Zwanger worden met goedaardige levertumoren (leveradenomen)

Mijn nichtje heeft meerdere tumoren. Haar zwangerschap is goed gegaan, ze voelde zich wel wat meer onzeker dan met haar eerste zwangerschap (toen had ze het nog niet) omdat de tumoren konden knappen maar dankzij de goede begeleiding die ze kreeg heeft ze toch wel van haar zwangerschap kunnen genieten.

Als de tumoren tijdens haar zwangerschap te hard zouden groeien hadden ze echt alleen ingegrepen als zij of het kindje in gevaar zouden komen. Als er geen gevaar voor allebei zou zijn en de tumoren zouden erg gaan groeien dan zouden ze het alleen maar aankijken om te zien wat er gebeurd. Daarom moest ze zo goed onder controle blijven. Gelukkig is er bij haar niks ‘geks’ gebeurd.

Ik hoop dat je zwanger mag worden en dat het allemaal goed mag gaan (hopelijk met goede begeleiding), succes Ramona! liefs Vlinder

Hoi Vlinder, dankjewel!

Dit doet me goed om te lezen! Echt waar…



ik hoop ook dat het ooit mag! :slight_smile:



liefs Ramona!

Hoi Ramona,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat…

Zijn de onderzoeken in het ziekenhuis goed gegaan? En wanneer krijg je de uitslag? Liefs Vlinder

Hoi… Ja t gaat wel goed hier… Inmiddels ook al bij de gynaecoloog geweest omdat ik 17 dgn overtijd was. Inmiddels 21 dgn. Echo eb bloed onderzoek gehad negatief gelukkig…(tegen mijn gevoel in want wil zoooo graag)… Maar ja… Zal wel door alle spanning uitblijven… De onderzoeken zijn goed gegaan… Nu maar proberen rustig af te wachten tot de 22e… Hoe is het met jou? Liefs ramona!

Wat fijn dat de onderzoeken goed zijn gegaan. Nu inderdaad afwachten tot de 22ste, dat is komende week al realiseer ik me nu… spannend!



Met mij gaat het goed. Het moment dat we willen gaan beginnen om zwanger te worden komt steeds dichterbij :smiley: Eigenlijk nu nog 1 keer ongesteld worden en dan willen we er voor gaan. Ik kan niet wachten :slight_smile:



Fijne zondag en succes donderdag met de uitslag, ik ga aan je denken. Liefs vlinder

Hoii vlinder’ klopt dat is aankomende donderdag al! Voor jullie kom ook een spannende tijd aan dus! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!! T is zoiets bijzonders! Heel veel succes!! En hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten! Liefs ramona

Hoe was het in het ziekenhuis donderdag Ramona? Was de uitslag gunstig voor jullie? liefs Vlinder

Halleluja!!! Positief nieuws!! De tumoren zijn geslonken!! En de lever waardes zijn verbeterd!! Ooh wat ben k hier blij mee!! T was ook erh goed dat ik was afgevallen (van 117 naar 108) 4 oktober hebben ze weer een bespreking over me.en 10 okt weer komen!! :smiley:

Wauw! Fantastisch! :dance: wat een goed nieuws!

En wat goed van je, 9kg afgevallen :thumbup: :clap:

Ben benieuwd wat ze 10 okt te zeggen hebben.

hey dankjewel memmie:D



ja ik ben ook erg benieuwd!!! mss zit er dan toch nog een mogelijkheid ooit een kindje te mogen krijgen!! :D:D:D

Superfijn Ramona dat de tumoren zijn geslonken, echt goed nieuws :dance: !

Wat goed je 9 kilo afgevallen bent, knap van je :thumbup: ! Ben benieuwd wat ze je kunnen vertellen 10 oktober. Duimen dat er nog een mogelijkheid is om een kindje te mogen krijgen.

Hoi Ramona, ik ben eventjes benieuwd hoe het nu met je gaat. Je moest 10 oktober weer naar het ziekenhuis toch? Hopelijk heb je positief nieuws gekregen… groetjes Vlinder

Hoi vlinder! Heb gelukkig positive berichten gekregen. De lever waardes zijn verbeterd, geen ontstekingen meer… Er waren een aantal bloedingen te zien (heb ik ook 5 dagen voor in het ziekenhuis gelegen. Omdat er een tumor geknapt was. Ben vanaf vorig jaar september 15 kilo afgevallen… En de tumoren zijn geslonken!! We kregen zelfs te horen dat als het zo blijft gaan als nu, dat we dan mss vanaf augustus ofzo mogen proberen om zwanger te worden!! Maar moet eerst 8 mei weer komen… En dan word er voor juli of augustus een mri aangevraagd… Als da goed is mogen we er voor gaan!! En heb zelfs de stap gezet om vanaf 8 november te gaan sporten in de sportschool… Dus eindelijk allemaal wat positievere berichten! Eindelijk! Hoe is het daar?? Liefss

Wauw! Goed nieuws :thumbup: En wat knap van je, 15 kg :clap: (het lukt mij maar niet…) Ik hoop voor jullie dat jullie in aug groen licht krijgen :pray:

Dat is goed nieuws Ramona!! De leverwaardes verbeterd en geen ontstekingen :thumbup: Wel vervelend dat er een aantal bloedingen te zien waren en dat je opgenomen bent omdat er een tumor geknapt was. Voel je je nu weer goed?

Wat goed joh dat je 15 kilo af bent gevallen en dat de tumoren zijn geslonken. Ik ga duimen dat het zo blijft en dat jullie misschien vanaf augustus morgen proberen om zwanger te worden.

Wel goed dat je nog op controle moet komen dat er een MRI aangevraagd wordt om echt duidelijkheid te hebben dan, zekere voor het onzekere he?

Goed van je dat je gaat sporten, ik ben ook weer begonnen… ben 1 keertje geweest en moet zeggen dat ik nu al weer uit kijk naar komende week, heerlijk om in beweging te zijn.

Met mij gaat het verder goed. Donderdag mijn NOD dus ik ben benieuwd :smiley: Verder van werkplek veranderd, met veel leukere collega’s maar wel mijn eigen werk meegenomen. Veel veranderingen maar wel leuk allemaal. Liefs Vlinder

Heey hallo. Zeker goed nieuws we zijn hier ok mega gelukkig mee!! Eindelijk dingen om naar uit te kijken! Ik hoop elf nog minimaall 25/30 kilo kwijt te raken… En hoop natuurlijk van harte dat we idd zwanger mogen aan worden,en dat t ons is gegunt… Maar dat is afw88… Ooh en wat spannens voor jou! Zal voor je duimen! Laat je wel ff weten of t is gelukt?? Hoop t voor je!! En wat goed dat je ook t sporten weer hebt opgepakt. En nieuw werk…een uitdaging hoor! Leuk! Hopelijk heb je t goed naar je zin! Heel veel succed met de wachtdagen!! Liefs ramona

Ik ben vandaag al ongesteld geworden Ramona, zelfs 2 dagen te vroeg… Ik had toch wel heel erg in mijn hoofd bedacht dat ik misschien wel zwanger zou was en was best een beetje teleurgesteld maar realiseer me wel dat we pas begonnen zijn dus volgende maand weer een nieuwe kans.

Heey meis wat verschrikkelijk balen zeg!! Snap je teleurstelling erg goed! En of je nou een maand of een jaar bezig bent, de wens is even groot naar mijn idee… Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!! T is je zo gegunt!

Wat lief je reactie, dank je wel! Voel me vandaag al beter qua teleurstelling, op naar de nieuwe maand :wink: . Jij ook succes he, ik blijf voor je duimen hoor. liefs vlinder

ik ben lief he :liar: hahaha fijn dat je je al iets beter voelt, en hier draaien de duimpjes ook voor jou hoor!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen he :wink:



liefs Ramona