Zwanger worden van een derde, deel 3

Hallo allemaal, lief dat jullie zeggen niet gek van me te worden maar ik werd het wel even van mezelf vandaar weer even afstand. Wat is hier op het forum gebeurd heb even nog niet bij kunnen lezen ?

nou hier is volgens mij de menstruatie aangebroken :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Sterkte kimmetje.

hey ben ik ook weer even!

hier nog steeds erg veel kriebel en er wordt veeeel gepraat! hihihhihhii

maar nog geen duidelijkheid!

Wel leuk om jullie verhalen hierzo te lezen!

Wat was bij jullie de overweging om wel of niet voor een derde te gaan?!

Kim jammer van de ongie!

liefs knabbel

hey meiden hier ik ook weer

pppff wat een week, zeg

lucas gevallen en zijn tandje gebroken :cry:

thomas wil meer dan hij kan :shifty:

manlief wil een andere baan :eh:

en ik ach ja ik stengel wel verder :mrgreen:

en ga ff met de hondjes het bos in dat is dan wel even heeeeel lekker hoor :wink:

de ongie is weer voorbij, en we kunnen dr weer voor

en knabbel wat de 3e betreft, tja waarom eigenlijk :think: waarom niet hahahhaha…hebben er niet echt een reden voor dat er een 3e bij komt, maar op de een of andere manier voelt het gewoon iet compleet :wink:

Is iedereen verdwenen hier ?

nee hoor ben er wel :mrgreen: :mrgreen:

Ik ook wel :lol:

:smiley:

en ik moet weer afscheid nemen van jullie, al kom ik jullie wel ontzettend steunen en mee duimen

zal ff een stukje koopieeren…

de wens voor een 3e kindje wordt opzij gezet, en is geen optie meer
manlief heeft een baan aangeboden gekregen waarbij hij 5 dagen van huis is, en tja nu is er gewoon weg geen tijd meer om een hele nieuwe behandeling op te starten, hij weet immers ook niet wanneer ik eventueel de punctie zal krijgen en zomaar even een dagje vrij nemen op die korte termijn zit er niet in

dus het zal nu echt alleen maar spontaan moeten gebeuren, en aangezien hij nu 5 dagen van huis is en alleen weekends thuis is ben ik bang dat dat ook niet meer wat wordt (als dat al zou lukken)

nou ik ben wel een beetje verdrietig, maar ik kan me er ook wel bij neerleggen...ik heb 2 prachtige mooie gezonde jongens wat wil een mens nog meer niet waar

Ooo meis… :hug: :hug: :hug: :hug:

:-*

@kimmetje23 wrote:

nou die baan gaat niet meer door :? :? :? , zie verhaal huiskamer :wink: (vrachtwagenchauffeurs)

maar de komst van een 3e kindje komt dus wel op een laag pitje te staan :cry: :cry: :cry:

Kimmetje, heb je voor je gevoel ook even afstand genomen van de wens voor een derde ? Hier wel hele erg diep nog de wens en ik zou het echt mega graag willen maar de angst is er ook nog hele sterk en ik benm toch bang dat ik heel wat op de waagschaal zet. Kijk de wens zal altijd blijven dat weet ik zeker maar de omstanddigeden beinvloeden die wens natuurlijk wel en niet alle wensen kunnen eenmaal waarheid worden.

Maar goed ik begrijp dus dat de baan van je man niet doorgaat ?

Hoe is het verder hier met iedereen ?

kimmetje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Karin hoe is het bij jou ?

Nou nog rustig hoor.Ik moet wel zeggen dat ik nu weer emo word tom word 22 april alweer twee. Waar blijft de tijd. Het gaat zo snel he. :cry:

Maarja dat moet ook natuurlijk.

een derde dat duurt nog wel even. Eerst een vaste baan krijgen.

het gaat voor de rest wel goed hoor. :-*

Kim, :-* :hug:

Ik moet deze week ongesteld worden en dan…dan gaan we er waarschijnlijk echt voor… :shifty:

Maar nu komen dan de twijfels weer. Ik haat dat. :frowning: Het gaat net allemaal lekker zo mijn zijn vieren en dan denk ik weer, zal ik mijn 2 jongens wel genoeg aandacht kunnen geven? Kan ik het zelf aan? Doe ik dan niemand tekort? :frowning:

ja die twijfel, ppfff praat me dr niet van

maar ik ben net net terug van visite en dat was bij mijn schoonmoeder en haar moeder die was er ook, en die zij dat ze 11 kinderen had :shifty: :shock:

Kijk als je het aan mijn gevoel laat dan zouden hier wel 4 of 5 kinderen zijn (mits dat zou lukken) maar voor mijn vesrtand zegt dat het beter is zo met 2 maar…mijn gevoel maakt me zo GEK :think: :think:

Claudje, ben je ongie geworden ? En je weet het dus nu toch weer niet zeker of je er voor wil gaan of niet ? Ik je gevoel zo mega goed. Neem de tijd meid want overhaast beslissen of er niet 100% achter staan kan vervelende gevolgen hebben