Helaas welkom Venix :hug: :hug: :hug: Ik las het elders al van je Ik heb exact hetzelfde gehad als jij een jaar terug, dus weet waar je doorheen gaat :hug: :hug: :hug: Schrijf van je af wanneer jij daar behoefte aan hebt en ook als je even niks wilt, lekker niks doen dan. Sterkte meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
helaas welkom venix! na een goede echo verwacht je dit toch niet?? :hug: :hug: :hug:
inderdaad cariska dat krijg ik vaker te horen. Ben er nu nog redelijk nuchter onder en wil het gewoon zsm weg hebben. Maakt het wel definitief maar dan kan ik het wel afsluiten.
Venix, helaas welkom hier heftig voor je zeg als je eerst al een kloppend hartje hebt gezien. Ik wens je heel veel sterkte toe :hug: :hug:
Venix, ook ik wel je (helaas) welkom heten. Was je al bijna 12 weken? Wat erg hoor, wij leven hier allemaal met je mee. :hug: :hug:
Sanne: ik vind het spannend bij jou!
txs all
ben vandaag precies 12 wk. Ik vind namelijk datik nog steeds zwanger ben al weet ik dat er geen kindje uit gaat komen.
Venix welkom hier. Ik herken je situatie ik had ook 2x een goede echo gehad, voor we een echo kregen waar niets meer op te zien was.
Sterkte.
Helaas welkom hier Natasja :hug: .
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen voor morgen. :hug:
Ben echt zo blij met alle reacties en sterkte wensen van iedereen. Voel me er nu nog wel goed onder. Af en toe even een huilmoment en verder gewoon doorgaan met het leven want denk ook dat dat nodig is. Als ik er teveel bij stil ga staan dan huil ik de hele dag en vind ik ook niet echt nodig.
De verwerking komt straks wel als ik wakker word uit de narcose. Voor nu de komende 2.5 uur doorkomen voor ik me in het zkh moet melden.
dames ik ga zo die kant op en wil jullie nogmaals bedanken voor de steun
Veel sterkte venix :hug:
Venix, heel veel sterkte gewenst de komende uren, heb zelf gelukkig niet de ervaring ermee maar kan me voorstellen dat het best heftig is :hug: :hug:
ben ondertussen weer thuis. Alles is goed gegaan en voel me ook echt goed. Veel beter dus dan verwacht.
Zal binnenkort even beter reageren op alles
venix :hug: :hug:
Venix meid, ook hier even een dikke knuff :hug:
Oh Venix, je hebt het ‘gelukkig’ achter de rug. Ik zet gelukkig tussen aanhalingstekens want het liefst had je het helemaal niet gehoeven natuurlijk. :hug: :hug: Phf bijna 12 weken, ik denk meteen aan de foto van Knipoogje, hoe af haar kindje al was. Erg heftig. :hug:
heb het idee dat het ergste nu nog komt. Sinds vannacht aardig last van buikkrampen en vanmorgen naproxen gekregen voor de pijn. helpt nog niet echt maar heb net de 2e pil een kwartiertje binnen zitten.
schijnt normaal te zijn en kan 2 wk aanhouden…pffffff word nu al gek.
Tevens vandaag te horen gekregen dat ik inderdaad me baan kwijt ben vind het aan de ene kant jammer aan de andere kant boeit het me niks want wil niet eens werken voor een bedrijf dat zo met personeel omgaat.
Ga nu lekker een ongi afwachten daarna verder met knuffelen en rustig op zoek naar een andere baan. handig als je ziek uit dienst gaat.
:hug:
Venix. :hug: Vervelend hoor!
Ik herken de krampen wel, alleen dan tijdens de MK. Zijn inderdaad erg pijnlijke krampen, ik vond ze soms voelen als lichte weeen.
Hoe ben je de nacht door gekomen meid?
Je moet het wel goed in de gaten houden hoor…
krampen zijn weg ongi begint dus we kunnen verder !!!