Zwanger worden van een derde, deel 3

Nee, nog steeds bruinverlies maar dat heb ik altijd 2 dagen en de derde dag breekt het door.

ja dat heb ik ook altijd zo claudje, vanaf wanner reken jij dan pas als het echt is door gebroken of ook al het bruinverlies???

jeanette, mijn temp was idd weer 36.8 vanavond of vanmiddag maar weer ff klussen hihihi

Ik reken altijd vanaf dat het echt doorbreekt.

pfieuw zit weer met traantjes in mijn ogen. Wat is het toch alemaal moelijk en wat maak ik het mezelf moelijk. Ben gewoon op sommige momenten zo optimistisch en andere momenten zo negatief.

Ik werk zelf niet tot nawelijks, doe soms wat thuiswerk maar door mijn gezondheid kan ik niet werken (en kan ik dan wle drie kinderen aan ?)

Ik was eigenlijk juist weer een beetje positief en had gisteren een gesprek met min drie jarige dochtertje. Zij is dol op baby´s en kleine kindjes en ik vroeg haar of ze het leuk zou vinden om nog een broertje of zusje te krijgen. Haar antwoord was zeer stellig: NEE

Drie is veel te veel mama !

Dan zak je wel even door de grond want ik had verwacht dat ze heel stellig JA zou hebben geantwoord.

Nu ben ik dus wederom verward al laat ik het natuurlijk niet daardoor bepalen maar dat soort dingen spelen dan toch weer door je hoofd

Claudje, op dus voor de volgende ronde en evt kan je er voor kiezen deze ronde te laten voor wat hij is dan wordt het lekker geen dec

Kimmetje, spannend hoor, ik duim heel hard voor je

Jeanette, wat gewledig dat je weer zwanger bent. Ik weet wat een MK inhoudt want dat heb ik zelf ook gehad maar we duimen er voor dat alles nu goed zal gaan en dat er straks een mooi mensje uit voort zal komen.

In wat voor huis wonen jullie met hoeveel slaapkamers ?

Meiden blijf jullie toppers vinden dat jullie zo lief zijn voor me want kan me echt voorstellen dat jullie helemaal gek worden van mijn gekakel :oops:

Maar Mama2, weet een 3-jarige nu eigenlijk wel precies hoe en wat vraag ik me af? :think: Dit is zeker niet om je aan te vallen, begrijp me niet verkeerd…Ik heb dat ook met Thom, die wil dan nog een baby erbij heel graag maar ALLEEN een jongen, een meisje gooit hij naar buiten zegt ie. :roll: :eh:

Ik zou je zo graag willen helpen, maar je moet er toch zelf uitkomen meid… :hug: :-*

Mam2; mijn oudste van 6 was de vorige keer toen ze het hoorde zoooooo boos,maar draaide weer bij en nu het niet doorging heeft ze het over niets anders …ze moest eens weten…

We wonen in een 80-er jaren rijtjes huis, 8-onder-1-kap zeg maar.

Drie slaapkamers en een zolder, waar nog (weer, lag even stil…)druk aan gewerkt wordt.

Oudste gaat naar zolder, jongste naar kamer van oudste en ??? naar kamer jongste.

Hebben wel de schuur vergroot ivm onze troep :wink:

Auto hadden we vorig jaar mei al vervangen voor een grotere.

Tja ik kan je verder niet raden, het blijft lastig, ik heb ook alle voor en nadelen 100000x af zitten wegen, maar ja.

Het blijft een gok, maar wie bepaald dat 2 ideaal is???

Wat is normaal??? Als je 50 jaar terug 2 kinderen had keken ze je ook raar aan…dus…

Ik heb ook van die momenten dat ik denk; pffffffffffffff waarom willen we dit ook alweer, maar ja , dat moet je toch ondervinden.

Ik had ook niet gedacht, toen ik net bevallen was van de 1e dat ik nu met twee kinderen op tijd bij school zou staan, de eerste maanden was ik pas om 12.00uur aangekleed.

