Madame_M :hug: :hug: , we lopen niet meer gelijk, maar ik hoop voor ons allebei dat het de komende maand weer gewoon raak is hoor :shifty: Lange cyclus heb je dan gehad of niet?
Hoi meiden,
Merk dat ik weer even in een periode zit waarin ik niet zoveel aansluiting voel. Nu ik op de wachtlijst sta, ook weer ongi ga worden en dus stil sta voor mijn gevoel. Wat betreft de miskramen denk ik daar nog wel af en toe aan maar beheerst dat niet meer mijn gedachten, heb het 2 plekjes kunnen geven.
Blijf nog wel af en toe lezen hoor en misschien dan eens reageren maar zal even minder aanwezig zijn.
heel veel sterkte en suc6 allemaal meiden.
liefs
ineke
Spirella gefeliciteerd met je vriendin! Je zal het er wel moeilijk mee hebben of valt het wel mee? Ik heb geen curretage gehad (gelukkig…) is allemaal vanzelf op gang gekomen. Fijn om te horen dat jij ook die steekjes heb gehad en ik verwacht ook wel dat het erbij hoort en vanzelf ophoudt.
En Bianca jij ook bedankt voor je uitleg…
Dol Gelukkig succes de komende dagen…Gelukkig hoef je waarschijnlijk niet gecurriteerd te worden.
Vanaf gisteren weer lekker naar de sportschool geweest ff nog wat kilootjes kwijtraken. Zet ik me hoofd der ook weer ff vanaf zover het kan. Ga nu lekker slapen, want morgen weer een heerlijke dag voor de boeg 28 GRADEN heerlijk, hopelijk is het alleen niet zo bewolkt
Truste
Hallo allemaal,
Even een inbraak hier om jullie wat te vragen. Jammer genoeg dat ik t hie rmoet vragen, jullie hebben dus allemaal hetzelfde meegemaakt. Afgelopen vrijdag ben ik gecurreteerd met 8,5 weken na een MA op 6,5 weken. Wat ik me afvraag, hadden de meiden die een curretage hebben gehad ook zo’n moeite met de ontlasting daarna en daar buikpijn van? Mijn buik is ook nog steeds opgezet sinds ingreep is dat herkenbaar?
Over 4 weken mag ik weer naar gyn en verder. Al die tijd dat ik zwanger was heb ik me vastgehouden aan geen heftig bloedverlies en geen krampen is niks ana t handje. (eerste 2 weken heel licht wat bloed gehad en gekleurde afscheiding, maar dat was niks om me zorgen over te maken)
Hebben jullie dat ook, dat je nu niet weet waar je een volgende keer ana vast moet houden? Geen bloedverlies en geen krampen en veel kwaaltjes, kan nog steeds betekenen dat het mis is, ondanks dat dat in de meeste gevallen een teken zou moeten zijn dat het goed is…dat vind ik wel een naar idee voor een volgende keer.
Hopelijk hebben jullie zin en tijd voor mijn vragen. Alvast bedankt!
Veel sterkte allemaal!
Groetjes wienie
Oh ja, en als ik ineens ga zitten, of beter gezegd neerplof en te rechtop, dan voel ik dat van binnen zeg maar, steek ofzo. Hebben jullie dit ook?
En dacht eens een testje kijken of het allemaal al weg is. Dacht van niet, (.)(.) nog gevoelig, verder nergens meer last van. Dat was ook het kwaaltje wat ik al had voor ik positief testte…maar nee hoor, de digi test geeft nog steeds netjes zwanger aan…fijn, maar niet heus. Hoe lang duurt t voor die mormonsters eruit zijn?
Thanks!
Greetz wienie
Hey wienie,
Ik heb 19 maart een curretage gehad omdat bij ons beebje het hartje met 7 weken en 5 dagen gestopt was met kloppen. Daar kwamen we achter tijdens de echo met 12 weken. Superverdrietig dus…
Bij mij waren de testen zeker 4 1/2 nog positief. Dit was wel lang volgens de gyn. Gisteren weer gestest en nu negatief, aan de ene kant fijn zodat we weten wanneer we weer een positieve test in handen hebben, ik ook weer opnieuw zwanger ben.
Aan de andere kant had ik stiekum gehoopt dat het misschien toch alweer raak zou zijn, wel snel natuurlijk, want we zijn na de curretage gelijk weer aan het klussen gegaan. ( nadat het bloeden gestopt was )
Hen wel al die tijd, nu nog last geouden van mijn borsten.
Morgen mag ik van de gyn weer bloed laten prikken om te kijken hoe het nu met het HCG zit en waarschijnlijk maakt hij volgende week dan nog een echo van mijn baarmoeder.
Ben heel benieuwd wanneer ik, als ik niet zwanger ben, weer ongi word.
Mijnlichaam is vast nog wat van slag en ik had altijd al zo’n wisselende cyclus…
Laten we heel hard dat we gauw allemaal zwanger mogen zijn…
Liefs, DAANTJE XXX
hallo wienix,
ik heb op 8 februari een curretage gehad, bij mij helemaal hetzelfde als bij jou, niks aan de hand enkel kwaaltjes, bij de gyn gekomen en het hartje was gestopt met 6.5 weken, en ook aan 8 weken een curretage, bij mij was de ontlasting ook moeilijk en de buikpijn ook, maar bij mij heeft dit ongeveer een kleine week geduurt. en daarna weer gelijk alles ok. Je moet het ook een plaatsje kunnen geven, en het voelt inderdaad nog aan alsof je zwanger bent maar toch voel je je leeg vanbinnen. geef jezelf de tijd om te verwerken, en een test zal nu uiteindelijk nog positief zijn hoor, bij mij na een goeie twee weken was hij negatief. dus dan kun je er van uitgaan dat alles weer eruit is qua HCG. Alvast veeeel sterkte meis met dit verlies, hier een :kaars:
dikke :-* lynn mama van senne :vlinder: en :**:
ik heb een gedichtje geschreven, wou hier d elink even plaatsen
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1530437#1530437
ow ja euhm staat eig ook gewoon in ondertekst ihi
mooi gedichtje bianca :-*
Ciao bellas!
Ik ga vanavond inpakken, we vertrekken vannacht om een uur of 5 (4 uur zetten we de wekker :o ) Ik hoop volgende week zondag weer een aantal goede nieuwtjes te lezen !
Arrivederci :mrgreen:
goeie reis meid!!!
wat een mooi gedicht zeg bianca!! krijg er kippevel van.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
hallo hallo ik ben er weer terug van een weekje ameland heb wel alles gelezen maar ben nu al weer kwijt wel verhaal bij wie hoort sorry hiervoor. dol gelukkig wel fijn dat je nu meer zekerheid heb.
en voor degeen die iets vroeg over de ontlasting na de curretage ik he er ok veel last van gehad elende die intlasting deed erg veel zeer in mijn buik maar troost het gaat over eigenlijk was het bij mij na een week over toen ook het bloeden was gestopt.
nou theoretisch gezien zou ik eind volgende week ongesteld moeten worden dus duimen maar dat dat niet gebeurt!!!
nou ik ga genieten van het weer xxxxx
hey lydia eind van volgende week ongesteld meoten worden ( of liever niet)
ik ook, dan gaan we gelijk op zo een beetje, nu ja ik zit rond de 6e mei…nod
succes succes succes :thumbup:
wilde even melden dat ik hier niet meer kom schrijven, heb er niet meer zo’n behoefte aan nu alles goed verwerkt is. Ik blijf lekker bij mijn stop-topic schrijven. Wil wel iedereen die mij zo gesteund heeft tijdens het verlies in januari/februari nogmaals bedanken voor al jullie lieve woordjes.
iedereeen heel veel sterkte en succes met het opnieuw zwanger worden
bianca, ik hou je eigen topic in de gaten hoor!
groetjes
boefje
Succes boefje!!! :thumbup: :thumbup: ik duim voor je meis!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Hey , effe quoten jouw stukkkiee
@boefje wrote:
wilde even melden dat ik hier niet meer kom schrijven, heb er niet meer zo’n behoefte aan nu alles goed verwerkt is. Ik blijf lekker bij mijn stop-topic schrijven. Wil wel iedereen die mij zo gesteund heeft tijdens het verlies in januari/februari nogmaals bedanken voor al jullie lieve woordjes.
iedereeen heel veel sterkte en succes met het opnieuw zwanger worden
bianca, ik hou je eigen topic in de gaten hoor!
groetjes
boefje
Helemaal lekker je eigen richting en gevoel volgen hoor. Jij moet je prettig voelen. Of je nu wel mijn stukkies lees of niet ( wat ik wel superlief en leuk vindt) , het moet je goed blijven voelen.
Ik wens je alle goeds, met wat komen gaat, met je gezondheid, je relatie(s) …met dat wat je geluk moet brengen en wat je geluk al daar is.
Doe je rustig aan ? Denk om je zelf hoor en niet aan al die anderen…jij je partner en dat wat er om je heen belangrijk is.
Doeidoei en tot typs Bianca.
wat is het hier stil is iedereen van het mooie weer aan het genieten
ik hebnet mijn eig topic even een vraag gesteld daar ik nu weinig tijd heb , zal ik niet heer neerzetten, ms vanavond eventjes ,
en ja tis rustig hier, ms een goed teken?
ik hoop dat het idd een goed teken is! eerlijk gezegd hoop ik ook snel hier niet meer te kletsen haha. nog geen duivels!
vraagje 2 april ben ik gecurreteerd dus theoretisch zouden de duivels nu moeten komen hoelang duurde het bij jullie?
Hoi Lydia, bij mij duurde het 6 weken…