Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

Eveline, supernieuws dus! Jippie!!!

En nu genieten hoor! :-*

Dikke knuffel,

Noortje

Eveline, wat een supernieuws!!! Gaaf man!! (pinkt een traantje weg van vreugde.)

Eveline :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Super meis!!!

Nou lekker genieten en voor mij duimen voor volgende week dinsdag :-

:-
:-* :-*

Tuurlijk gaan we nu voor jou duimen Ellen!

Ik zit al vanaf gisteren aan je te denken: “Oh, nog een week!” “Oh, nog maar 6 dagen…!” Hihi…

En ik hoop dat je stiekem toch nog een echo krijgt! :wink:

Dikke knuffel,

Noortje

eveline effe snel van mijn werk. Fijn dat alles goed is.

Voor de rest reageer ik vanavond wel

Oh…ben echt super blij :inlove:

Enne die gyn. van de vorige keer ontslaan die handel :mrgreen:

Weet je wat het is, hier in Spanje heb je twee soorten verzekeringen, de sociale dienst en de prive verzekering. Als je via de sociale dienst gaat, dan heb je altijd een andere gyn. en vaak zijn dat co assistenten of van die dokters uit Zuid Amerika etc. Als je een prive verzekering hebt, heb je buiten meer luxe ook de luxe van altijd dezelfde gyn. hebben. Ook na het bevallen bijv. heb je een kamer voor jou alleen, bij de sociale dienst lig met iemand anders op een kamer.

Nu heb ik al sinds jaar en dag een prive verzekering en zowel bij mijn zoontje als nu ga ik naar mijn eigen vertrouwede gyn, via die prive verzekering. Máár deze week was mijn gyn. er niet, én omdat ik afgelopen zondag zo’n pijn had ben ik naar het ziekenhuis van de sociale dienst gegaan ( =dus een heel ander ziekenhuis ) Vandaar dat ik zondag en vandaag een andere gyn. had. Ik moet nu as. vrijdag nog een keertje terug voor een echootje bij dat sociale dienst ziekenhuis. Niet omdat er reden tot een echo is, maar omdat dat zo al gepland stond, en ik heel gemeen, niet heb gezegd dat ze die afspraak konden annuleren! Ik vind een extra echo tussen door niet zo erg namelijk! :wink:

Gelukkig mag ik volgende week vrijdag dan weer naar mijn eigen gyn. voor de normale controle. Ook dan pas uitslagen van de standaard bloedonderzoeken etc. Ook dan weer een echo :oops: Heb ondertussen al iets van 12 echo foto’s of zo…

Ellen, hoe zijn je examens gegaan? En natuurlijk duim ik voor jou volgende week. Maar ik voel zo al wel aan mijn water dat dit eigenlijk niet nodig is :wink:

Jorien, hoe is het met jou? Al iets te bekennen? Hoop het niet!

Hoe is het met de rest?

Liefs, Eveline.

Eveline het positieve spat gewoon van je bericht. Ik ben echt zo blij voor je.

Hier nog steeds niks, probeer niet te veel hoop te krijgen aangezien ik nog niet mijn langst duurende cyclustijd gepasseerd ben.

Eveline!! Wat ben ik blij om dit te lezen !!!

Hele dikke kus!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hier gaat het wat minder… Sinds gisteravond pijn in m’n buik, vooral links… Misschien van m’n darmen? Ik hou het even in de gaten, want ik vind het maar niks…

xxx

Eveline, :-* :-* :-*

Hoi!

Irene, meissie toch, wat een onzekerheid he? Zou het geen bandenpijn kunnen zijn? Ik heb er verder ook geen verstand van…

Probeer positief te blijven lieverd! :-*

Veel liefs,

Diana

Ik weet niet zo goed in welke topic me het beste aan kan melden want er zijn er zoveel van toepassing. Maar allemaal bijhouden is ook niets hahaha.

Ff korte introductie…

Ik ben Esther, 23 jaar en sinds 05-03-05 mama van Nova Cheyen. Woon samen met Chris en werk 2 dagen in de thuiszorg.

We hopen dat er in 2007 een brusje bij mag komen. In mei ben ik dan ook gestopt met de pil om eerste eens mn cyclus af te wachten omdat deze een zooi was sinds de bevalling. In juli namen we de eerste echt poging en was het meteen raak. Op 12 augustus heb ik helaas een miskraam gehad. We hebben 1 maandje gewacht en deze maand zijn we er weer voor gegaan. Op 8 oktober is mn NOD…

Esther welkom! Jammer dat je hier aan moet sluiten, maar ik hoop dat je snel meer geluk hebt…

Ireen, maak je niet te druk, ik heb tot week 6 ontzettende ongesteldheids pijnen gehad, die soms op darmpijn leken. Maar dat had ik bij mijn andere zwangerschappen ook, dus dat is heel normaal. Ik heb het nu nog steeds hoor, maar dat driedubbel door het vleesboompje…

Ik zou mezelf er niet te druk om maken, al weet ik dat ik dan heel makkelijk kan zeggen. :-*

Liefs, Eveline.

Esther, ook jij hier helaas welkom, mocht er iets zijn, stel al je vragen, maar lucht vooral je hart als het eventjes niet zo lekker loopt.

Eveline, nog steeds op je roze wolk??

Hier nog steeds niks, maar krijg nu wel rugpijn, buikpijn, pukkeltjes dus mijn ongi zal er toch wel aan zitten te komen.

Duik nu snel de douche in, want om 9 uur begint Robbert zijn tweede muziek op schoot les.

Esther welkom. Jammer dat je ook hier mee kunt schrijven.

Het liefst zou ik toch zien dat er niemand meer bij komt, want dat zou betekenen dat niemand meer een miskraam hoeft mee te maken. Maar jammer genoeg is dat niet reëel… :?

Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt en dat je snel weer zwanger zult zijn…

Irene, :hug: .

Weinig nieuws hier.

Daantjuh en Jorien, weten jullie al meer?

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Noortje

Jorien, gelijk gepost :wink: .

Ik blijf voor je duimen hoor.

:pray:

Noortje

Meiden!

Noortje :-* :-* wat ben je toch een ontzettend schatje!!! En het word geen echo hoor want daar moet ik voor naar het ziekenhuis…

Eveline en jij bent een beetje verwend met je echo’s :mrgreen: :mrgreen: Nou lekker toch meis dat je vaak bevestiging krijgt dat het goed gaat!!

Esther welkom. We kennen elkaar van de aprilmama’s. Alles goed met je? Ik hoop dat je weer snel zwanger mag worden meis :thumbup:

Irene…pppfff irritant weer he die onzekerheid. Je bent zo gefocust op je lichaam nu. Maar zoals Eveline zegt die buikpijn is wel normaal. Ik heb het de eerste weken ook gehad en nu soms nog steeds. Het is aan het rekken en strekken daarbinnen en dat wil nog wel is aardig zeer doen. Ik begrijp dat je nu vreselijk onzeker bent lieve meid maar je moet helaas echt eerst door die weken heen…Neem lekker rust want dat doet wonderen :-

Nou meiden hier weinig nieuws. Ik wil dat het weekend is!!! Gewoon lekker met mijn mannetje in bed liggen en filmpies kijken…

O ja mijn examen is wel goed gegaan denk ik :think: Over de tweede heb ik in ieder geval een beter gevoel asl over de eerste :? Nou ja we zien wel! Ik heb mijn best gedaan in ieder geval!

:-
:-*

Janine sorry meis ik had je bericht je niet gelezen. Wat heftig dat je dit mee moet maken en dan ook nog wel van twee :cry: :cry: :cry:

Schrijf hier maar van je af want deze meiden weten precies hoe je je voelt. :-*

Goedemorgen!

Ellen, wat voor examens waren dat precies?

Irene, hoe is het vandaag met je? Ik was die eerste weken ook in alle staten hoor toen ik die pijntjes had ( en nu nog :wink: ) Nee, nu vind ik die pijnen niet meer eng, want ik ben er aan gewend, maar het is niet prettig. Maar zoals mijn eigen gyn. zei "Je kunt je beter ongerust maken wanneer je die pijntjes niet hebt, want ze horen echt bij een zwangerschap, alleen voelt de ene vrouw ze meer dan de andere, en in iedere zwangerschap kan dat anders zijn. )

Daantjuh en Jorien…Ik blijf door hopen voor jullie!

Noor, alles goed verder? Al een beetje aan die 32 jaar gewend? Ben maar blij, want er zijn veel mensen die dat aantal niet eens halen!

Ik zit hier nog steeds op de roze wolk ja…ben echt aan het dromen…

Morgen weer een echo :oops: De niet afgezegde-geplande-echo in het sociale dienst ziekenhuis…

Groetjes, Eveline.

hoi ik ben ook weer uit zkh tjee wat een gedoe toch he zo een 3 x a 4 x in de week heen hihih gelukkig ene lieve gyn, tothij in de nachtwacht gaat heb ik heb anders volgende maand andere.

Ik heb weer in eigen topic geschreven hoe of wat, zie in mijn link ondertekst dan even scrollen naar benden op de pag die opend

meiden ik duimzo voor onshier allemaal, gelukkig al een paar zwanger en go .d wat hoop ik dat het goed mag komen.

En natuurlijk de schatten die nog afwachten zoals dre en ik, moge we snel zwanger raken …meiden liefs van mij

Ik ga snel even lezen bij je Bianca…