Hoi
Was even benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat!
claudje gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Gaaf hoor!
Kim alles ok lees ik wel! De misselijkheid zal mischien nu wel snel weer minder worden ik hoop het voor je meis! :-* :-*
Mama2 jullie zijn er nog niet uit??? Is moeilijk hoor zo’n beslissing!
Hier alles ok! Ons danique word morgen alweer 3! Ze worden echt zoooo snel groot (en wijs)
ga mijn bedje opzoeken!
liefs knabbel
waauw 3 jaar alweer (geweest :oops: :oops: )
meid nog van harte gefeli met haar verjaardag :-* :dance: het was vast en zeker een mooie dag?? of gaan jullie het nog vieren???
lucas wordt ook alweer bijna 3, (volgende maand) en thomas wordt over 2 wekenalweer 1 jaar…wat gaat de tijd toch snel
hier gaat alles goed, de zwangerschap loop voorspoedig, en heb niet meer zoveel last van de kwaaltjes, al ben ik nog wel moe…en me borsten zijn nog wat gevoelig :?
hoe is het nu met je roheryn??? al een uitslag gekregen
Nog geen nieuwe uitslagen hier, 8 augustus info-avond, 17 augustus laatste comtrole en 17 september begin IVF… Tijd vliegt!!!
ooh jaa echt, waauw de tijd vliegt idd…
Danja is bevallen vannacht van een dochter!
Gefeliciteerd meid en geniet ervan!!
Hey meiden
Ik ben Wil en kom hier ook gezellig mee kletsen
Wij gaan nu voor het echie van onze derde…dus ook super spannend allemaal Wij hebben al 2 zoons van ruim 5 en ruim 3.5 jaar oud. Dus een mooi leeftijdsverschil al zeg ik het zelf
hee willy leuk dat je mee komt kletsen, en wat leuk dat ook jullie voor de 3e gaan :dance:
claudje ik zag het net!!! gaaf hey!!
nou meid geniet er lekker van, en natuurlijk van harte gefeliciteerd :-*
ik lees ook nog steeds mee hoor :shifty:
we gaan hier nog niet voor het eggie omdat de twijfel er nog steeds is maar laten we zeggen dat we wel steeds "makkelijker"worden :shifty: :mrgreen:
Danja gefeliciteerd meid. :dance: :dance: :dance: :dance:
Hier weten we het nog zekers niet.
Vooral mn man. In d evakantie zei hij dat het wel eens heel lang kon duren. :think:
Maar ik wil ook nog niet. Wil eerst een contract of een vaste baan.
gefeliciteerd allemaal met je zwangerschap !
Hoi,
Allereerst aan alle zwangeren , van harte gefeliciteerd!
Ik kom hier even reageren omdat ik benieuwd ben of dat er nog meer vrouwen zijn die er net als ik nog niet helemaal uit zijn ofdat ze wel of geen derde kindje ‘willen’, Ik heb daarom een nieuw topic geopend ‘twijfels wel of geen derde kindje’ geopend.
De meeste van jullie zijn er volgens mij al uit, maar wie weet is er hier iemand die gezellig wil komen meekletsen of nog wat adviezen of ideeen heeft? Ik ben benieuwd.
Groetjes Mijke
Hallo mensen,
mag ik er ook even bij, ik ben misschien zwanger(zie mijn andere topic) maar ben het niet zeker, ik wacht nog even af, maar wij willen graag ook een derde, ik heb reeds een dochter van 6 en een jongen van bijna 2 jaar.
Ik hoop hier gezellig mee te kunnen schrijven
Hallo!
Danja, nog van harte meid! Hoe gaat het alles goed? :-*
Dit topic is aardig rustig geworden zeg! Ik dacht laat ik maar weer gaan schrijven hier…
Nu dik een jaar later na de eerste pogingen om weer zwanger te worden…en daarna alle twijfels…en verdriet…
Een tijd pauze van het proberen zwanger te worden heeft ons goed gedaan…En bij mij het verlangen naar nog een kindje enorm versterkt…
In juli weer voor het echie gegaan… :inlove:
Ben er nu echt helemaal klaar voor…Johan was dat al tijden en is nu blij dat ik ook zover ben… :mrgreen:
Liz, gefeliciteerd meid!
En de andere dames? Hoe gaat het met jullie?
Bij een wonder-scenario zijn we volgende maand zwanger… :shifty:
Oohh Roheryn dat zou mooi zijn zeg. Ik duim voor je.
En Bian wat goed zeg. Succes. Spannend.
Ben een beetje jaloers. :oops:
Oh Ester, ik duim voor je meis! :-*
Hai meiden…ook wij gaan voor een derde dus kom als julie het goed vinden ook hier mee kletsen
korte introductie…
Mijn naam is Diana, meeste denken dat ik dus 17 jaar ben…maar word vrijdag 34…zucht…
Ben getrouwd met de liefste man van nederland hahah, en heb dus al 2 kids van 12 en 10…en dolgraag willen we (alle 4) een kleintje erbij…ben eind mei gestopt met de pil, dus nu in ronde 3 bezig…
Voor verdere vragen weten jullie me tevinden…
liefs diaantje
( heb nog niet alles terug gelezen…maar alle zwangeren PROFICIAT !!, voor de meiden die ongi zijn geworden…balen…hoop dat het volgende ronde wel raak mag zijn…voor de wachtenden…ik wacht geduldig met jullie mee…nouja…geduldig… :eh: )
Hai Diana!
Gezellig dat je hier ook komt kletsen! Nog 3 daagjes zie ik…Hopelijk is het raak!
We hebben vanmorgen weer een beetje uit kunnen slapen…Om 9.00 waren de kids wakker…
Daar gaat mijn voornemen om weer op de "normale"tijd op te staan om alvast te wennen voor volgende week als Ruben weer naar school moet…
oh meis toen de wekker hier vanmorgen ging om 7:00…liep iedereen hier als een zombie rond…terwijl we eigenlijk geen van allen echte uitslapers zijn…
Moet zeggen dat ik eigenlijk nog wel ff kan slapen…maarja…er ligt een himalaya aan wasgoed ( men vind het nodig om zich 2 keer per dag teversschonen…en het zijn mannetjes he…hihihi) …dus duty calls…
haha Daar heeft Ruben ook een handje van…steeds maar weer omkleden…hier is de wasmand ook nooit leeg…
Ik heb nu nog een bult strijk liggen die ik probeer te negeren… :mrgreen: