zwanger worden...hoelang duurde het?

Ben zo benieuwd…

Wij zijn in december 2005 gestopt met de pil en nog niet zwanger…nu in ronde 8 beland. Ik weet heel goed dat een jaar wachten op een zwangerschap eerder de regel dan een uitzondering is, maar…

Hoe lang duurde/duurt het bij jullie?

Liefs Ingrid

je komt nu op een moment dat je gaat twijfelen he…

of het bij iedereen zo lang duurde,

iedereen lijkt wel zwanger om je heen enzo

ik raakte zwanger in de 9e ronde

precies op het moment dat ik dacht:

dahaag

de ballen

ik ga gewoon weer normaal doen

dan maar geen kind

elke keer die rot ongi’s :evil:

en toen was het raak

hoop voor jou dat je ook snel aan de beurt bent!

hier iemand om de gemiddelden op te krikken, ik was in een “ronde” zwanger, gebruikte de pil echter toen al ruim een jaar niet meer.

ik hoop voor je dat je ook snel mag genieten van een zwangerschap

Hier eentje die je geen moed in kan praten…

Wij zijn vanaf maart 2005 bezig met het zwanger worden. Tot op heden is dit helaas nog niet gelukt.

De moed zakt me regelmatig in de schoenen maar toch iedere maand heb ik nog hoop dat het goed komt!

Heel veel succes en ik hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten!!!

Liefs,

Hoop

ik raakte 1e keer zwanger na 13 maand

toen een mk

toen na de mk na 4 maand zwanger

toen ma , na de ma is nu 18 maand geleden…

Tjaa, hoe hard ik ook altijd gezegt heb, het doet me niet zo veel en ik blijf er nuchter onder… het gaat nu toch ook aan mij vreten.

Ik heb nu inderdaad ook zoiets van toedeledoki… ik stop met die foliumzuurpillen en ik koop geen zwangerschapstesten meer als ik weer eens 6,7 dagen overtijd ben. Ik ben er klaar mee.

Zo, dat lucht op. Ik heb dan ook iets van, we zien het wel, lekker klussen als we zin hebben en dan komt het hopelijk wel.

Fijn dat jullie reageren!

Liefs Ingrid

Eerste keer na 6 maanden, toen missed abortion, daarna weer na 6 maanden (toen waren we er helemaal niet mee bezig, maar druk aan het verbouwen en RAAK) Helaas werkt dat heel vaak (mits er geen medische zken zijn natuurlijk) het beste, je op iets anders focussen, maar dat is zooooooooo moeilijk, want het blijft in je achterhoofd toch spelen he :? :? :?

Succes!

gr.Petra

hier bij mn eerste zoontje 3 maand… nu zijn we 8 maand bezig voor een 2e…

Hey,

Tja, ik ben ook sinds feb/nrt 2005 bezig en het lukt nog steeds niet. Over 2 weken naar de gyn (voor het eerst).

Wat ik zo moeilijk vind is naast de twijfels waarom het nog niet gelukt is, is je omgeving. Ik ben ondertussen al 29 en 2 jaar getrouwd. Iedereen zit te gissen en te doen, enorm vervelend!

Uiteraard hebben we onze ouders gemeld ondertussen dat we “bezig zijn” en ook een paar goede vrienden om tenminste ons verhaal kwijt te kunnen en van hen in ieder geval niet continue die vragen te krijgen.

Hopelijk kan de gyn ons over 2 weken meer duidelijkheid geven (of in ieder geval niet lang daarna) en weten we misschien waar we aan toe zijn… :pray: :pray: :pray:

Succes met klussen en geef het nog even de tijd. (mijn huisarts zei in ieder geval dat hij “iedereen” een jaar de tijd geeft voor hij ze doorverwijsd naar de gyn).

Liefs Dominique

9 maanden en wel na hulp van het ziekenhuis. anders had het zeker langer geduurd.

Hoi Ingrid,

Ik weet niet of je hier vrolijk van wordt, maar ik/wij zijn nu 5 jaar bezig.

Ben ook 3x zwanger geweest en is 3x misgegaan helaas.

De 1e zwangerschap was na 19 maanden, de 2e was 18 maanden na de miskraam en de 3e was 12 maanden na de miskraam. Maar over het algemeen is dit eerder uitzondering dan regel hoor! :?

Succes en groeten,

Noortje

Hier weer de andere kant van de medaille: ik was zowel bij Julien als nu in 1x zwanger :smiley:

Hoi!

Bij mijn zoontje na drie rondes. Bij mijn tweede zwangerschap ( was een missed abortion ) pas na 8 maanden!

Nu zijn we sinds juli weer bezig, dus ik ben benieuwd. Gaat het weer snel zoals bij mijn zoontje, of doen we er weer lang over zoals bij de missed abortion?

Je ziet Ingrid, het kan alle kanten op, het kan zelfs per zwangerschap verschillen!

Succes, en ik hoop dat je snel zwanger zult worden!

Eveline.

Jeetje dames,

Wat een boel verschillende verhalen he? Het kan inderdaad alle kanten op. Ik geef het gewoon de tijd en na een jaar zal ook ik eens raad gaan vragen bij mijn huisarts. Voorlopig maar proberen te focussen op allerlei andere leuke dingen.

Jullie ook allemaal heel veel succes met zwanger raken!!!

Liefs Ingrid

He zou gewoon super fijn zijn wanneer we zouden weten DAT het zou gaan lukken. Dan maakt de tijd mij niet eens zo heel veel uit. Maar die onzekerheid wanneer het maar langer duurt. Verschrikkelijk!!!

Ik was in de 2e ronde zwanger (miskraam) toen na 7 maanden weer (BBZ) en nu nog steeds niet weer. Boehoe…28e de 1e afspraak bij de gyn.

Ben 31.

Suc6!!

Ineke

Met Kim was ik in 1 keer zwanger…en nu zijn we met de derde ronde bezig!!

Bij Alyssa was ik in 1x keer zwanger. Bij de tweede hopen we dat het ook zo snel gaat. Afwachten dus.

ehm ik denk ook dat het in één keer raak was bij ons… het was totaal onverwacht.

Ik gebruikte de pil al een tijdje niet meer, we gebruikten cd’s… maar ja, we zijn beiden niet zo’n fan van die dingen dus vroeg of laat zat het er eigenlijk wel in :mrgreen:

Nu ook in de 3e ronde

12 maanden precies

Ik stopte met de pil en 3,5 week later was het hardstikke raak, terwijl ik eigenlijk eerst die hormoonbende uit mijn lichaam wilde, maar we konden ons niet bedwingen :oops:

Dus voor de volgende keer weet ik dat ik niet moet denken dat ik een maandje zonder de pil kan rekken :wink: