Zwanger worden van een derde, deel 3

meiden hoe gaat het hier???

HIer matig, ik ben er gewoon nog steeds niet uit of ik ons gezin met een derder kindje moet vergroten of niet. Natuurlijk is het ook maar de vraag of het ooit natuurlijk gaat lukken want daar heb ik ook zo mijn vraagtekens bij. Ik heb mijn spiraaltje onlangs wel laten verwijderen maar meer omdat ik er echt mega veel last van had. Het duurde heel lang voor ik weer ongi was maar een week gelden was het dan zo ver. Ik met zeggen dat ik nog nooit zo verschrikkelijk ongetsled ben geweest. Zelfs na mijn bevallingen was het bijna minder dan nu. Het stroomde er echt uit en alleen maar helderrood bloed (soprry voor het vieze verhaal) Had ook echt het idee alsof mijn onderkant er uit viel, leek wel een baarmoederverzakking ofzo maar nu is het gelukkig al een stuk minder en hoef ik niet steeds meer met mijn hand in mijn kruis te gaan lopen.

Kimmetje hoe is het met jou, was je er nu uit wat jullie gaan doen ? Toch voorlopig geen derde ? Ga je aan de voorbehoedmiddelen of dat niet ?

Hier goed. Ik ben afgelopen dinsdag omgesteld geworden (en hoe :sick: ) en moet nu even uitrekenen wat mijn nieuw nod is. :thumbup:

Gaan jullie er toch echt voor Claudje nu dit jaar ?

He kim wat lees ik nu??? Begin je twijfels te krijgen voor een derde??

Kan het me echt wel voorstellen het is gewoon niet zo simpel allemaal!

Hier worden de kriebels alleen maar erger! Maar goed jij weet een beetje wat er allemaal gebeurd is in mijn leven het afgelopen jaar en ook dat maakt de keuze moeilijker.

Hoe is het met de andere mama’s??? Mama2 goed dat je bij ons ff je hart komt luchten hoor :-* :-* :-* :-*

ik vind het ook superfijn om hier af en toe even wat van me af te schrijven en dan vooral mijn twijfeltjes.

Mijn hart zegt echt GA ERVOOR!!! Maar mijn verstand wil gewoon niet mee!

nou meiden fijn weekend nog!

morgen geloof ik weer mooi weer dus denk dat we met vrienden en de kids lekker naar het pannenkoekenhuis gaan.

Is echt leuk daar ze kunnen er ook fantastisch spelen.

kus knabbel

Ik was vandaag (volgens mij voor het eerst) de hele dag alleen met 1 kind. Ontbijten met 1 kind, overdag met 1 kind, lunch met 1 kind en avond eten met 1 kind. 1 kind naar bed brengen…(ik wacht nu op nummer 2) en dan merk je pas weer hoe veel drukker het is met twee ipv met 1. Ik ben er normaal natuurlijk aan gewend en zou ook echt niet meer anders willen maar met 1 is alles wel echt een heel stuk makkelijk. Plannen hoeft minder, opletten hoeft minder en je hoeft gewoon minder te doen. Ik denk dan wel weer…is het met drie dan toch ook niet stiekem heel veel drukker dan met 2 ?

Ik heb nu nml niet echt dagelijks energie over ofzo :roll:

Knabbel, jij weet dus ook nog niet zeker of je er wel of niet voor wil gaan ? Ik heb het ook, gevoel knaagt heel erg en wil het ´t liefst wel maar verstand zegt. moet je dat nu wel doen ???

Ik wil alleen niet te lang meer wachten met de keuze want ik weet helemaal niet of het wel spontaan zal gaan als ik nog een derde zou willen en ik wil er niet ene mega groot leeftijdsverschil tussen

Hallo meiden…

Ik zou af en toe wat van me laten horen…en natuurlijk doe ik dat!

