Hoeveel geduld moet je nog hebben Jane? Wanneer zou je NOD zijn?
Ik kan me voorstellen dat dit je langzaamaan knettergek maakt…
:hug: :hug: :hug:
zaterdag…? naja donderdag 2 weken geleden had ik een eisprong :shifty: maar dan ga ik uit van 28 dagen, mijn cyclus kent ze ook korter :shock: dus vanaf woensdag is alles mogelijk :roll:
@Tierrr wrote:
Ik blijf gewoon stug doorduimen, want echt iets aan de hand is er dus nog niet!
Wij gewoon samen oktobermama’s worden? :-
goed idee meid! :inlove: :inlove: :-
Oef…da’s nog even geduld opbrengen dan. Hopelijk heb je lekker wat afleiding de komende dagen. Heb je al enig idee wanneer je wilt gaan testen? Of ga je stoer doen en minstens tot zaterdag wachten?
En ja, ik zou het heeeeeeel leuk vinden als jullie ook oktobermama’s zouden worden!
:inlove: :inlove: this wel een groep bij elkaar zeg bij okt.mama’s :shifty: had zo’n sterk gevoel dat ik al heb meegelezen :lol: ben er maar mee gestopt toen jullie afgelopen 1/2 dagen meer dan 7 pagina’s vol klesten :shock: :lol:
allemaal beetje hetzelfde meegemaakt, bijzonder.
lief van je , ik vind het daarom extra leuk :)! :-*
ja this wel even, maar ben niet zo stoer nu :lol: manlief houdt het ook niet meer :inlove: dus ik denk dat ik woensdag ga testen, misschien vind ik het te vroeg, maar houd wel rekening mee dat mijn ei dan al (op 1 dag na) 2 weken daarvoor was…? en anders vrijdag, als het zover komt :mrgreen:
Ja, volgens mij moet het wel te doen zijn hoor, om woensdag te testen.
Beetje afhankelijk van welke test je gebruikt denk ik.
De oktobermama’s…ja, het is volgens mij ook wel een groepje wat bijzonder is. Daarom alleen al vind ik dat jullie er ook bij horen!
Ik ga me sufduimen! :-* :-* :-*
@Debke wrote:
De oktobermama’s…ja, het is volgens mij ook wel een groepje wat bijzonder is. Daarom alleen al vind ik dat jullie er ook bij horen!
Wat lief!! :-*
Ik durf er echt niet vanuit te gaan dat ik er kom, maar oh, wat zou het mooi zijn... :pray:
Absoluut Tierrr!
Ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal!
:-* :-* :-*
Ik was 2 jr terug ook okt mama, maar zou er nu graag weer bijhoren… Nog een (dikke) week geduld…
Heb er ook een paar blz bijgelezen laatst, idd leuke groep!
Okt is een erg leuke maand om te bevallen! Net lang genoeg en kort genoeg voor de feestdagen. :mrgreen: Ach alle mogelijke maanden hebben voor en nadelen vermoed ik, dit is de enige waar ik ervaring mee heb. :lol:
Als het bij ons allemaal (weer) lukt dan zit ik voor de decembermaand. Ws ergens halverwege oid. Iig 1 heeeeel leuke dag dan tussen alle verplichte feestdagen…of eindelijk een ‘goed excuus’ om al dat verplichte af te schaffen (al was het maar voor 1 jaar 8) )
Ben al bijna aan het aftellen pffff. Nog een dag of 12/13 voor ik mag bellen vermoed ik. Vind het een steeds bizarderder idee dat ik alle voorgaande pogingen zwanger ben geweest. Ben bijna bang dat ik daardoor deze poging teveel hoop ga krijgen. :silenced:
zou super zijn tierr, ik duim voor jullie hoor! :thumbup:
Rhi, ja voor jou is het iets langer wachten
Hopelijke een goede reden om andere verplichtingen te hebben in dec :mrgreen: :-*
jane spannend hoor. wie weet is het een innesteling.
ik had vandaag een bad day. gehuild de hele dag koppijn en een reep chocola naar binnen gewerkt :oops: ik denk dat nu de klap pas kwam. hoe gaan julllie ermee om? zoeken jullie afleiding of veel erover praten?
