oooooo Kim ik zat het al te volgen hier… maar waaaw!!! gefeliciteerd meid!!! :mrgreen: :inlove:
Jemig wat leuk kim!
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance: :dance: :dance:
ik zie toch echt wel duidelijk een kruis.
Ik had vanochtend die test gedaan en nu jij :shock:
wanneer was jouw laatse dag van menstruatie?
Gaan we samen op :inlove:
Alvast een hele fijne zwangerschap toegewenst :mrgreen:
groetjes Paola
mijn laatste menstruatie was 24 april, met een cyclus van 28 dagen
jij wss van 27??of niet, ik zag dat je 28 jan uitwas gerekend??
mijn laatste menstruatie was ook dinsdag 24 april, het wordt 28 of 29 januari geloof ik
wat zei je man trouwens, de mijne was hartsikke blij :mrgreen:
hahahaha mijn man weet nog van niks…
i heb gisteren tegen hem gezecht in bed, dat ik dacht dat ik zwanger was…hij zij nou dat zien we dan volgende week wel, dan kunnen we wel zien of je ongie bent geworden
ik heb namelijk wel vaker dat ik denk dat ik zwanger ben hahahaha
dus hij denkt …oohh heb je haar weer
maar hij belde me net op dat hij ook nog eens laat thuis is vanavond!!!maar heb wel gezecht dat ik dr vlink van baalde en dat hij maar zo snel mogelijk naar huis moest komen
kimmetje wat goed. gefeliciteerd. En dat zonder mmm. geweldig. Ben super blij voor jullie.
En jij ook paola. Jij ook gefeliciteerd… Wat veel zwanger tegelijk.
Ben stiekum een beetje jaloers. Erg he. :oops:
Het begint zo weer te kriebelen.
We zijn nu met 3, toch? Oh, ik schaam me dood als ik iemand oversla… :oops: :oops:
Danja, 25 juli
Kimmetje. 28/29 januari
Paola, 28/29 januari
je moest eens weten hoe jalours ik ben/was op anderen
dus ken het gevoel donders goed!!!eigenlijk maakt dit het alleen maar moeilijkr voor jullie jullie gaan ons snel volgen let maar op!!!
danja ja idd volgens mij zijn we nu met zijn 3en
Wow, al meer zwangeren weer…ik hoop me daar binnenkort ook bij te kunnen voegen hoor Gefeliciteerd allemaal!!
Roheryn, we wachten rustig op je hoor! :-*
Wat gaaf nu drie zwangeren, ik ben zelf aan het wachten op mijn ongi maar die duurt weer erg lang terwijl de vorige eens een keer netjes op tijd was. Ben echt erg bang dat het zonder MMM niet gaat lukken als we er echt voor willen gaan maar goed bij Kimmetje is het nu ook gelukt immers.
Kimmetje GEFELICITEERD GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: wat een geweldig goed nieuws
@Roheryn wrote:
Wow, al meer zwangeren weer…ik hoop me daar binnenkort ook bij te kunnen voegen hoor Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ook. Ik voor ons allemaal…
Ik keek ook altijd naar die zwangeren die op straat liepen te pronken met hun buiken. Verlangde daar ook zo naar, maar nu eindelijk!!! :mrgreen:
Ik kan me niet herinneren dat ik met de vorige zwangerschappen dat ongi gevoel bleef houden, is ook al zo lang geleden.
stiekem hoop ik dat ik deze keer een zoon mag krijgen :inlove:
]YEHHHHHHHHHHHHH Kim heeeeelemaal geweldig!!!
van harte gefeliciteerd!!!
Heeeeeeel dikke knuf van mij!
dank je knabbel :dance: :dance: :dance: wij zijn ook dol gelukkig
en paola, ppff dat gevoel ken ik, ik moet ook elke keer als ik naar het toilet ben geweest kijken of ik niet alsnog ongie ben geworden :?
de laatste zwangerschap is nog niet zo heeel lang geleden, en weet zo het 1 en ander nog wel, ook dat deze pijntjes er bij horen, maar pppfff het is best eng hoor!
Paola en Kim, gefeliciteerd!! Super nieuws zeg!! :dance: :-*
pfieuw ben wel erg jaloers. En vandaag weer een baby in de armen gehad en de luier verschoont en het klinkt raar maar…wat ruikt die baby poep toch lekker :mrgreen: :shock:
:eh:
:lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: