Zwanger worden van een derde, deel 3

@Bian25 wrote:

haha Daar heeft Ruben ook een handje van…steeds maar weer omkleden…hier is de wasmand ook nooit leeg…

Ik heb nu nog een bult strijk liggen die ik probeer te negeren… :mrgreen:

meid…vergeet het maar… :naughty: …hoor steeds roepen…STRIJK MIJ…STRIJK MIJ !! :eh:

Ik ben er inmiddels aan begonnen… :?

Kun je ook hier komen dan?? Hier ligt zelfs nog strijk dat ik al een keer opnieuw heb gewassen omdat het er al zo lang lag :oops: Toch maar een keer aan wagen eigenlijk…ooit…

haha op een gegeven moment moet je wel…worden de kasten zo leeg…

Waar moet ik ook al weer zijn ester? Ergens in het zuiden toch? :mrgreen:

@Bian25 wrote:

haha op een gegeven moment moet je wel…worden de kasten zo leeg…

Waar moet ik ook al weer zijn ester? Ergens in het zuiden toch? :mrgreen:

oh in dat geval…heb al weer nieuwe was hangen dus mocht je morgen in de buurt zijn heb ik ook nog wel een stapeltje liggen hier hahaha…krijg ook nog een bakkie leut !!

Bij Arnhem richting grens Bian…net voor de grens niet vergeten te remmen…:smiley: Altijd welkom hoor…zelfs zonder strijk… :smiley: :smiley:

haha en ik overal de was maar doen…

Net weer terug van het werk…morgen lekker vrij… :mrgreen:

Goedemorgen!

Hier weer een fijne start vanmorgen…ook nog mooi weer vandaag…kids lekker buiten…houden we het binnen weer eens een keer netjes… :mrgreen:

Zijn weer thuis van een dagje Maastricht. 3 september begin ik met spuiten van decapeptyl, 17 september moet ik dan ook die puregon gaan spuiten en hopelijk rond 1 oktober de pregnyl. Hele waslijst als recept meegekregen, zal het begin volgende week gaan halen. Wordt nu echt spannend.

Ester, het komt nu echt dichtbij zeg! Spannend!

Bian wat lees ik nu. Gefeliciteerd. :dance: :dance: :dance: :dance:

dank je wel karin :-*

Goeiemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen hier?

In het stoppers deeltje Juli van ons, is het vrij rustig :slight_smile:

Dus kletst ik hier ook maar even mee :wink:

Tja… Zwanger worden van een derde…

Mijn jongste kind is nog geen 4 maanden en ik zit nu al te denken of ik een derde zwangerschap wil. Niet nu al, maar over een jaar ofzo. Mijn man wil absoluut geen derde kind, hij ziet alleen maar nadelen (er moet een grotere auto komen, ons huis heeft maar 3 slaapkamers, het zal verschrikkelijk druk worden, het kost veel geld, bla bla bla).

Allemaal rationele argumenten dus. Maar mijn gevoel zegt dat ik nog wel een derde kindje wil en gevoel kun je moeilijk uitschakelen.

Hebben jullie lang getwijfeld of jullie een derde kindje wilden? En hebben jullie je man ook moeten overtuigen, of ging hij spontaan akkoord?

En wat voor argumenten kan ik aanvoeren dat een derde kindje hebben WEL leuk is?

Groetjes,

Helena

hee helena, leuk dat je ook mee komt beppen!!!

hier hebben we niet echt besloten om voor een 3e te gaan (aangezien ik theoretisch niet zwanger kon worden) de keuze is voor ons gemaakt :stuck_out_tongue:

we waren er wel heel veel mee bezich,

maar ook wij hebben hier een niet ioets te kleine auto, 3 slaapkamers, enz enz, overal is een oplossing voor te vinden en net wat je zecht als je echt wil, zul je echt even de nadelen opzij moeten zetten denk ik…

er zijn zoveel leuke voordelen… :inlove: :inlove: :inlove:

hoe is het met de rest van de dames, ik zie dat hier ook niet zo heel veel meer gebabbeld wordt…of zijn we allemaal al zwanger :wink:

Nee hoor, ik nog niet…:smiley:

Maar echt meepraten over de voor of nadelen van drie kinderen kan ik ook niet… alleen Kelly loopt hier nog rond :cry: maar ja.

Kelly ziet trouwens wel heel erg naar uit dat het misschien een tweeling wordt (dan kan jij er eentje voeren en ik ook…mooi verdeeld he mam) :mrgreen:

hahaha die logica van die kids :inlove: :inlove: :inlove:

@Roheryn wrote:

Nee hoor, ik nog niet…:smiley:

Maar echt meepraten over de voor of nadelen van drie kinderen kan ik ook niet… alleen Kelly loopt hier nog rond :cry: maar ja.

Kelly ziet trouwens wel heel erg naar uit dat het misschien een tweeling wordt (dan kan jij er eentje voeren en ik ook…mooi verdeeld he mam) :mrgreen:

Ik zie aan je onderschriften dat jij het nodige voor je kiezen hebt gehad… Wat ongelofelijk moeilijk lijkt het me om je kindjes te verliezen…

Hopelijk voor jou snel een gezond beebje erbij!

Enne… Kimmetje, wat leuk dat jullie na 2 jongetjes nu een meisje krijgen :inlove:

jha geweldig he :inlove: