Och jeetje hoop toch, wat vervelend zeg, en wat voor vreselijke opticien is dat joh, om jou de schuld te geven van zijn fout.
Je gaat er toch heen omdat je denkt dat hun er verstand van hebben en je goed spul mee geeft.
Zeker moet je er achter aan gaan, dit moet je niet pikken, het zijn wel je ogen he.
ik hoop dat je er niet iets blijvends aan over houd.
nou veel succes met het uit zoeken, en ik hoop dat er iets aan gedaan word.
oooh nette spannend zeg!
heb je stiekem ook al bedacht wanneer je zou willen testen of durf je nog niet zo ver te gaan?
ik ben hier nog druk aan het & :thumbup:
hoop
gewoon op je strepen gaan staan!
je hebt groot gelijk dat je je bezodemieterd voelt! :!:
Ik voel me inmiddels weer aardig de oude na het onderzoek.
had dinsdag nog behoorlijk last van krampen.
gisteren een vervelend gevoel in mijn buik en nu nog maar soms.
ik ga er vanuit dat ik me morgen gewoon weer helemaal goed voel.
Nou vandaag de nod maar voel helemaal niets en er is ook nog niets wat er op lijkt dat het er aan zit te komen, maar ja dat kan natuurlijk snel veranderen he.
Vind dit echt super spannend hoor mijn banner is nog nooit zo ver geweest was altijd 1 of 2 daagjes er voor al ongi.
linkie heb wel gedacht aan een test maar durf eigenlijk niet omdat ik me zelf niet wil teleurstellen en dat ben ik heel snel, maar ben nog nooit over tijd geweest mijn cyclus is echt heel regelmatig.
Als ik over tijd ben kan ik me zelf mischien wel niet meer houden en ga ik als ik durf mischien wel een testje doen.
De dag is nog maar net begonnen en er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar ik hoop echt dat het raak is, en dat mijn ongi weg blijft.
nou ja we wachten af, klinkt mischien heel maar dat ben ik niet hoor vind het echt spannend worden nu, maar moet wel op letten dat ik me zelf niet al super blij of helemaal gek maak.
En voor de andere meiden ook veel succes met wachten en ik hoop dat het voor jullie ook raak is.
oeoeoeoeoe spannend nette! We zien het wel als je meer weet hè! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
xx :-* Jen
Nette ook hier wordt voor je geduimd.
Hoop, opticien heeft jou geadviseerd, dus als er iemand nalatig geweest is is hij het wel!
Hai hai
Lienkie, pff ,dat lijkt mij ook niks hoor een baarmoederfoto. En dan dat vloeistof wat ingespoten wordt. Heb je nog lang last gehad??
Nette, spannend zeg! Voel je al wat? En Donminique?
Ook ik zit in hetzelfde schuitje! Volgens de berekeningen nog 2 dagen (als ik uit ga van mijn vorige cyclus). Volgende week in mijn mannetje voor ene paar dagen thuis en dan kunnen we de samenlevingstest doen.
Hoop, jeetje wat een stomme opticien. Ik zou er ook werk van maken!
Nou meiden, ik ga heerlijk in het zonnetje zitten. Van het weekend werken en dan zondag middag rij ik naar de vakantiegangers (van de buren van het werk) daar blijf ik een nachtje. Maandag weer terug om nog een late te draaien en dan heb ik bijna 3 weken vakantie!!! Heerlijk!!! Mijn ventje komt ook weer donderdag of vrijdag terug!! Hij moet dan nog wel een paar dagen of een week terug naar Sicilie om het af te maken, maar dat kan niet lang meer duren!! Jahoeee!!! :dance: Hebben we tenminste meer kansen om raak te schieten
janineb: een samenlevingstest heeft toch alleen nut als je dat met je eisprongtest? Toen hebben wij hem in ieder geval gehad…
Ik zag een paar damens die echt op of rond hun nod zitten… Ik duim voor jullie hoor!
