he hier ook weer een update…kleine bloeding gehad rond mijn “ongi”…maar heel weinig en dinsdag een test gedaan en ja hoor er staat zwanger…5 weken na mijn miskaraam…ik kan het niet geloven…of de hcg van de mk? ik was maar 5.5 weken zwanger toen vk gebeld en die vermoed een zwangerschap dus hop weer 16 okt voor een echo…word gek hier…test van te voren…wil niet weer voor “niets” voor een echo…dus laat mijn banner op cyclus staan omdat ik het gewoon niet kan geloven…
hopelijk een werkelijke zwangerschap meid,
succes en alvast toch gefeliiiiiiii en alle goeds :thumbup:
Wauw scrat!!! inderdaad duimen dat alles goed is :-* Voorzichtig gefeliciteerd…
Bianc ik ga het ff lezen…
:-*
BIJNA WEEKEND!!!
Sorry meiden dat ik lang niets heb geschreven. Meiden die zwanger zijn. Heel hartelijk gefeliciteerd.
IK ben van de week weer ongesteld geworden. Helaas. Nu zit ik er even doorheen. Op het topic zwanger worden van een tweede waar ik al weer een tijdje schrijf zijn er weer twee zwanger geworden. En die waren nog niet lang bezig. Daar baal ik van. NAtuurlijk gun ik ze het maar het doet pijn omdat ik al zolang bezig ben en het maar niet lukt. Nu ik dit schrijf stromen de tranen over mijn wangen. IK weet het gewoon even niet.
Sorry ik wil niet hier alleen schrijven om te klagen. Maar het lucht misschien op.
Verder gaat wessel dinsdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal
en dat is ook erg spannend. IK weet dat wessel het leuk zal vinden maar ik heb vind het voor mijzelf niet echt leuk. Maarja hij is er wel aan toe.
groet anita
He lieve Anita,
Lucht gerust je hart. Dan doen we allemaal en de nu zwangere hebben dat gedaan of luchten hun hart over hun onzekerheid…
Zwanger worden is iets waar je totaal geen controle over kan hebben en dat is soms zo moeilijk…je wilt het zo graag en het is zo welkom maar het lukt gewoon (even) niet…het heeft mij ook een hoop tranen gekost hoor. Zo’n machteloos gevoel. Meis schrijf het maar van je af. Maar je hebt wessel dus het moet kunnen…
Daarnaast Wessel naar de peuterspeelzaal…met andere woorden loslaten. Als iets voor een mama moeilijk is dan is het loslaten. Dit zijn zijn eerste stapjes waarbij hij mama niet meer nodig heeft. Gek he dat je dat moeilijk vind
Ik denk dat het niet meer als logisch is. Accepteer je gevoel maar en laat het maar over je heen komen. Ook aan die peuterspeelzaal zal je gaan wennen, echt :-*
Hoi!
Zo, heb vanmorgen echo nr. 5 gehad :oops: Alles weer perfect. Met die echo metingen lig ik een aantal dagen voor op de uitgerekende datum. Maar dat komt echt door de metingen of door de groei van het beebje, want ik weet precies welke dag ik bevrucht ben, dus ik pas mijn banner ook niet aan.
Volgende week donderdag dan weer een echo bij mijn eigen gyn. Neem aan dat het daarna gewoon elke maand is, in plaats van , zoals nu, elke week!
Het heeft me er wel doorheen geholpen hoor, zoveel echo’s. Ik heb echt vertrouwen!
Anita, ik begrijp je volkomen, zowel qua zwanger worden als qua eerste keer psz. Ik had het er ook moeilijk mee…
Liefs, Eveline.
scrat, kan me voorstellen dat je helemaal perplex bent. Hopelijk krijg je snel een echo.
Anita, je mag hier tuurlijk je hart lekker luchten. Want dit topic is voor alle verhalen, lief en leed. :hug:
Eveline, top zeg dat al deze echo’s je er zo doorheen hebben gesleept. Heb jij trouwens inwendige echo’s gehad? Je vertelde dat je je kindje zo duidelijk zag. Mijn 7 weken echo was uitwendig en vooral een knipperlichtje.
Bianca zal straks jouw verhaal nog even lezen bij andere topic, maar ik hoop dat al deze gyn bezoeken, snel tot iets hoopvols leiden
Ziggy…Ik heb mijn echo’s inderdaad allemaal inwendig gehad, vandaar dat ik alles beter kon zien misschien, en daarnaast ligt het ook aan het feit of ze het beeld ingezoemd hebben of niet…
Mijn eerste echo had ik met bijna 7 weken, en daar zag je inderdaad niet veel meer op dan een vlek wit, met iets knipperends erin, maar afgelopen zondag en vooral afgelopen woensdag en vandaag zag je dus echt een mini mensje, met alles erop en eraan, handjes, voetjes, etc…Het was zo’n ingezoemd beeld, dat ik het handje zag bewegen zelfs! Maar goed, ik ben volgens het ziekenhuis vandaag 9 weken en 5 dagen, volgens mijn berekening 8 weken en 6 dagen dus dan zie je ook meer dan met (bijna) 7 weken…
Ik had trouwens bij mijn zoontje met 14 weken een pret echo. Dat was zo geweldig, daar zag je hem gewoon al duimen! ( doet hij nu nog steeds overigens :roll: )
Scrat, ik had nog niks gezegd, maar eh…spannend hoor!
Hoe is het met Daantjuh en Jorien? Of heb ik iets gemist?
Liefs,Eveline.
net de brf van het zh binnen is dus vrijdag 6 okt en niet de zestiende…verkeerd gehoord…snel een dag van te voren een test doen en als hij + is ga ik wel anders bel ik af… :shifty: :shifty: :shifty:
Hi lieve meiden,
Net terug van de gyn!!
Ik had steeds steken links in m’n buik en m’n schouder en ik werd er helemaal gek van…
Dus vanmorgen gebeld en ik mocht meteen komen!
Alles is goed!! We hebben het vruchtzakje gezien en iets waarvan de gyn. dacht dat dat het vruchtje al is! 9/10 mogen we weer!
Ik ben zo opgelucht! Het zit op de juiste plek heeft de juiste grootte voor de duur van de zwangerschap!! Ik denk wel dat ik iets later dan 1/6 ben uitgerekend, maar dat maakt niets uit!!!
Ik ga proberen me geen zorgen meer te maken hoor!!!
xxx
Hier een berichtje van mij, nog steeds geen ongi, heb wel de hele week al buikpuin en heb nu ook overal pukkels in mijn gezicht, dus het zit er wel aan te komen. Had afgelopen donderdag getest, maar deze was negatief.
Ben nu 5 dagen overtijd als ik uitga van een cyclus van 28 dagen.
Sorry, verder geen puf om te reageren.
Lieve Jorien,
Ik blijf toch voor je :thumbup: hoor!. ongi klachten en zwangerschapsklachten lijken ook behoorlijk op elkaar…
Sterkte!
Liefs,
Diana :-*
Goedenavond!
Irene, ben blij voor je dat je iets meer rust hebt nu! Het ziet er allemaal goed uit nog!
Jorien, die kwaaltjes kunnen inderdaad nog alle kanten op. Zijn zowel zw. als ongi kwaaltjes… Ik hoop het beste voor je. Waarom test je niet nog eens?
Hoe is het met de rest?
Hier gaat het wel, kon tot 16.00 uur niks doen door moeheid maar vooral misselijkheid. Daarna ging het wel weer, maar toen had begon mijn zoontje met 39 graden koorts. Dus maak ik mezelf daar weer druk om! Ik ga, want ik heb erge rugpijn, en achter de pc wordt het erger!
Liefs, Eveline.
begin weer te bloeden…wat is er in @#@#$@# aan de hand…ik snap het niet meer
scrat :hug: voor jou
En Jorien het kan nog alle kanten op. Ik duim voor jou de goede kant :hug:
Eveline, wat vervelend dat je zoontje ziek is… Hoe is het verder met jou??
Jorien, ongi en zw. kwaaltjes lijken idd heel erg op elkaar. Ik dacht ook dat ik ongi zou worden!
Scrat, zou het kunnen dat niet alles weg is van de miskraam? Heb je toen een curretage gehad of niet?? Ik zou zowiezo even contact opnemen met je huisarts/ziekenhuis! Veel sterkte!
xxx
was weer een kleine bloeding…en deed vanochtend een test negatief…het was een kleine schoonmaak nadat al het hcg van de mk van 5 weken geleden eruit was…dus als ik nu + heb is het ook echt plus…nog even d ie afspraken afzeggen
Scrt, wat naar als het allemaal zo lang blijft naslepen he. Elke keer leven tussen die hoop en angst. Sterkte in elk geval.
Hier nog steeds gen ongi, maar ook vandaag geen positieve test. Heb vanochtend even lopen brullen hoor. Het is nu wel duidelijk dat mijn cyclus helemaal op de schop ligt. Heb net via internet een zwanger worden pakket besteld en ga deze cyclus op zoek naar mijn ei. Als het dit jaar niet lukt met behulp van die testen, gaan we in januari naar de huisarts. We zijn dan al weer bijna een jaar na de mk.
Misschien is mijn lichaam op dit moment niet in staat om een zwangerschap aan te kunnen, ben nl. best wel veel afgevallen (ongewild) de laatste tijd en weeg nu rond de 59 kilo bij een lengte van 1,80 meter. Ik probeer mijzelf al wat dikker te eten, maar totnutoe geen resultaat.
Irene, wat fijn dat de echo goed was, en nu gaan genieten he.
He meiden!
Jorien wat spannend voor jullie. Zolang er geen ongi is is er hoop maar ik kan me ook voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid. Ik hoop in ieder geval dat die doktersbezoeken niet nodig zijn
Scrat wat een gedoe zeg! Een dikke knuffel voor jou :hug: :hug:
Ireen das super nieuws!!! Lekker genieten he meis :-
Eveline hoe is het met jou en met je kleine mannetje?
Hoe is het gewoon met iedereen??? :mrgreen:
Nou ik ben dus over de magisch grens heen he :dance: :dance: En nu hopen dat alles goed is morgen. Maar dat MOET!!! :mrgreen:
Verder heel weinig nieuws…
Dus een dikke knuffel voor jullie!
:-
Hoi!
Lieve Ellen, ik heb het al ergens anders geschreven, maar gefeliciteerd met je mijlpaal! Ik weet zeker dat je morgen een lief bewegend beebje op het beeldschermpje zult zien! Het lijkt met 12 weken al een echt mini babietje! Ik had bij mijn zoontje met 14 weken een pret echo, en daar zag je hem toen al op duimen :inlove:
Scrat, :hug:
Irene, alles oke?
Jorien, wat vervelend! Het zou nog kunnen, dus verlies niet alle hoop, maar ik begrijp je helemaal! Een dikke :hug: voor jou! :-*
Zoontje lief is weer helemaal oke! Dat is me toch iets raars met die kleine kids. De ene dag hebben ze 39 graden koorts en zijn ze erg ziek, en de andere dag zijn ze helemaal beter en zonder koorts! Gisteren zijn we dan ook naar Marine land geweest, een soort van dolfinarium zeg maar. Dat vond hij prachtig.
Ik zelf ben echt kots misselijk met tijden en ben nu ook erg moe. Heb vrij veel last van de zw. kwaaltjes deze keer :?
Ellen, succes nogmaals morgen! Hoe laat moet je?