zwanger worden na een ma of mk deel 6

Als eerst veel sterkte !!



ik heb de mk opgewekt met tabletten. Vrijdagavond 20 dec erge buikkramp , zaterdagochtend 21 dec kindje verloren. Zondag 22 dec nog krampen gehad. Toen werd het vrij rustig. Woensdag 25 dec weer erge krampen tot bijna flauwvallen van de pijn… Donderdag 26 dec weer helemaal over…

Hoi meiden,



hoe is het met jullie???

Hier gaat het redelijk. Dinsdag is mijn nod.

Op sommige dagen denk ik veel aan de miskraam en aan Jason

Dat zal moeten slijten, maar vergeten doen we hem nooit.

( al lijkt me omgeving hem al vergeten te zijn )

@tijgertje zo herkenbaar. Vergeten doe je hem nooit. blijft zeker moeilijk, word wel met de tijd wat makkelijker om mee om te gaan maar vergeten doe je echt nooit. Hoe is t nu met je?



met mij gaat het redelijk, mn cyclus is echt zoek. over een maandje naar het erasmus zkh want ons eigen zkh wil ons niet helpen.

Dreamgirl ; balen dat jullie eigen zkh jullie niet wil helpen. Ik hoop dat jullie via het Erasme verder komen…



Hier gaat het wel. Zit op de wachtbank voor mijn ongi, 5 april…

Verder druk bezig met ons huis verkopen en een nieuwe kopen…

Hoi tijgertje,

Hoe is het met je? Hoop dat je zit te genieten van een positieve test

Hier zijn de wachtdagen in volle gang. 18 april nod.

Dreamgirl , nee helaas geen positieve test, werd 3 april ongi… Dus op naar de volgende ronde…



Spannend meid ! :pray:

@tijgertje he wat balen. op naar een positieve test 1 mei.

dikke knuff.

Hoi meiden,



Hoe is het met jullie?



Ik weet niet meer zeker of ik het had verteld maar wij zijn vandaag naar het Erasmus mc geweest voor een intake om te kijken of ze ons kunnen helpen zwanger worden/blijven. En ze zei gelukkig niet gelijk nee. Ik wordt verder onderzocht allerlei onderzoeken die we nog nooit aangeboden hebben gekregen in het andere zkh. mag ook naar de pcos groep die ze speciaal hebben waar ze helpen met afvallen en begeleiden naar en tijdens zwangerschap dus wij zijn in Jubelstemming. Heb me zelden zo begrepen gevoeld.

Wat fijn dreamgirl dat er nu een zkh/ mensen zijn die wel naar jullie luisterd / begrijpt !

@tijgertje hoe voel jij je?

@DreamGirl1984 wrote:

Hoi meiden,



Hoe is het met jullie?



Ik weet niet meer zeker of ik het had verteld maar wij zijn vandaag naar het Erasmus mc geweest voor een intake om te kijken of ze ons kunnen helpen zwanger worden/blijven. En ze zei gelukkig niet gelijk nee. Ik wordt verder onderzocht allerlei onderzoeken die we nog nooit aangeboden hebben gekregen in het andere zkh. mag ook naar de pcos groep die ze speciaal hebben waar ze helpen met afvallen en begeleiden naar en tijdens zwangerschap dus wij zijn in Jubelstemming. Heb me zelden zo begrepen gevoeld.




Super fijn voor jullie ! :-*

Gisterochtend helaas ongi geworden. Cyclus van 26 dagen.

Vandaag heel veel buikpijn ( lopen gaat moeilijk en aleve helpt niet ) , heel veel bloedverlies ( binnen een uur kan ik het maandverband weer wisselen) , verlies ook grote stolsels…

Vraag me ook af wat dit kan zijn, heb het nog niet ieder gehad na de mk.



Vrijdag (dag 23 van de cyclus) heb ik nog getest maar die bleef spierwit…

Irritant hè dat je je eigen lichaam niet meer kent, ik had vorige cyclus dat ik 7 dagen na mn positieve ovulatie test alweer ongesteld werd… En nu weer allemaal rare hormonale bultjes op mn hoofd en handen :doh: :silenced: :wall: je wilt gewoon dat je lichaam weer normaal wordt !!! Beterschap jij :slight_smile:

meiden zo herkenbaar wat jullie schrijven. Dikke knuffel!