Hoe gaat het met jullie? Ik lees veel over twijfels…zoals jullie weten maar al te herkenbaar voor mij…

Hier gaat alles prima. De kids doen het goed…af en toe een conflict hier en daar maar voor de rest zijn het schatten…

Ik ben echt aan mezelf aan het werken…Ik vond dat ik wel eens weer aan de beurt was…Ben niet alleen mama maar ook nog mezelf…lekker cliché hè? :mrgreen:

Ik ben inmiddels 12 kilo afgevallen. Ben trouw om de dag aan het trainen en hou me aan de regels en produkten van SB.

Ik voel me hierdoor een stuk energieker…wat ik lang niet echt gevoeld heb…

Voor nu gaat het allemaal lekker zo…Johan peilt me af en toe wel hoe ik tegenover een derde sta…

Ik weet niet of ik het jullie verteld heb hier…Claudje wist het wel…maar toen ik besloot om er een streep door te zetten was ik dus al zwanger…na mijn ongie had ik een pos zw.test…(ik teste altijd na de ongie als deze anders was dan anders)

Ik was helemaal van de kaart natuurlijk en in de war…ben nog bij de vk geweest voor een echo…was niks op te zien. Ik moest na een week weer testen…toen was ie bijna niet meer te zien (streepje). Ik was erg opgelucht…maar tegelijk ook wel teleurgesteld…als het wel zo was geweest had het echt zo moeten zijn…

Ik moet zeggen dat deze belevenis mij niet ongeroerd heeft gelaten…

Maar voorlopig blijf ik bij het besluit wat ik voor dit alles nam…maar ik sluit niks uit voor de toekomst…

Dikke knuf voor jullie meiden :-*

Oohh meid wat dubbel dan he. :cry:

sterkte.

Bian, moet ik even kwijt, je bent een topmeid! :-* :thumbup:

Bian, jeetje wat een verhaal, was dit allemaal nu bij de laatste ongi ? Je was dus ergens wel zwnagre geweest zeg maar alleen was het mis gegaan. Ik kan me je gevoel zo enorm goed voorstellen. Ik lees trouwens verder nergens op dit forum dus ik wist het niet.

Doen jullie het nu met voorbehoedmiddelen ? begrijp ik het goed en wil je man wel een derde ? Jij wil het dus ook alleen je vind het nu beter van niet ? Ik ken dat gevoel al weet ik ook ergens wel dat als het er nu niet va komt dat het er dan nooit van komt.

Bian jeetje zeg dat is niet niks allemaal

een heeele dikke knuf van mij :hug: :hug: :hug: :hug:

soms denk ik weleens WAAROM denk ik in heeemelsnaam aan een derde!

op het moment heb ik namelijk echt mijn handen vol aan onze oudste dochter (die is bijna 3)

soms wil ze gewoon absoluut niet naar me luisteren en gaat lopen drijnen en me heeel “brutaal” aankijken.

of ze zegt gewoon NEE!

ik heb dan echt het gevoel zo van wat doe ik fout??

of als ik zeg dat iets niet mag het gewoon express wel doen!

vind het op het moment heeel vermoeiend met haar. maar ja iedereen zegt dat het weer over gaat dus daar gaan we maar vanuit.

zo dat moest ik ff kwijt hihihihi

kim hoe gaat het met jou?? jij post toch normaal wel vaak maar heb je nu al een tijdje niet gezien?? laat eens ff wat van je horen meis??

mama2 hoe is het daar??

ga eens even lekker spelen met mijn meiden!

fijne zondag nog!

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! :-*

mama2 mijn verhaal heb ik alleen geplaatst bij mama van 2/3 kids en bij de julie mama’s 2005…

De meeste gebeurtenissen post ik niet in een appart topic…vandaar dat je het niet kon voinden denk ik…Ik vond het niet echt gepast om het hier te plaatsen…aangezien de meesten graag zwanger willen worden en ik het ineens weer was…Wilde niemand kwetsen met mijn verhaal…

Idd ik wil liever nog even wachten met een derde…maar af en toe door dit hele gebeuren komt de twijfel af en toe weer om de hoek kijken…maar voorlopig houden we het zo…Ik wil er voor de volle 100% achetr staan wil ik er weer voor gaan…maar als het aan johan ligt is dat vandaag nog…

hallo ik wildde me ook graag bij jullie aansluiten schrijf ook af en toe mee met " kinderwens maar nog even wachten" maar hier vind ik ook wel aan sluiting want wanneer we er helemaal uit zijn gaan we idd voor een derde

maar wat ik hier bij jullie ook veel terug lees WANNEER ben je er helemaal uit???

