Zwanger worden van de eerste (deel 5)

Héé Karin! Leuk je effe weer te zien! Hoe gaat het met de deuren? Zijn ze nu allemaal af? En op je nieuwe werk? Zit je er nu ene beetje in?

Hier gaat alles volgens het ritme van m’n cyclus: wachten, hopen, eigelijk niet durven hopen, misselijk zijn dus stiekem toch hopen, en dat tóch weer ongesteld worden (afgelopen donderdag). Een verdrietige dag dus, maar nu gaat het wel weer. En kunnen we weer van voren af aan beginnen.

Doei doei

Groetjes van Sam

Linkie, wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!!!

Hey Samantha,

Deuren zijn nog steeds niet af, inmiddels heeft mijn man een nieuwe baan en is alles hier rustig en kalm.

Ik herken je verhaal ook wij hebben twee jaar lang, bijna wanhopig, uitgekeken naar een positieve test.

Nu kan ik je wellicht een beetje hoop geven want gister heb ik een postive test gehad en ben ik 5 weken zwanger. Ik hoop echt dat het jullie ook mag overkomen, ik duim voor jullie!!!

:pray: :-*

Karin wat geweldig nieuws!!!

Gefeliciteerd!

:dance: :dance: :dance:

hoop

wat een mooi gedichtje!!!

ik hoop dat jullie wens ook snel vervuld wordt, net als alle andere meiden hier die nog steeds hopen en wachten!

Hey Linkie,

Leuk dat je hier ook nog meeleest.

Als je de hoop een klein beetje opgeeft zit het wonder in een klein hoekje/ kansje. Hoe is het met jou voel je je goed?

Groetjes Karin