Zwanger worden met goedaardige levertumoren (leveradenomen)

nou t gaat hier ook weer lekker… :liar:

ik heb maandag de gynaecoloog gebelt omdat ik al ruim8 weken ongesteld ben en mega zere buik en rug steeds… dus maandag gelijk een echo gehad. En de arts snapte niet waarom ik zo giga lang had gewacht met bellen… ik moest wel mega pijn hebben… En idd had ik ook! Maar wat moet je dan? Ik dacht dat t wel weer over zou gaan… Maar niet dus!



Spiraal werd afgestoten en zat al bijna in mn baarmoedermond. Daarom dus al een poos ook pijn met lopen en zitten. En daarom dus ook mega buik krampen steeds… De spiraal moest er uit. Mn lichaam kan er blijkbaar niet tegen… Pff nu nog meer pijn in mn buik !

pfff niet leuk meer dit… Nu maar afwachten en hopelijk stopt het bloeden nu eindelijk een x! Dit is niet leuk meer!.. Dan zeggen ze je dat het spiraal 10 jaar mee gaat! Yeah right, heb m welgeteld 8 maandjes gehad… voor jan met de korte achternaam dus…



de enige mogelijkheid zijn nu nog van die akelige rubbertjes :wall: en dan maar hopen (tegen mn gevoel in) dat er geen rubbertje gaat knappen in de aankomende 9 maand… pff wat is het weer wat… MOE word je dr van…



Maandag weer naar de huisarts, bloedprikken en een gesprek ivm dit gemier… en kijken hoe mn hb is, omdat ik steeds giga moe ben…



sorry voor t lange verhaal…



liefs Ramona

jeetje meis, het zit je ook niet mee zeg… :hug:

balen dat je lichaam het spiraaltje afstoot. rubbers is toch altijd minder (vind ik) en toch wel spannender ivm knappen iod.

8 weken ongi, daar kun je idd wel een laag HB van hebben.

Sterkte maar weer… :hug:

:-*

dankjewel memmie!

Ik schrok even toen ik je berichtje las Ramona… ruim 8 weken ongesteld… wat zal je moe zijn idd van het bloedverlies en de buikpijn en rugpijn. Goed dat je de gynaecoloog hebt gebeld en dat je een echo gehad hebt.

Wat gek joh dat je lichaam het spiraaltje heeft afgestoten, dat hoor je bijna nooit (ik heb het ook gehad maar de gyn zei toen dat het een uitzondering is dat dat gebeurd), vandaar ook dat je die heftige pijn had. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je lichaam hier van kan herstellen

Condooms is idd minder, stel dat het stuk gaat en je wordt zwanger, dan is dat toch nu nog een beetje een risico…



Probeer lekker rustig aan te doen van het weekend en vast succes maandag bij de huisarts. Lange verhaal geeft trouwens niks, juist fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen toch?

Sterkte!

Hoi lieve vlinder!



Ja t was hier ook schrikken… ik wist ook nie goed wat ik er mee aan moest… maar ja we moeten maar zien hoe we dit oplossen…



ik hoop echt dat t bloeden snel stopt, want leuk is dit echt nie meer… maandag dus ff bloedprikken om te kijken hoe of wat…



en wat die akelige rubbertjes betreft… als ik ergens een hekel aan heb :S haha maar ja t moet nog maar ff op die manier dan… en als ie knapt, dan knapt ie, kan ik ook nie warm of koud van worden. ach durex staat goed bekent :lol:



Hoe is et met jou nu?



liefs Ramona

Hey Ramona,

Als het condoom stuk mocht gaan en je wordt zwanger dan moet het zo zijn denk je niet? Al zou het echt beter zijn als dat nog niet gebeurd omdat je nog niet helemaal zekerheid hebt over de leveradenomen.

Hoe gaat het eigenlijk met sporten ben je nog begonnen deze week? Ik ben alweer 1,5 maand bezig en ben inmiddels verslaafd aan de les bodycontour. Ga 2 keer in de week en afgelopen maandag zelfs 2 uur achter elkaar. Heerlijk vind ik het :smiley:

Zit nu verder weer even op het wachtbankje. Vorige week mijn vruchtbare periode en nu afwachten of ik ongesteld wordt of niet. Ik kijk de maand haast voorbij zo graag wil ik het weten…moet de 19de ongesteld worden en dat schiet gelukkig al op.

Ik hou je op de hoogte als je dat wil natuurlijk… rustig aan met jezelf de komende dagen he? Liefs Vlinder

Hoi vlinder… Inderdaad als het toch gebeurd dan moet het zo zijn en dan zullen we zielsgelukkig zijn maar wel errug spannend!! En ik kon nie starten met sporten ivm het vele bloedverlies… Heb echt geen kracht momenteel… Morgen eerst mn verjaardag overleven morgen haha. Super dat het jou ook goed bevalt. Hoop dat t bij mij ook zo mag gaan. En gewoon proberen rustig af te wachten rot de 19e. Hoe moeilijk ook. Succes!!

Gefeliciteerd met je verjaardag Ramona! Hele fijne en gezellige dag :smiley:



Oh ja stom van me van het sporten… ik heb er niet bij nagedacht maar met het bloedverlies kan je inderdaad niet sporten, daar heb je dan helemaal geen energie voor.

dankjewel :wink: (ramona) hahaha



t is nu al iets minder geworden gelukkig!! hopen dat t zo door blijft gaan :wink:



liefs

hahahaah weer stom van me! sorry… ik heb het aangepast. Waar ben ik met mijn hoofd, doe en zeg vandaag alleen maar rare/verkeerde dingen hihi!

hahaha maakt toch nie uit :wink: mss een teken?? :wink:

Dat zei mijn vriend ook al vrijdag; ik was zo verstrooid met alles. Wordt )hopelijk positief :wink: ) vervolgd. Jij succes bij de huisarts morgen!

haha nou we hopen er het beste van!! succes!!!

Hallo dames,

Ben benieuwd hoe met iedereen gaat? Heb ook een leveradenoom en ben denk ik zwanger.

Groet Karen