maargoed ben nu mama van twee heerlijke meiden van 3.5 en 20mnd en de kriebels voor een derde worden toch wel steeds sterker :shock:

je bent er helemaal uit als het goed voelt dat je ervoor gaat, en bij iedeen is dat anders…

Bian, ik snap waarom hoor, ik heb het ook gehad en er vooral een flinke klap van gehad, daarom zit er zoveel tijd tussen deze en mijn jongste, :hug:

Jullie weten dat er hier ook het een en ander gebeurd is en juist vandaar nu ook nog die twijvels. Heb wel het idee dat op dit topic nu meer niet weten wat ze moeten doen. Zou het in de lucht hangen ?

Meiden, ik zag net dat er bij “contact” een topic bevallen van je derde is. In dit topic schrijven allemaal mama’s van 3 die hun ervaringen uitwisselen…Misschien interessant om eens te lezen hoe dat nu is met 3…

Das idd een hele goede tip :thumbup:

ja goede tip ik zal er eens lezen

hee hallo

ik heb me idd een tijdje stil gehouden :oops: ivm met manlief zijn werk zou dr geen optie meer zijn voor een 3e maar nu alles een beetje achter de rug is en mijn man nu een andere functie heeftgekregen binnen het bedrijf, zijn alle opties weer open :stuck_out_tongue:

bianca meid toch wat lees ik nu… jeetje…weet ff niet zo goed wat ik zeggen moet, ik begrijp wel dat het erg dubbel gevoel is van jullie kant :hug: :hug: dikke knuffel

pppfff het raakt me wel hoor al die zwangeren om me heen, op de 1 of andere manier voel ik me zo leeg en niet compleet…aan de andere kant denk ik ook wel eens hoe zal dat later gaan als de kinderen groter zijn en dus wat meer kosten met zich mee brenegn, al neemt de leegte en complete kant van het verhaal de overhand

er zijn nu 3 mensen om me heen die zwanger zijn vind dat helemaal top voor hun mijn neef en zijn vrouw hebben net een kleine gekregen, en als ik dat zo zie denk ik oohhhhhhik wil ook echt weer :mrgreen:

maar goed… we blijven oefenen en we kunnen er wel teveel over nadenken maar dan gaat het wss toch niet lukken…dus ik laat alles wel lekker over me heen komen

en soms is het net of lucas mijn gevoelens begrijpt

:think: :shock: gisteren vroeg hij zomaar ineens uit het niets (ja een kind van 2 jaar en 8 maanden) mama mag ik jou wat vragen…mag lucas een broertje of een zusje :inlove: :inlove:

He die kim!

leuk om te horen “dat er weer opties” mogelijk zijn!

gaaf zeg voor jullie!

hier nog steeds kriebels en nog steeds ook twijfels. van de week had ik weer een baby in mijn armen en had meteen weer zoiets van IKKE WIL OOK!!

En idd kim het lijkt danwel of iedereen om je heen zwanger wordt en overal waar je kijkt dikke buikkies voorbij komen.

wij leven trouwens de laatste dagen echt buiten, de meiden vinden het heerlijk om in de tuin te spelen. noelle kruipt de ene na de andere broek kapot maar ja het is wel fijn dat ze het zo fijn vinden buiten dus dat nemen we maar voor lief!

en dan heb ik weer een excuus om kleren voor haar te kopen hihihihihi

vanavond gaan we bbq met de buurtjes, erg gezellie! moet zo nog even gehaktballetjes maken.

morgen naar de koninginnemarkt in het dorp en 's middags is er in de tent het een en ander te doen dus gaan we daar weer naar toe met de meiden en vrienden.

verder weinig te vertellen!

fijne zondag meiden (en fijne koninginnedag)

gaan jullie nog iets bijzonders doen?

knabbel