Zwanger worden van een derde, deel 3

Kimmetje; Ik lees net je van je grote wonder!!! :dance:

Niet te geloven!!!

Van harte meid :-

Dit kindje wilde écht graag komen!!!

:-
:dance: :-* :dance: :-*

Hoe gaat het met alle zwangeren of zwanger willen wordende van een derde ?

jeanette, oohh jaa dank je :mrgreen: :inlove: ik ben ook zoooo blij…dit had niemand verwacht!!! wel gehoopt nauurlijk :mrgreen:

hier gaat verder alles goed…wel een beetje bang dat het mis zal gaan, maar ja, het si ook zo dubbel allemaal, ik kan nog steeds niet geloven dat ik ook echt zwanger ben…gelukkig over 2 weken een echo en dan kunnen we naar het kleine frummeltje kijken :inlove:

verder ben ik wel moe, en met vlagen wat misselijk…verder vallen de kwaaltjes wel mee :dance:

hoe gaat het verder met iedereen???

Mijn buik is dikker,ben van mezelf aardig slank, maar toch is het wat dikker :? Baarmoeder groeit hard heb ik het idee!

Merken jullie het verschil met de andere 2 zwangerschappen?

Ja inderdaad weer die :sick: neigingen, dat is iets minder en supergevoelige borsten :roll:

heerlijk meiden dat jullie je zo happy voelen :smiley:

Dat vind ik ook. :dance: :dance: :dance:

Paola: ik had dat bij de derde ook hoor…na een paar weken kon ik de gewone spijkerbroeken al niet meer aan…bij tien weken had ik al positiebroeken aan (volgens mij zelfs nog eerder). Het zet allemaal wat makkelijker uit en zo…

Deze zwangerschap ben/was ik zo ontzettend gestressd na MA in oktober, dat ik nu net pas op mijn gewicht zit wat ik vorige zomer was voor die zwangerschap.

En ik maar denken dat ik vierkant zou worden bij de derde… :?

Moet nu allemaal andere kleren (heel vervelend :mrgreen: ) kopen, omdat alles afzakt.

Gisteren via marktplaats 2 rokken en een spijkerbroek gescoord, geweldig!!!

zo zie je maar bij iedereen gaat het weer anders :smiley:

hey meiden wat is het stilletjes hier!!!

hoe gaat het met iedereen???

ja het is inderdaad wel angstig stil hier. Hier wil de ongi niet vlotten, heb steeds erg veel last van mijn buik, geen regelmatige ongi en maak me daar wel beetje zorgen om

Vanmorgen naar Maastricht gebeld…we kunnen 17 september beginnen met IVF…komt dan ineens toch wel heel dichtbij. Kunnen gaan aftellen. Als alles dan goed gaat hebben we 1 oktober de punctie, en heel misschien op Ryan’s verjaardag de terugplaatsing. Zou wel heel bijzonder zijn…

oh ja zeg dat zou idd wel erg byzonder zijn Roheryn…

je zit natuurlijk met de zomerstop of niet??voor een nieuwe ivf benahdeling???september is een mooie tijd…die heb ik ook met thomas gehad… :stuck_out_tongue:

mama2 het zit je ook niet mee he meid :hug: wat zeggen de artsen er van dan???

Ik zal de MMM dan weer in moeten maar ben er niet uit of ik dat nog wil of niet

ja moeilijk he meid… :hug:

heeee claudje ik zag dat je zwanger was…helemaal toppie meid…

gefeliciteerd en geniet ze :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: Dank je!!

Hoe voel jij je?? En de rest?

Claudje, gefeliciteerd!! :dance: :-*

Claudje: gefeliciteerd!

Hier vandaag met ons drieen bloed laten prikken. Daarmee kunnen ze DNA onderzoek doen en zo een beter beeld van ons krijgen om zo een betere selectie te kunnen maken wat betreft embryo’s…of zoiets… Ben wel heel benieuwd of Kelly nu ook drager is…zou wel heel apart zijn als het niet zo was… Maar ja, nu is het dus weer afwachten…

ppff spannend allemaal weer roheryn, moet je lang op de uitslag wachten

claudje, ik voel me redelijk goed, nog wel erg moe…maar ja dat hoort erbij he, gelukkig niet meer zo misselijk :wink: ohja en sinds het weekend lijkt het wel of me (.)(.) op knappen staan, auwie en dat doet best wel pijn :?

mama2 al een beetje nagedacht over de toekomst???zou je de mmm wel weer in willen dan?