Elk voordeel heeft inderdaad zijn nadeel ja, maar ik vond het een heel groot voordeel dat Kelly al 4 was toen Ryan werd geboren hoor. Ze kon zichzelf redden en dingen aangeven en zo. Je kan haar vertellen waarom ze even moet wachten en dat soort dingen. Tegen de tijd dat er hier weer een baby komt zal ze bijna 7 zijn… Dat is weer best een groot verschil, maar ja…daar hebben we dus weer niet voor gekozen…
dat is helemaal waar ja. ja en jullie hebben het er natuurlijk niet voor gekozen. maar ben heel blij met je verhaal. dat zie ik ook wel weer als een voordeel. dat ze met alles helpen enz. dat ze het meer meemaken
hahah dus nu zie ik het wel positiever in nu. want het zou nu nog wel een paar jaar duren. eerst wil ik een vaste baan. en ik moet nu wel werken. en als ik nu zwanger raak raak ik mijn baan denk ik kwijt. en als ik een vaste baan heb. gaat dat wat moeilijker. hahah hoop ik.
Elk voordeel heeft inderdaad zijn nadeel ja, maar ik vond het een heel groot voordeel dat Kelly al 4 was toen Ryan werd geboren hoor. Ze kon zichzelf redden en dingen aangeven en zo. Je kan haar vertellen waarom ze even moet wachten en dat soort dingen. Tegen de tijd dat er hier weer een baby komt zal ze bijna 7 zijn… Dat is weer best een groot verschil, maar ja…daar hebben we dus weer niet voor gekozen…
Ben het hier helemaal mee eens, Thom was 4,5 toen Max kwam. Hij is zo lief met Max, speelt met hem. Gisteren was ik aan het koken en Thom gaf Max zijn warme eten. :inlove:
oohh wat lief. :inlove: dat is ook wel weer heel mooi ja.
Hai meiden,…ik kom afscheid nemen…Bij mama van 2/3 kids (babybabbelaars) Heb ik een stukje geschreven…over hoe en wat…
Tis heel vreemd, ik weet niet waar het wegkomt maar bij mij is een knop omgegaan…Het is goed zo…
Meiden ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn! Ik ga heel hard voor jullie duimen En ik hou jullie natuurlijk in de gaten…en misschien breek ik ook af en toe wel even in… :-*
O Karin, de definitieve offerte moet nog gemaakt worden bij het kdv…Maar ik heb het even uitgerekend op de site van de belastingdienst…Ik geloof dat ik voor 2 hele dagen in de week een eigen bijdrage van 70,- moet betalen…heb het even vluchtig berekend…valt mee toch?
Lieve schat, je moet doen wat goed voelt voor jou, en als dat een stop op kindjes betekend, prima. Als dat goed voelt, moet je je vooral niet gaan forceren. Je was hier voor een wens en als die wens is veranderd, meot je je niet schuldig voelen hoor! Ik begrijp je ook zeker wel, we hebben allemaal die twijfels gehad en daarna besloten.
Ik wil je veel plezier met je gezinnetje wensen, en kom vooral af en toe buurten :-* We gaan je wel missen :hug:
Wat sterk van je Bian dat de knop hebt omgezet meid. :-* Hoe gaat het nu tussen jou En Johan? Begrijpt hij je wat beter nu? Ik hoop dat we zo nu en dan toch nog iets van je horen… :hug: :-*
even over me zelf, pppfff wat voel ik me beroerd zeg, blegh!!! :sick: vanochtend leek het wel of ik door een vrachtwagen was aangereden zo slecht voelde ik me, net of je een giga kater hebt terwijl ik niks heb gedronken
Ik zit al een tijdje met jullie mee te lezen maar had steeds zoiets van zal ik wel of niet wat schrijven!
wij zitten te denken over een derde! Er zijn zoveel voors en tegens! We vinden het toch wel moeilijk!
wij hebben al 2 meiden, de jonste is 2 weken geleden 1 geworden en de oudste wordt in juli 3!
Als we er voor zouden gaan zouden we niet graag veel leeftijdsverschil willen tussen 2 en 3, omdat we dat tussen de eerste en tweede ook niet hebben en we zien nu hoe leuk die 2 samen kunnen spelen (en ruzie maken hihihihihihhii)
En daar bedoel ik mee dat ik nu echt geen 2 jaar meer wil wachten of ervoor te gaan!
Zo hehe het begin is gemaakt!
Kim leuk dat ik je nu hier weer tref!
bianca: goed dat je voor jezelf duidelijkheid hebt nu!
Bian Vind het fijn voor je dat je man is bijgedraait., En wie weet idd, dat je later wel wilt. je hebt even de tijd. :-*
het geefd mij trouwens ook een goed gevoel dat ik even d etijd heb. en niet dat ik emzelf moet pushen dat het nou moet gebeuren. omdat d ejonegns niet zoveel schelen in leefdtijd.
babbel welkom.
Ik was eerst ook niet voor een groot leeftijdsverschil. tussen mijn jongens scheeld ook niet veel. Maar het kan niet anders. ikw il eerst een vaste baan. of iedereval een contract hebben. Anders kom ik nooit aan het werk meer.
maar ikd enk idd ieder voordeel heefd zn nadeel. dus dat is ook met de leeftijds verschil.
Bian: lekker dat jullie nu toch samen de dingen op een rijtje hebben kunnen zetten. Inderdaad, je bent nog jong. Mocht het later toch nog gaan kriebelen, kan het nog. Nu heb je in ieder geval voorlopig rust.
Wij gaan hier in juli beginnen voor een volgend kindje (hoe zeg je dat, je tweede, je vierde…) via IVF. Iets waar ik best tegenop zie, maar wel naar uit kijken.
heeeee knabbel, top dat ik je hier weer tref :dance:
nog gefeliciteerd met noelle haar 1e verjaardag
Roheryn, ja moeilijk is dat he, het is jullie 4 e kindje, maar toch jullie 2e, heel vervelend, ik hoop dat de ivf poging jullie meer geluk brengt :hug: , ik heb het zelf ook 2 keer gehad en zie het resultaat
hier nog steeds beroerd, en heb buikpijn :wall: het is net of ik ongie moet worden elk moment :think:
Knabbel: welkom! Ik wilde ook niet teveel tijd er tussen hebben, maar de natuur besliste anders… Heel veel succes, maar vooral plezier met het klussen :mrgreen:
Roheryn: ik weet niet wat het is om een IVF te krijgen, maar ik kan me indenken dat je er tegenop ziet. En er op zit te wachten tot het zover is. Dikke knuf van mij :hug:
Ik ben Paola en ik ga ook voor de derde . Helaas ben ik vandaag :evil: geworden, ach ja was ook maar net gestopt met de pil. Misschien is het juist wel beter om na het stoppen met de pil een menstruatie af te wachten :think:
Ik heb jullie verhalen nog niet goed gelezen, maar ik heb al 2 grotere dochters, dus het leeftijdsverschil tussen hen en de toekomstige baby is een stuk groter.
jammer dat je ongie bent geworden, op naar de volgende ronde en nieuwe kansen
nou ik heb weer een dagje buikpijn, zou vandaag gaan sporten maar dat is niet doorgegaan (gelukkig maar want iok ben niet vooruit te branden vandaag)
mijn temp is zo raar aan het doen, heb een hele hoge piek gehad van 37.5 graden, ben benieuwd wat hij nu weer gaat doen!! en vooral wanneer ik nou ongie moet worden, als ik bereken van een site dan moet ik nog een weekje
Hoelang zijn jullie eigenlijk al bezig om zwanger te worden?
Kimmetje23@ Ik zag dat jouw jongste nog geen jaar is, vindt je het dan niet zwaar om zo snel weer zwanger te worden. Ik denk dat het ook wel per vrouw verschillend is, na de geboorte van mijn jongste was ik overwegend best wel moe.Ik heb 9 maanden borstvoeding gegeven,misschien is dat wel de reden. Zowieso wouden mijn man en ik maar 2 kinderen , het begon vorig jaar weer te kriebelen, vooral bij mijn man :lol:
oh gek genoeg was ik vlak na de bevalling alweer helemaal de oude, ik heb geen werk en kan als het nodig is even met de kinderen smiddags op bed, en kan je vertellen dat is heerlijk hoor
de kans dat we uberhoubt zwanger worden is heel klein omdat we niet vruchtbaar genioeg zijn, ( de 2 kinderen zijn dmv ivf/icsi geboren) al hopen we altijd op een wonder … misschien en hoogstwaarschijnlijk gaan we over een maand of 3/4 weer beginnen met de mmm (medische malle molen)