Meiden…ben er weer!
Hier gaan we er weer voor de volle 200% voor!
Een aantal hele goeie gesprekken gehad met Johan…Hij heeft mij wel weer wat dingen laten inzien…
En zoals ik hier al eerder schreef heeft het hele gebeuren vorige maand wel weer wat gedaan met mij…Johan pikte dat natuurlijk meteen op en begon de confrontatie…wat als het geen mk was…daar kon ik maar 1 ding op zeggen…dan waren we nu zwanger…
Denk dat ik mijn kinderwens had weggestopt…door vorige maand is er weer wat aangewakkert…dit gevoel is alleen maar versterkt…tot het niet meer weg te stoppen viel…
Dus hier zijn we er uit…als het lukken mag komt hier een derde!
We zijn gewoon weer helemaal zenuwachtig met zijn tweetjes… :mrgreen:
jhaaayyyyy bianca goed nieuws, ik hoop dat nu dan echt jullie wens uiit mag komen
hihihi wat voel je je dan weer een puber he als je dan die gedachten hebt oohh gaaf man!!!
knabbel veel plezier morgen en vanaaf
hihi ja Kim, en jij had ook al zulk leuk nieuws! Ook voor jullie hoop ik dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! :-*
En wat jullie schreven over die zwangeren en baby’s overal…hier net zo…overal waar ik kijk…Ik zie ook meer grote gezinnen voorbij komen…
Ik denk dat wij er ook nog wel opuit gaan morgen…Overal is wat te doen…
Maar mij is beloofd dat ik morgen eerst mag uitslapen… :mrgreen:
jha ik ben ook wel benieuwd, wanneer ik eindelijk eens kan melden dat ik zwanger ben, ben alleen bang dat dat nog wel even gaat duren
moregn hebben we nog niet echt iets speciaals wat we gaan doen, misschien ff een bakkie bij mijn ouders :think: de stadt in is me veeeeel te druk :silenced:
Hier ook geen wilde plannen vandaag…We wouden er eerst op uit, maar ik heb de puf niet om markten af te lopen…centrum is mij ook te druk met buggy…
Straks even naar mijn ouders…lekker in de tuin genieten van het mooie weer…
heb de kids op bed liggen nu straks gaan we nog ff een stukkie fietsen
en dan is de dag alweer bijna om, pppff die drukte hoeft van mij niet meer zo
vroeger toen ik nog geen kinderen had en nog bij paps en mams woonde gingen we tot diep in de nacht door, maar oohh ik erger me nu al p zaterdag hier in de stad laat staan op koniginne dag :silenced: :silenced: :shifty: :shifty:
Hier net zo…voordat er kids kwamen ook elk weekend op stap…vaak tot de volgende ochtend…
Nu als we op een bruiloft zijn ofzo vallen mij om 0.00 uur de ogen al bijna dicht…haha
hahaha leuk he :mrgreen: :mrgreen: ouder worden :mrgreen:
haha leuk…maar af en toe ook wel confronterend… :mrgreen:
hahahahaha gelukkig houden die kids ons wel jong
haha ja…het ultieme uitje is nu een dagje speeltuin voor mij…voel ik me ook weer 4… :mrgreen:
Hier de kids voor het eerst voor het echie naar het kdv en bso…
Ging super! Alles liep vloeiend in elkaar over en de kids hadden het prima naar de zin gehad!
Heerlijk hoor zo! :thumbup:
bian bij mij vallen om 21:30 mijn ogen al dicht whaaaawhaaawhaaa
ik zei het laatst nog tegen mijn manneke je merkt echt wel dat je ouder wordt. en idd ik zoek de feestjes echt niet op (ja als ze ''s middags zijn) hihihihihihi
oooooh echt erg he!
wij hebben de oppas ook niet voor het oprapen zeg maar dus het is sowieso wel een geregel als we een keer een avondje weg willen zonder de meiden!
als het enigzins kan nemen we de meiden mee, maar als alle vrienden de kids meenemen vind ik het weer zo druk en ben ik bang dat ze niet slapen!
maar van de andere kant tja dan pak je ze op en ga je naar huis en is er ook geen man over boord!
vind het op het moment het belangrijkste dat de meiden het naar hun zin hebben en wil ik met hen leuke dingen doen (en me jong voelen) en als zij het naar hun zin hebben is mama ook helemaal happy
Kim hoe is het met je??
meid ik duim voor je dat het gewoon spontaan raak gaat zijn, je weet nooit he! Je hoeft maar 1 snel zwemmertje hebben hhihihihihii
liefs knabbel
ja idd knabbel tis net dat ene zwemmertje, laten we hopen dat die eens langs komt zwemmen (en blijft zitten)
bianca, toppie dat je kids het leuk vonden. hoe vond jij het dan een gad zonder kids
hier gaat alles zijn gangetje, net mijn ongie gehad dus weer lekker aan de slag :mrgreen:
we gaan zo boodschapjes halen en dan vanmiddag op kraamvisite, ik heb dr al gezien en oohh ze is zooo klein :inlove: :inlove: ben benieuwd wat lucas gaat zeggen
Kim, wie weet deze maand… ik hoop het voor je meid!
Ik was aan het werk toen de kids op het kdv en bso zaten…ik heb er dus niet veel van gemerkt…maar ik was wel blij om te zien dat ze het naar hun zin hadden gehad…ze waren gewoon moe toen ik ze ophaalde… :mrgreen:
Knabbel, dus bij jou net zo…haha tja we worden echt ouder… Ook wij zitten 's avonds met oppas…Zijn er vrienden jarig?..Gaan wij op de zondagmiddag met de opa’s en oma’s… :mrgreen:
o meiden…ik word gek van mezelf…
Nu mijn vruchtbare dagen naderen slaat ook de twijfel weer toe…zucht…
Na de gesprekken met Johan was het allemaal zo duidelijk voor mij…nu is daar weer een en al twijfel…
zal ik gewoon bang zijn voor het onbekende?
pff ik word er zo depri van…waarom die twijfel?
De gedachte van een derde maken me blij…krijg ik kriebel in mijn buik…
Even daarna zie ik beren op de weg…vooral de vraag, kan ik het wel aan houd me bezig…
ben zo bang dat ik straks zo’n gestreste moeder wordt…die helemaal niet meer gezellig is in huis…verder nergens geen puf meer voor heeft…
dat ik mezelf ga verliezen…
Johan baalt alweer als een stekker…ik doe het er niet om…ik krijg gewoon steeds die twijfel weer achter mij aan…
Pff waarom ben ik toch zo’n denker en piekeraar?
Tis hier weer gezellig in huis…
Wij houden het hier even weer save…zucht…
Jullie moeten hier haast wel gek van mij worden…
Oh Bian: ik kan me indenken dat je zo ongeveer een beetje gek van jezelf wordt. Je wilt heel graag, maar dan die twijfel. Arme jij. Misschien maar gewoon op je af laten komen…ik weet het niet. Wij worden niet gek van je, maar ik kan me indenken dat je sterk aan jezelf gaat twijfelen op zo’n moment. :hug:
Bian, meissie toch :hug: Ik kan me die gevoelens heel goed voorstellen hoor. Dat is bij ons dus precies de reden waarom er geen 3e kindje bijkomt. Ik kan dit als moeder nog goed aan. Alles loopt een beetje zoals het moet lopen. Ik heb al wel geleerd dat de lat wat lager moet liggen, maar ach als dat alles is…
Of je moet nu gewoon definitief de knoop doorhakken en zeggen dat het goed is zo, of wat Esther zegt laat het op je afkomen. Een derde kindje zal prima in jullie leven passen toch???
Ik hoop wel dat jij en Johan er samen uitkomen hoor, dit is ook niets…
En daar twijfel ik dus ook over…past een derde kindje in ons leven…vooral kan ik het aan?
Het is nu zo genieten…zo gezellig…mijn hart zou breken als dat na de komst van een derde niet meer zo zou zijn…
Gaan Ruben en Esmee er niet onder lijden?..het wordt financieel dan ook krapper…
Als ik eraan denk om er definitief een streep onder te zetten krijg ik een heel verdrietig gevoel…
zo moeilijk…
Bedankt voor jullie lieve reacties… :-*
Hey Bian, wat vervelend die gemengde gevoelens. Met het risico te prive te worden, maar speelt er nu al iets waardoor je denkt dat je een derde niet aan zou kunnen? Als dat zo is, zou het m.i. niet onverstandig zijn om het nog even uit te stellen. Maar ook als dat niet zo is, is uitstel nog geen afstel en kun je nog even al je ‘beren’ op een rij zetten.
Als je wilt, kun je je ‘beren’ hier neerzetten of me pb-en en dan wil ik mijn ervaringen wel delen. Mijn kids schelen elkaar circa 2 jaar en de jouwe ook zoiets. En ik ben zelf ook niet de meest stress-bestendige persoon op de wereld.
:hug:
Bian :hug: en nogmaals: je bent jong zat om nu nog niks definitief te “moeten” beslissen.