Mijn zomervakantie is vanmiddag om 2 uur begonnen! Echt heerlijk, ga eerst een paar dagen echt luieren! Of we weg gaan is eigenlijk niet zeker, we hebben nog niet geboekt. Kan best zijn dat we een paar dagen of een weekje ergens naartoe gaan.
Net een paar collega’s moeten beloven dat ik ze wat laat horen, mocht er in de vakantie goed nieuws komen… (3 collega’s weten ervan) Ik hoop echt dat ik ze dat over 2 weken kan geven!!!
Nou 1 dag over tijd iets wat ik nog nooit heb meegemaakt, ik vind dit wel super spannend hoor.
Voel je al wat :?: nou ik weet het niet, ik weet gewoon niet wat ik voel.
Maar waneer voel je dan echt iets :?:
En wat voel je dan precies :?:
Heb ook al bij de eerste zwangerschapskwaaltjes gelezen, sommige dingen denk ik ja volgens mij wel, of is het iets wat ik wil voelen wat er mischien helemaal nog niet is.
Stiekem ben ik me zelf toch al blij aan het maken, mischien wel iets wat ik helemaal niet moet doen, ik weet toch niet wat er het weekend nog gebeurd.
Mischien is mijn cyclus wel gewoon een beetje in de war en komt het wat later, maar ja in al die jaren heb ik dat ook nog nooit gehad en was het altijd precies op tijd.
Nou zoals jullie mischien wel merken word ik helemaal er van.
Ik zit me van alles in mijn hoofd te halen heel stiekem blij te zijn maar onder tussen ook erg onzeker te zijn.
Nou ja het weekend maar even afwachten, en als de ongi dan nog niet is gekomen mischien maar een testje doen, al krijg ik daar de bibbers al van als ik er aan denk, wat een schijt luis ben ik ook he.
Ik hoop dat er voor de andere dames die ook rond de nod zijn dat het raak mag zijn.
:: :: :: :: :**: even wat gelukssterretjes jullie kant op.
[/quote]
Spannend!!! Ik ben erg benieuwd of het gelukt is, ik :thumbup: natuurlijk voor je.
nette
spannend!!!
als de ongi weg blijft dan zul je toch echt wel een test moeten doen om het zeker te weten…hi hi…
Voor nu ziet het er heeel goed uit, zeker wanneer je anders altijd keurig op tijd bent.
ik hoop dat je het nog even vol kan houden en dan maandag of zo een vette + hebt!
ik blijf onvermoeibaar & :thumbup:
Janine
je schreef dat je in het zelfde schuitje zit, dat betekend dat je hubbie wel rond de goede dagen thuis was, deze afgelopen cyclus?
Ik hoop het voor je en misschien wel twee mensen dus zwanger zometeen!
ik heb nog een paar dagen wat last gehad van de HSG, de dag erna het meest en daarna was het vooral een vervelend gevoel.
wat angelbaby schrijft klopt voor ons ook, wij moesten ook rond de eisprong de samenlevingstest doen omdat ie alleen dan maar betrouwbaar is. Blijkt heel precies te komen allemaal.
angelbaby
Yes, zomervakantie en hopelijk brengt ie goed nieuws!
nou ik ga lekker genieten van het mooie weer!!!
wordt er helemaal vrolijk van! :dance:
Hee meiden,
Dit klinkt misschien heel stom, maar…wat is een samenlevingstest precies :oops: :oops: :oops: :oops: ?
xxJen
Jensie,
Een samenlevingstest is het volgende:
Bij een cyclus van 28 dagen moet je de 11e dag verplicht sex hebben, en dan ga je de 12e dag naar de gyn om te kijken of er nog spermacellen leven in je baarmoeder.
Dit omdat ik Clomid gebruik, en daardoor kan je baarmoederslijmvlies taaier worden, waardoor spermacellen er minder goed doorkunnen en afsterven.
Zo, weet je dat ook weer!
Hoe gaat het met de meiden die in spanning zitten,
ik blijf en :thumbup: :thumbup:
Ik ben ongi geworden, helaas pindakaas
Zit nu bij mijn ouders, die zijn 35 jaar getrouwd
Ben nu even naar binnen gevlucht. Famillie uit Enschede zijn net allemaal naar huis gegaan.
Helaas is het helemaal geen leuke dag voor mij geworden, ik baal er goed van
Ik voel me zo misselijk als een hond en ben duizelig. Hoe het kan geen flauw idee :think:
En die buikpijn van de ongi, niet fijn
Daar gaat me wijntje maarja, ik hoop dat ik er snel vanaf ben, heb het de hele middag al, echt lullig voor mijn ouders enzo.
Ons mam hoorde ik babbelen met 1 van mijn tantes, nou volgens mij weet heel de familie al dat wij een kindje willen :roll:
Want mijn moeder zei, misschien is ze toch zwanger want ik werd ook ongesteld tijdens mijn zwangerschap…
dus daaruit blijkt gewoon dat hun het ook al weten. Maarja die wonen toch ver weg, hihi
Ik ga jullie niet verder lastig vallen met mijn “gebreken”
Geniet nog lekker van het lekkere weer
Liefs en :-* :-* :-*
Chelleke die nog en :thumbup: :thumbup: voor de andere dames
Okee, bedankt voor de info, Janine .
Wat balen dat je weer ongi bent, Chelleke! Tja, er is natuurlijk nog een klein kansje dat je toch zwanger bent ondanks de ongi, maar daar moet je natuurlijk nooit vanuit gaan, want dat komt zelden voor.
Evengoed suc6 bij de (waarschijnlijk) volgende ronde.
Ik :thumbup: :thumbup: en gewoon verder voor je!
En ook voor de rest!
:-* :-* Jen
O nee ik ga er zeker niet van uit. Ik moet euh mag gewoon verder klussen :inlove:
balen chelleke!
en dan net ook nog weer op de trouwdag van je ouders!
hoe voel je je nu?
het komt idd wel voor dat je gewoon ongi wordt terwijl je toch zwanger bent, maar ik zou daar idd ook maar niet van uit gaan want dan maak je jezelf misschien alleen maar gek.
blijf je steeds misselijk en duizelig dan kun je natuurlijk aan t einde van de week altijd testen, toch?
maar t kan ook zijn dat het van de spanning/ontlading komt?
in ieder geval sterkte!
hoe gaat t met nette en janine?
spannend…!!!
Oohh chelleke kan me voorstellen dat je baalt wat jammer joh dat je ongi bent geworden is altijd zo’n teleurstelling he.
Ja linkie hoe gaat het met mij :?: nou ik zit hier met mijn 3de dag over tijd, gister had ik een heel klein beetje bruinachtige bloed in mijn broekje(sorry voor de onsmakelijke details) maar daana heb ik het ook niet weer gezien, heel even dacht ik toen ik dat zag oohh nee ik word ongi.
Soms heb ik ook het idee maar weet het niet zeker dat ik kleine korte steken voel in mijn borsten en soms buik, en dat het soms anders aan voelt, maar dat ik me nu zo anders voel nee dat niet echt.
Nou zoals jullie merken word ik hier nog al onzeker van, ik weet niet eens wat ik voel, en me anders voelen doe ik ook niet.
Had het er ook met mijn vriend over en die zei nou je cyclus is altijd zo regelmatig dat er toch wel een kans bestaat dat je zwanger bent, ook hadden we het over een test, ik zei nou na het weekend dan maar een testje doen zegt hij ineens nee na 10 dagen kunnen we wel een test doen :shock: nou ik zei meteen dat kan ik niet hoor, dat duurt me veel te lang zolang kan ik niet wachten, ok naar 5 dagen dan zei hij.
