zwanger worden...hoelang duurde het?

Ik had geen cyclus toen ik stopte met de pil, oftewel ik werd niet ongesteld. Ik was er veel mee bezig. Na 3 cycli te tempen (en dat duurde nogal even in mijn geval) zou ik naar de dokter. Toen ik bijna klaar was met het tempen had ik zoiets van…zo, nu naar de dokter en dan zien we wel weer. Net of ik rustig werd. En toen was het raak.

Ik had echt het gevoel dat ik nooit zwanger zou worden, kon het me niet voorstellen. En ik hoorde alleen nog maar de verhalen van vrouwen die na 1 maand stoppen al zwanger waren, maar de andere verhalen zijn er wel degelijk.

Succes :thumbup: en als het je wel erg bezighoudt: begin met tempen, dan ben je je bezoek aan de huisarts een stap voor. Voordat je de deur wordt gewezen met het bericht om dat eerst te gaan doen.

Oh ja, waar het eigenlijk om ging. Na 10 maanden was ik zwanger. Voor mijn gevoel duurde dat het heel lang, maar we hebben nog geluk gehad als ik hier andere verhalen soms lees.

groetjes Nienke

De eerste keer na de 7de ronde en toen was ik het dus eigenlijk ook een beetje zat met die teleurstellingen…BAM! Raak :mrgreen:

Is mis gegaan in maart

En nu dus alweer zwanger dus na 4 rondes…maar ik moet zeggen wel in een maand dat ik me niet heb bezig gehouden met vruchtbare dagen en dergelijke. Was het weer even zat :mrgreen:

Bedankt voor de goede tip! Ik ben direct begonnen met temperaturen, eens kijken of ik daar wat wijzer uitkan worden?

Liefs Ingrid

bij mij was t de 2e ronde raak… :smiley:

best wel snel dus…

Ook ik ben in december 2005 gestopt met de pil. Ben gelijk gaan tempen omdat ik voor de pil heel ongeregeld ongesteld was. Verder puur uit nieuwsgierigheid. In maart had ik een positieve test, maar dat ging toen een dag of 4-5 later fout. Ik had al een afspraak bij de gyn staan en die adviseerde ons 1 cyclus af te wachten… Da’s dus niet gelukt :oops: Half mei had ik weer een positieve test in m’n handen…

In ieder geval heel veel succes! Misschien heb je hier wat aan: :: :: :: :: :**: .

Groetjes,

Iris

De eerste keer was ik zwanger na bijna een jaar wachten, maar dit was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Daarna binnen 4 mnd zwanger, met een prachitge dochter als resultaat :inlove: .

Succes :thumbup:

1e x na 1 maand stoppen met de pil,helaas mk na 10-11 weken…

2e x 1e maand dat we er weer voor gingen…

Deze keer okt. met de pil gestopt,veilig gevreeen tot november en in februari zwanger geraakt!

ik ben vanaf november 2005 bezig.

Ik denk dat als het weer niet raak is dat ik temp ga bijhouden…

Hier na 4 maanden was ik zwanger, dit werd een miskraam in een zeer vroeg stadium. en de keer erop was ik meteen weer zwanger. Ik was toen 31.

Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden. Ik duim mee voor jullie.

Wij zijn nu incl de medische molen waarvan 1x ivf en 1x een cryo terugplaatsing van 2 embryo’s 2,5 jaar bezig .

Wij zijn vanaf februari 2004 bezig.

Na precies een jaar raakte ik zwanger, maar dat werd helaas een MK.

Tot nu toe ben ik nog niet weer zwanger geweest.

Liefs Esther

Hier gelijk raak…

altijd een mooi cyclus gehad 28 dagen(voor de pil en tijdens de pil)

na het stoppen…1x 28 toen 2 x 38 (dus 2x 10 dg overtijd…) en daarna zwanger…

dus wij weten niet wat die twee keer 10 dg overtijd betekenen…

na de zwangerschap expres gewacht met de pil tot 2e ongi ja hoor gewoon netjes 28 dg ertussen…

Eerste keer na 7 maanden maar dit ging mis en daarna 4 maanden later weer :inlove:

Van de eerste na 10 maanden van nummer 2 heeft het anderhalf jaar geduurd en was het na de derde maand clomid eindelijk raak. nu ben ik al weer 7 maanden bezig (bijna 8) voor een derde kindje en moet over morgen ongestelt worden (wat ik ook zeker wel ga worden)

Ik heb op 3 augustus een curretage gehad, ben nu weer bezig.

Voordat iik de eerste keer zwanger was, was ik al 8 maanden bezig.

Ik hoop dat het nu sneller gaat.

Moet zeggen dat toen ik zwanger werd er niet zo veel mee bezig was eigenlijk, en toen gebeurde het!

Kus

Hier heeft het ongeveer 12 rondes geduurd. Toen was ik het zat en heb ik vruchtbaarheidtesten gekocht en boem…meteen raak!

na dik een jaar! via icsi gelijk zwanger geworden, bij thomas zijn we ook gelijk na de 1e behandeling zwanger geworden

Sorry, ik na twee keer pil vergeten zwanger van Bas! :oops:

Maar supergelukkig hoor!

Sterkte allemaal bij wie t zo lang duurt!