hey mama2, welkom terug :-*
Dank je wel lieverd ik kon jullie eerst helemaal niet vinden maar nu dus gelukkig weer wel.
Weet alleen soms niet wat ik hier doe want ik blijf maar met mijn gevoel in de knoop over wel of geen derde.
Soms denk ik, doe het gewoon…op goed geluk…we zien dan wel weer
en op andere menten denk ik…nee niet doen…je hebt het nu toch mooi voor elkaar
Ik heb het gevoel nu opeens vruchtbaar te zijn maar durf de stap niet te zetten :think:
ja het is echt even een knop die je moet omzetten
een vriendin van mij is net zo, ze willen dol graag een 2e maar zodra ze vruchtbaar is doen ze het met condoom
geloof dat ze nu echt de knoop hebben doorgehakt en de condoom weg laten
ik denk dat je toch wel heel graag wilt aangezien je er nog zoveel mee bezich bent,
Hallo mama2, herken dat wel…
Hoi Kim, nog dezelfde temp???
Op welke dag zit je???
Hier nog rustig.
Ging gisteren sporten, maar durfde amper te springen (voor zover ik dat doe, moet je niet teveel bij voorstellen :mrgreen: )
Was bang dat het dan mis zou gaan of zo, anders nooit bij stil gestaan…
Dan mag moeders de deur uit, kan ze nog niet relaxen…
nou ja ik heb we een vraagje jeanette
ik heb nu vanaf zondag getempt en dat was dag 7 van mijn cyclus, nu hebben we gisteren geklusd en vandaag was mijn temp 36.8C
dit is het tot nu toe
zon 36.7 maan 36.7 dins 36.7 woe 36.8 (ik doe het savonds)
krijg ik dan nu al een eisprong???zit nu op dag 11 van mijn cyclus)
Kan , het verschil is niet zo heeeel groot, hoe lang is je cyclus.
Als het zo is, dan heb je op het goed moment geklust.
Probeer toch je volgende cyclus (hoop dat het nodig is) toch 's morgens te tempen, 's avonds is niet zuiver.
Je moet echt een tijdje gerust hebben, echt niks gedaan hebben.
Zodra je in beweging komt, gaat je temp omhoog.
Maar ga voor je duimen dat het niet nodig is
mijn cyclus is zo rond de 29/30 dagen, dus lijkt me nog wel vroeg :shifty:
laten we het hopen hé
Je kan best op dag 11 al je eispong hebben hoor maar deze temp waardes zeggen nog niks. Je kan er pas echt wat van zeggen als je het een tijdje hebt gedaan en dan kan je echt veschil gaan zien. In de avond de temp nemen kan wel maar dan moet je ook zorgen dat het dezelfde tijd en is een beetje dezelfde omstandigheden dus niet dat je net gesoprt hebt of gerend of veel stress ofzo want dat is toch ook allemaal van invloed.
Jullie herkennen mijn angst en gevoel dus wel ? Ik ben zo bang dat ik dat wat ik nu heb en dat wat goed gaat op het spel zet.
Mijn zwangerschappen waren nml verre van rooskleurig en de kans is zeer groot dat het nu weer zo gaat., Achtervang hebben we niet tot nawelijks dus dat zullen dan weer zware tijden worden. Het is ook allemaal zo veel lastiger met drie en ook de ruimte is een klein probleem
Maar aan de andere kant is de wens groot en kijk ik er zo naar uit om nog een ukkie te hebben, ik ben nog niet klaar met de kleine baby´s voor mijn gevoel
Kan ook de babyspullen echt NIET weg doen en hoop dat daarna wel te kunnen
Maar goed de angst is ook verschrikkelijk groot en die heeft me al ene keer in de greep gehad en daar ben ik nog het bangste voor
Sorry dat ik jullie met alles lastig val
Jeanette ben je nieuw hier ? Zo te zien jij dus al zwanger van nummer 3, spannend hoor ben stiekum ook wle wat jaloers. Wanneer ben je uitgerekend ? Ik zit er nu een beetje mee dat ik liever niet rond 5-12 wil bevallen dus zit er over te denken zowiezo even te wachten (al is de kans dat ik zwanger wordt ook nog best klein zonder MMM)
sorry voor mijn lange ego bericht :oops:
geeft niks hoor daar zijn we ook voor mama 2 :hug:
ik denk idd ook dat jij nog lang niet klaar bent met beebs, en dat je het allemaal even opzij moet zetten om er rustig over na moet denken hoe en wat, `
meid ik denk aan je :-*
Valt toch wel mee??
Tja, ik was vrij snel zwanger, nadat ik hier aanhaakte…
Was al zwanger van de 3e tot vorig najaar, heb met 13 weken een curettage gehad, daarom eerst bij een ander topic geschreven.
En dan heb je al zo’n poos getwijfeld en dan gebeurt dat, dan vraag je je helemaal af waar je mee bezig bent…
Maar goed, zoals je kan zien bleef de drang toch groot en nu na 5x toch weer zwanger.
Het is wel heeeeel erg anders, want ben toch weer erg angstig, dat het mis gaat.
Gelukkig op 26 maart een echo.
Ik vond eigenlijk 1 kind al druk genoeg, maar toen ik zwanger was van de jongste begon ik te twijfelen; dit kon toch niet de laatste keer zijn??
Het was nog niet klaar.
En er zijn in mijn omgeving een paar ook overstag gegaan, dat scheelt ook.
Wij moesten ook gelijk de zolder verbouwen, dat heeft de afgelopen maanden stil gestaan, maar nu sinds dit weekend weer gauw opgepakt.
Nu is alleen de vraag hoeveel het er zijn, anders hebben we nog een probleem.
En ja, wij hebben er 1 die op 8 december jarig is en dat is niet handig.
En nu gingen we ook alweer die kant op, maar nu had ik ook weer zoiets, van het komt zoals het komt, het is niet anders.
Ik ben nu (vooralsnog)op 7 november uitgerekend.
Heb dit jaar de verjaardag van de oudste ook rond die tijd gevierd (voordat Sinterklaas aankwam…), dus ik denk dat ik die twee verjaardagen volgend jaar tegelijk vier…(hoop ik).
En qua achtervang; ik weet niet of je ook werkt, maar als beide partners werken, dan kost kinderopvang niet zo heel veel meer.
Ik betaal nu voor twee hele dagen uiteindelijk zelf “maar” 80 euro of zo , een peuterspeelzaal kost hier al iets van 65 euro voor 2 ochtendjes en elk volgend kind kost maar een 3 procent of zo.
Misschien is dat een oplossing???
Sterkte met beslissen.
Hey meiden,
Ik ben er ook nog… Vergeet gewoon vaak hier te tikken, sorry… :oops:
Hier vanaf vandaag bruinverlies, dus ga ongesteld worden. Jammer…
Kim, van tempen heb ik dus echt totaal geen verstand. Kan je er dus niet mee helpen. :-
Mama2 dikke :hug: :- Ik hoop dat je snel het een en ander voor jezelf op een rijtje hebt gezet. Of niet zoveel denken maar gewoon doen…
Jeanette, ik ga heel hard duimen voor je dat het deze keer wel goed zal blijven gaan!!
he claudje wat ontzettend balen, ik heb nog wel suf geduimd hier
jeanette dat heb je goed uit gekozen 8 dec :mrgreen: lijkt me idd ook erg lastig ivm de sint enzo
heb je goed opgelost :thumbup:
ik hoop ook ooit dat ik het ook mag krijgen die 3e :inlove:
Ja, over 2 dagen zal het wel doorbreken.
Achja…op naar de volgende ronde. Al twijfel ik eerlijk gezegd want stel het zou raak zijn, december lijkt me persoonlijk geen leuke maand om te bevallen. :think:
He Claudje jammer, niet samen bij de novembermama’s…
Ben wel een beetje ongerust, afscheiding is wat donkerder dan normaal (niet donkerbruin, excuus voor de details),had ik de vorige keer ook…
Dus maak me lekker druk
Weet dat dat er nu ook wel bij kan horen, maar toch, het zit me niet lekker…
kan een innesteling bloeding zijn hé, die had ik met lucas zelfs nog met 8 weken
hou het wel ff in de gaten en probeer je niet al te druk te maken, al zal dat wel moeilijk zijn met wat jullie al hebben mee gemaakt :hug: :hug:
Dankjewel voor je berichtje :-*
Het gekke is ook dat ik nu al een buikje begin te krijgen, meer dan dat ik de vorige keer met 12 weken had.
Vond toen geweldig dat ik zwanger was van de 3e en dat het wel mee viel, maar goed, zat dus vergeleken met nu ook echt niet goed.
Dus eigenlijk moet ik me niet zo druk maken…
ja het gaat wel hard met de 3e hé :inlove: laat dat buikje maar mooi groeien hoor, dan zit het zeker weten goed
Jeanette :hug: :-* Positief blijven denken meid!! Ik weet dat ik makkelijk praten heb… :hug:
Probeer ik wel hoor. Ben gewoon hyper nerveus, balen
Claudje heeft het echt doorgezet???
Kimmetje, is je temp nog hoog?