zwanger worden na een ma of mk deel 5

Nog altijd rond en gezond Marieke! :wink:

Ik sla mezelf door de laatste loodjes heen. Ze vallen me zwaar deze laatste keer, maar ook deze keer zal het goedkomen hoor.

Kom later even terug. Ben pannenkoeken aan het bakken voor de jongens zo als ze uit school komen.

Ja zo stom Deb, ik werd vannacht zo rond half 3 wakker en moest ineens aan je denken.

Maar jullie meisje maakt dus nog geen aanstalten.

Nog even volhouden pop :-* :hug:

Cariska sterkte vandaag, hoop voor je dat het mee valt.

Kimmie heel veel succes met je echoā€¦die je ondertussen al gehad hebt hoop dat je een geweldig sterk hartje hebt kunnen horen kloppen.

Cin, wat geweldig dat het dit keer een meisje word, heb je straks van alle smaken wat :inlove:

Voor de rest allemaal een :-* heb het de afgelopen week niet meer allemaal kunnen bijbenen jullie hebben zoveel gekletst hier

Het is achter de rug. Werden gebracht naar de diabetisverpleegkundige, toch wel apart. Daarachter was de behandelkliniek, daar moest ik dus zijn. Werd opgehaald en ontspannen ontvangen, maar ik was alles behalve ontspannen. Kom je binnen is het eerste waar je naar kijkt een groot ding waarmee ze het gaan doen :shock: .

Op het bed gaat liggen, voeten in de beugels (en die werden vastgemaakt) en meteen jo zijn hand gepakt.

Toen begonnen zeā€¦ pff deed echt zeer. Ben echt niet kleinzerig maar dit vond ik echt niet fijn, dus ogen dicht en knijpen in jo zijn hand.

Ze vroegen of het wel ging, ik zei nee maar doorgaan, het moet nou eenmaal. Paar keer vroegen ze of het ging, maar dan ben ik ook zo toe nou maar.

Halverwege dachten ze me te kunnen afleiden, ga je nog op vakantie? Ik zei, dat helpt niet hoor :lol: Toen wilden ze het weghalen, nog meer pijn, rook je een branderig iets (ze verdampen het met warm/heet water) en daar werd jo niet goed van. Dus hij weggebracht door vpk en die kwam later bij mij zitten.

Toen het eenmaal klaar was nog ff over de nieuwe auto gepraat en mezelf weer aangekleed. Lag helemaal te trillen. Nog ff daar kopje thee op die afdeling en toen richting restaurant, cola light met lekkere muffin.

Nu ff chips gepakt, misschien dat ik van wat zout wat minder ga trillen.

Nu nog erg zeurend gevoel, beetje weeƃĀ«nachtig.

Gelukkig is het voorbij, volgens de gyn (koops) kon het best zijn dat die poliep in de weg zat.

vandaag en morgen rustig aan doen.

Kim heeft inderdaad een kloppend hartje gezien op de echo :inlove:

Cariska kan me indenken dat het niet prettig voelt, ik moest vanmiddag een uitstrijkje laten maken en dat voelt al niet fijn. Maar je hebt het achter de rug meis en hopelijk met goede resultaten :-*

fijn dat het voorbij is Cariska! Hopelijk valt de pijn mee :hug: :hug:

Kim: gefeliciteerd met je mooie echo :-* :-* :dance: :dance:

nu is het goed te doen, af en toe wat zeurende pijn maar niet heel erg!

ik denk dat hier mijn eisprong zit aan te komenā€¦ovutest was bijna posi en heb wel wat eipijnenā€¦

Beetje een domper hoor,gyn had gezegd dat mijn cyclus deze keer niet zo lang ging zijn :thumbdown:

Ach ja,lekker aan het knuffelen dus :mrgreen:

Kim gefeliciteerd met de goede echo :clap: , was vast wel even een opluchting.

Petatje knuffel ze enne hopen dat het dit keer resultaat heeft.

Cariska, fijn dat je het achter de rug hebt meid hopen dat de pijn snel helemaal over is en dit het probleem was waarom het nog niet echt wilde lukken. Hopend dat het nu snel raak zal zijn.

He meiden, ik kom mij helaas wederom bij jullie melden :cry:

Na eeen zwangerschap van 7,2 weken kreeg ik vandaag te horen en zien dat er geen vruchtje is gaan groeien, t vruchtzakje groeide wel goed maar helaas geen vruchtzakje, dus wederom een ma maar hoop dat t binnen een week wordt afgestoten en dus een mk wordt anders weer een curretage en zie daar zoooo tegenop :cry:

We hadden vorige week een echo en toen was er ook al niets te zien dus ik had al een vermoeden,maar vandaag dus. Definitief te horen gekregen dat er geen kindje zit :cry:

Cariska. Fijn dat het achter de rug is meid!

mama_chantal. :hug: enorm veel sterkte

mama_chantal heel heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:

mamachantal, veel sterkte!

Hier geen pijn meer, gelukkig!!

Cariska ik las nog van je poliep, maar fijn dat je t nu achter de rug hebt meid :hug: Maar wat naar dat t toch behoorlijk doorbijten was :hug: :-

Nu maar hopen dat jullie weer snel zwanger zijn en mogen blijven :pray:

En ik zie hier helaas veel nieuwe meide, sterkte :hug: :-

mama_chantal heel veel sterkte.

Cariska ik was ff kwijt wat er bij jou gaande was maar ben blij om te lezen dat je nu geen last er meer van hebt. Hopelijk herstelt je lichaam nu ook snel

Hier alles goed alleen erg moe van een drukke week.

ff een ego berichtje, ff van me afschrijven.

ik dacht dat ik het er minder zwaar mee zou hebben maar helaas niet dus. emotioneel ben ik momenteel echt een wrak, ik was eindelijk aan het idee gewend en opeens is het allemaal weer niet zo, ik was al helemaal de kamers aan het indelen en aan het verven en behangen en kinderkamertje kopen voor T.im en ineens hoeft dat niet meer nu en kan dat wachten :cry: ik weet me gewoon ff geen raad met mezelf :cry: ik heb het er zoooo moeilijk mee.

zo dat was ff mijn klaagminuutje t lucht beetje op maar voel me niet minder down erdoor :doh:

nouja :-*

Ow meis tochā€¦ het is zo verdomd moeilijk afscheid nemen van dromen waarvan je dacht dat ze uitgekomen warenā€¦ Al die vragen die overblijven en nooit beantwoord zullen worden, die wens die er alleen maar sterker door lijkt te wordenā€¦ En bovenal die periode van afwachten, onzekerheid, nog meer afwachten, hopen, wensen, dromen die weer op je af gaat komenā€¦

Hele dikke knuffel! :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :-*

meer weet ik niet zeggen, Jane

He jakkes meid, wat vervelend dat je je zo naar voeltā€¦ maar heel begrijpelijk hoorā€¦ :hug:

Je kunt dan wel denken: het was niet echt een kindje, we hebben geen hartje gezienā€¦ maar op het moment van een positieve test dan ben je gewoon zo blij, zie je allemaal beelden voor je. En zeker nadat je toch zoā€™n poos op de eerste hebt moeten wachten is het dan zooo leuk dat het nu zo snel ging (zelfs al was het niet helemaal echt de bedoeling) en dan gaat het verdorie weer misā€¦

Dikke :hug: voor jou en typ het maar mooi van je af. Je hoeft je niet sterk te houden, hoorā€¦

Jasses, miskramen en dergelijke zouden er gewoon niet moeten zijnā€¦ :?

Chantal :hug: :hug: :hug: :hug: gewoon omdat je die nodig hebt! Wat de andere meiden ook al zeggen, het maakt niet uit dat er geen vruchtje gegroeid, die test betekent zwanger en dus in je hoofd een nieuw kindjeā€¦ En het in je hoofd al je hele huis opnieuw gedaan hebben en je kleine vent naar een nieuw kamertjeā€¦ heel herkenbaar meis :hug: :hug: :hug: Neem de tijd ook nu, een miskraam is een miskraam en die heeft nu eenmaal een periode van rouw nodig :hug: :hug: :hug: :-* Ik denk aan je lieverd :hug: :-* :-*