Heb nu nog geen test in huis want als je te vroeg test kan het ook negatief zijn he, mischien gaan we inderdaad wel na 5 dagen over tijd testen.
Maar elke dag die er bij komt als ik over tijd ben krijg ik toch steeds meer het gevoel van mischien ben ik wel zwanger, oohh dit is zo spannend en zo onzeker, ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Ik word er helemaal vreemd van want ga wel weet ik hoe vaak naar de wc om te kijken of ik ongi ben of niet, maar ja dat slaat natuurlijk ook weer helemaal nergens op, ik heb altijd erg last van mijn liezen en boven benen als ik ongi moet worden en heb nu helemaal nergens last van, dan weet ik toch wel dat het er iet is.
Nou ja we wachten maar weer rustig (onrustig) af wat er komen gaat.
Alle andere meiden die tegen de nod aan zitten succes en ik :thumbup: en voor jullie dat het raak mag zijn.
(Oohh ja en ik hoop dat jullie niet zo vreemd als mij worden als jullie over tijd zijn)
Klinkt erg bekend hoor Nette!
Heb nu ook allemaal last van rare symptomen! :o Vorige maand ook al, maar toen was het vals alarm. Nu weet ik het nog niet, wordt gewoon afwachten denk ik.
Wat ik wel op vind vallen is dat als wij veilig vrijen (hebben we een tijdje moeten doen wegen medicijngebruik) dan heb ik een cyclus die stipt 28 dagen is en wanneer we niet veilig vrijen heb ik die rare symptomen en vorige maand dus een cyclus van 30/31 dagen. Weird?? :?
Blijkbaar kunnen je hersens je aardig voor de gek houden, maar ik hoop dat het deze keer een keer geen bedrog is!
Sterkte alle NODers!
Groetjes Dominique
Hee nette,
Ik weet niet of je het weet, maar je kan nu gewoon testen hoor! Je bent echt niet te vroeg als je 3 dagen overtijd bent…In principe kan je betrouwbaar testen vanaf de eerste dag overtijd. En ja, er zijn vrouwen die pas na 5 dagen overtijd positief testen, maar in 99 van de 100 gevallen kun je het al betrouwbaar zien na de eerste dag overtijd. Ik was zelfs 2 dagen te vroeg met testen, en testte toch al positief. Dus dat kan ook…
Ik :thumbup: en voor je, hou ons op de hoogte hè!
:-* :-* :-* Jen
Hey meiden
Gauw een update van mij
Ik viel bij mijn ouders bijna van mijn stokkie :eh:
Had/heb ook nog weinig besef van de wereld zeg maar.
Ze habben me naar de huisartsenpost gebracht. Voor niks natuurlijk.
Hyperventilatie. Ik heb heel veel hyperventilatie en heb er medicijnen voor maar dit had ik nog niet eerder zo gehad. Ik had het ook niet benauwd ofzow.
Maar hij zei dat het zo was dus gingen we er maar van uit.
Ik vond de dokter toch al onnodig en dat blijkt maar weer. Hij lachte me nog net niet uit.
heb een verschrikkelijke nacht gehad. Als maar overgeven en ik voelde me zo beroerd en misselijk. De verhoging (koorts??) is op 39.4 blijven hangen en net was ie 39.2
Ik denk dat ik flink de griep te pakken heb :?
Mijn arme ventje had het vannacht ook niet makkelijk. Hij is op de bank gaan liggen en iedere keer mijn emmer schoonmaken. Hij moest er al weer om half 7 uit om te werken. Vind zo sneu voor hem.
Hij wou niet in de kamer slapen want het was er warm in de kamer en ik was ook nog eens bloedje warm. Hij heeft me lekker alleen gelaten en de hondjes mochten vannacht bij me. :inlove: Die schat.
Nou ik ga weer liggen :-* :-* :-*
En meiden ik duim ondertussen voor de rest verder