Zwanger worden van een derde, deel 3

Het wordt nu langzaam aan wat roziger dus ik hoop dat het nu doorzet…

Ik hoop gewoon dat je zwanger bent hoor! :pray:

Hoe is het nu?

Nog steeds niets, alleen af en toe wat rozig/bruinig slijm, maar niet veel. Ik snap er geen biet van…

Had gisteren nog een test gedaan maar die was negatief.

O, dat kan wel eens een innestelingsbloeding zijn! :pray:

Maar dat is toch normaal vroeger, zo een week na je eisprong?? Toch niet dan 2 weken erna? :think:

mwaaaaaaaaaaaaa die lichaam van je maakt ons gek ( voor zo ver dat nog kan )

( als julie last hebben van me moet maar zeggen hoor) :mrgreen:

:naughty: Natuurlijk hebben we geen last van je lieverd…Maar het mag nu wel eens doorzetten, of een positieve test natuurlijk. :mrgreen:

oohhh nog niks :think: :think: :think:

kom op meid laat ons eens een zwangere test zien

dikke kus, en ik duim me suf

Bianca nee hoor geen last van je… :-*

Claudje, ik had van Esmee 2 dagen voor mijn nod een innestelingsbloeding…dag 28 was dat doen…

Misschien is je ei wat later geweest?

Ik duim weer verder hoor! :pray:

He Bianca, jij ook hier???

Gezellie!!!

Oh Claudje het zou toch, we :pray: verder.

Mijn ei is volgens mij niet later geweest. Ik heb als ik het goed heb zaterdag mijn eisprong gehad. De dinsdag daarvoor hebben we geklust voor de laatste keer dus als ik mijn ei later heb gehad, moeten de zwemmertjes wel erg lang in leven zijn gebleven.

Ik snap er geen biet van. Bruinverlies is zo goed als weg. Ga misschien vandaag nog maar eens een test ertegen aan gooien.

Hoe is het eigenlijk met jullie allemaal???

oohh jeemig wat maak jij het spannend claudje :pray: :pray: :pray:

als het goed is krijg ik vandaag of morgen mij ei

heb vannacht nog ff geklusd hahaha,

Toch weer bruinverlies. :frowning:

Claudje, wat gek dat het nog niet is doorgebroken, Ik ga gewoon even heel hard voor je duimen wie weet helpt het wel

Kimmetje, spannend mijn duimen gaan overuren draaien

Hier is het lekker weer geweest het weekend dus heb lekker buiten kunnen zijn met de kinderen. Zondag hadden we de hele dag een vriendinnetje op bezoek en toen voelde ik me ineens zo rijk met drie kids. Echt heerlijk was dat ! :think:

mama2, misschien nu de knoop doorgehakt :wink:

claudje, zegt nog niks hé, moet wel goed doorbreken hé, ik duim nog steeds

vanochtend nog getemt maar nog geen verhoging, dus wss ook nog geen eisprong, wel geklusd maar dat had ik al gezecht vanochtend hé :think: :oops: hoe zo vergeetachtig :oops: :shifty: :shifty:

Claudje, wat spannend zeg! :pray:

Kim, klus ze!

Hier in de wachtdagen…Voel me niks anders dan anders…Ja wat vrolijker door het weer…maar niks wat kan duiden op een zwangerschap…

Maar wat is het weer spannend!

oohh bianca erg is dat hé,

soms was het wel makkelijk als ons lichaam eens direct na de eisprong een ongie opwekte als je niet zwanger zou zijn, en als je dan dus zwanger bent dat je dan gelijk weet waar je aan toe bent :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

heeey daar moet ik patent op aanvragen :mrgreen: :mrgreen:

ja klussen jippieee ik mag eindelijk weer eens aan het werk in de slaapkamer hahahahaah

Hè hè…het lijkt eindelijk door te breken hier…

He jammer, maar aan de andere kant weet je ook waar je aan toe bent…

We gaan weer voor de volgende ronde duimen hoor :pray:

ha jammer, had nog zo gehoopt op een wonderje :cry:

maar wel fijn dat jhe nu wel weet waar je aan toe bent