

Kijk nu zit ik even rustig boven achter de pc dan kan dat niet meer want moet de pc naar beneden :think: :think:

hier hetzelfde, met dat mooie weer heb ik maar mooi mijn huis weer op en top schoon, oohhh wat was dat erg zeg :oops: schaam me diep echt heel diep :oops: :mrgreen:

vandaag is de zolder aan de beurt heb gisteren de helft (3 wasmanden vol) op gevouwen straks de andere helft en die zolder aan pakken dan heb ik in 4 dagen tijd van onder tot boven schoon gemaakt :dance:

heb gisyteren een nieuw dekbed gekocht voor 15 euro en heb hem gelijk gewassen en buiten gehangen, ooghhh wat heerlijk slaapt dat dan weer he