@Rhiannon wrote:
Okt is een erg leuke maand om te bevallen! Net lang genoeg en kort genoeg voor de feestdagen. :mrgreen: Ach alle mogelijke maanden hebben voor en nadelen vermoed ik, dit is de enige waar ik ervaring mee heb. :lol:
Als het bij ons allemaal (weer) lukt dan zit ik voor de decembermaand. Ws ergens halverwege oid. Iig 1 heeeeel leuke dag dan tussen alle verplichte feestdagen…of eindelijk een ‘goed excuus’ om al dat verplichte af te schaffen (al was het maar voor 1 jaar 8) )
Ben al bijna aan het aftellen pffff. Nog een dag of 12/13 voor ik mag bellen vermoed ik. Vind het een steeds bizarderder idee dat ik alle voorgaande pogingen zwanger ben geweest. Ben bijna bang dat ik daardoor deze poging teveel hoop ga krijgen. :silenced:
Dat kan ik me voorstellen… December is trouwens ook een mooie maand hoor! Voor jullie naar ik aanneem ook een erg beladen maand , maar misschien komt er komende december dan een pracht van een feestdag bij voor jullie. Ik hoop het meis!
En oktober is een prachtmaand (mijn oudste is van 17 oktober) inderdaad.
Sjimmy, ook voor jou duim ik hard hoor! :-*
Lotte, :hug: :hug: :hug:
Hier heb ik vooral hier veel van me afgekletst ten tijde van de ma. Met vriendlief natuurlijk ook wel gepraat, maar die bekijkt dat soort dingen toch heel anders zeg maar…
De periode rondom de ma was ook op andere vlakken behoorlijk heftig voor ons en ik ben in die periode extra blij geweest met dit forum.
Lotte, na de MK moest ik door, mijn zoontje was 4 dagen later jarig (15 okt) en nog weer 5 dagen later ik. Daarna eigenlijk gedaan alsof er niks gebeurd was… Naja de klap komt toch wel heb ik gemerkt. Afgelopen maand ging het NIET goed. Spanningen o.a. nog door onverwerkt verdriet had ik gemerkt… daardoor ook (veel) lichamelijke klachten. Ben nog steeds veel sneller emotioneel dan anders. Ben gelukkig wel weer op de weg terug.
Lotte, is snap je hoor!
Ik heb het gebeuren rondom de EUG aan bijna niemand verteld, alleen directe familie, 1 collega en 1 vriendin…erover praten doe ik ook bijna niet, eigenlijk alleen met mijn collega. Mijn vriendin is zwanger dus die wil ik niet opzadelen met mijn verdriet, mijn ouders wil ik natuurlijk ook niet bezorgd maken. Dus mijn verdriet komt er ook niet echt uit. Gelukkig kan ik hier op KoK aardig mijn hart luchten!
Voor de buitenwereld ben ik gewoon nog de vrolijke mayo die een ‘cyste’ heeft laten verwijderen, maar van binnen gaat het er soms heel anders aan toe
Rhi, lekker knus kroelen bij de kerstboom is ook lekker :mrgreen:
(misschien is het ook fijn om naast de engeltjesdag van Bregtje ook een ‘normale’ verjaardag te mogen vieren )
Jane, hoe is het met jou nu?
@Debke wrote:
Jane, hoe is het met jou nu?
nou ja… helaas, test is negatief, vandaag eerste lichtroze drupjes (2 om precies te zijn) dus denk dat het eraan zit te komen, het rommelt ook al de hele dag, het zou weer 25 dagen zijn als het morgen komt, echt bijzonder hoe mijn cylcus weer zijn oude gang overneemt :inlove:
Ow bah…
Ik blijf nog even stug doorhopen dat de test liegt.
:hug: :hug: :hug:
Duim toch nog even stug door hoor Jane!!!
Ik vind het zo moeilijk om niet ermee bezig te zijn… vorige maand ging dat wonderlijk heel goed, maar deze ronde is het weer dagelijks dat ik eraan denk/mee bezig ben…