Ja inderdaad, dat is ook zo…

jeanette ja mee eens,…

het komt gewoon op je pad en hoe je het allemaal doet gaat uit eindelijk vanzelf

Ik heb ook het idee dat ik er te bewust mee bezig ben en dat ik daardoor erg bang wordt. Ik ben gewoon bang de verkeerde beslissing te nemen, het niet aan te kunnen en mijn kinderen tekort te doen.

HIer in huis ook weinig ruimte over, geen mega groor inkomen dus ook bang geld tekort te komen zeker omdat ik wel redelijk hou van geld uitgeven. En zware zwangerschappen waarin alles op mijn man aankwam en dan ook mijn eigen gezondheid die niet gewledig is. Allemaal toch ook wle serieuze min punten

Meiden het helpt me zo om er met jullie open over te kunnen praten en te lezen hoe jullie over de dingen denken

Jeanette, hoe waren jou zwangerschappen ?

Kijk natuurlijk ga ik niet af op wat mijn eigenwijze 3 jarige me verteld maar ze was echt zo stellig en ergens kan ik haar wle begrijpen, ik denk dat zij ons gezinnetje nu wel als compleet ziet en dat mag natuurlijk. Het is alleen wel de werled van een 3 jarige natuurlijk. Ik ga me daardoor ook niet laten weerhouden maar aan de andere kant speelt het toch mee in je gevoel zeker als je al zo aan het dubben bent

Meiden alvast een fijn weekend, ik ben alleen met de kids jammer genoeg, manlief is op pad dus niet opruimen samen of wat leuks doen maar ik denk dat ik morgen maar iets gezelligs ga doen al weet ik nog niet wat.

Iemand tips ? :smiley:

Hallo!

Hier wat drukke dagen achter de rug…Ruben was ziek (griep) en Esmee is nu snotverkouden…

Mama2, dikke knuf voor jou… :-*

En lucht je hart hier maar hoor…is alleen maar goed…

Het is zo herkenbaar die twijfel…Ik zat precies zo te piekeren…

Hier ook zo’n leuke reactie van Ruben op een volgend kindje…Hij wil nog een Esmee die dan ook Esmee moet heten… :roll:

Hihihihi die Ruben… :inlove:

Thom wil wel 1000 broertjes. :eh:

Mama2, misschien naar een overdekte speeltuin of kinderboerderij? Ik hoop dat je er snel uitkomt meid, je kunt hier altijd je ei kwijt. :hug: :-*

Kinderboerderij is hier ook erg geliefd…

Maar ook koekjes bakken, knutselen, speeltuin, bos…en de glasbak is hier ook een gewild uitstapje… :mrgreen:

hahahaha bianca, dan heb je nog wel even te gaan… 1000 brusjes :mrgreen: :mrgreen:

mama2 ik pieker ook wel hoor en er zijn hier ook wel dagen dat ik alles alleen moet doen omdat manlief soms denkt dat kinderen makkelijk zijn voor de heb :angel: maar toch is het allemaal niets vergeleken het feirt dat we.ik zo graag nog een kindje wil

oohh jaa koekjes bakken dat is hier ook favo (die muffins van dokter oetker, weinig nodig voor een super leuke middag) en ze hoeven maar 16 minuten in de oven, dus ook niet zo’n lange wachttijd :wink: )

Mijn menstruatie is nog steeds niet doorgebroken maar heb minimaal bruinverlies. Test was negatief gisteren. :?

k hoor heir niet thuis maar k wil efffffe

:pray: :pray: :pray: voor claudje , hihi voor elk uiteraard hoor maar t word nu spannend claud,

:-*

Hee meid, wat lief van je dat je hier wat post. :-* Hier nog steeds niets te bespeuren. Ik zei al in een ander topic, normaal kan ik de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden maar nu lijkt het wel sinds we aan het proberen zijn dat alles overhoop ligt. :?

Stress, het graag willen, de onzekerheid , telt allemaal een beetje mee joh.

Het komt wel goed.

Heb vertrouwen in je eigen en je lichaam.

:-*

ooh nog niks claudia :think: :think: :think:

laten we het hopen meid, dat het nog ff een paar maandjes weg blijft :pray: :pray: :pray: :pray:

Spannend Claudje! Ik duim voor je!! :pray: