Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

ow Patricia wat vreselijk!!! ja tuurlijk komt jouw verdriet weer helemaal naar boven… veel sterkte meis!! :hug:

Nieke wat een goed nieuws zeg!!! En ja t lijkt me idd heel eng zo’n eerste echo…zo vreselijk spannend!!!

heb je door de tranen heen wel de kleine gezien op de echo???

nou hier nadert de eisprong weer…altijd weer moeilijk gaan we veel oefenen of gewoon afentoe…pffff

hoe relaxt je ook wil zijn de hormonen sturen je toch richting slaapkamer :inlove:

liefs Anne :-*

Meid hou op schei uit… ik had hier een banner geinstalleerd en die riep GO FOR IT NU of i.d. en zo wij deden (sorry vertaald engels…) nu willen die banners bij mij op de desktop wel eens blijven hangen hihi nou toen niet maar het was wel een week ofzo dat ie dat riep… pfff maar wel leuk zeker als het dan uiteindelijk lukt, wat ik natuurlijk voor jou ook hoop !

Maar je moet het zelf doen heh hihihihi :oops:

hahaha ik zie t al voor me ja!

ik heb maar geselecteerd alleen aftellen naar testen anders wordt je echt horendol!!! :shock:

en och ze zeggen dat om de dag t beste is, hebben we tot gisteren volgehouden maar voel dat mijn ei

nu echt op springen staat en dan neem ik manlief een keertje extra mee naar boven hoor :inlove: :inlove:

toen ik naar huis reed vanmiddag scheen de zon zo mooi door de wolken echt van die stralen en ik dacht…

zou t een voorteken zijn van iets moois???

alles met jou goed verder?

@Anne ik zal voor je duimen, het is jullie zooooo gegund

dankjewel Karin! :-* we doen ons best meer kunnen we niet doen he?

jullie maandag ook spannende dag he… duim hoor!!! :thumbup:

met mij gaat het best goed, ondanks mijn rare ontslag… zo vlak na de perfecte 20 wk echo is dat een hard gelach uhh gelag, ben daardoor ook de weektelling kwijt, maar het is dus donderdag niet dinsdag, kga zo derk oglivie kijken… heerlijk in bed… Zzzzzzzzz :zzz:

trusten alvast allemaal… en anne weetje ons dochtertje heeft gister zomaar ineens een doosje gemaakt… van vouwblaadjes, ben zo trots… ze voelt dingen aan… raar gezegd en ik vond dit wel wonder baarlijk…

maar ik ga ook minder kompjoeteren hoor :wink: voordat ik ze helemaal zie vliegen…

ach wat lief!!! :inlove: ja kids voelen t toch aan he…

maar kan me voorstellen zo ben je helemaal in de jubel en vervolgens kreeg je gewoon een dreun tegen je koppie

ik ga zo wat steentjes plakken op t vogelhuisje en naar close to home kijken…

is voor mij ook tijd om achter dat ding vandaan te gaan…zit er de hele dag op t werk ook al achter :shock:

hoezo pc verslaafd??? :roll:

dikke knuff en welterusten allemaal!!! :-*

@patricia13 wrote:

:-* Evelien ik snap wat je bedoeld je bent een schat… :-* Heb net de papa gesproken die is gewoon kapot van verdriet hij deed ook helemaal verslagen de deur open man ik begon meteen te janken… :cry:
Eigenlijk is er niets fijner dan gewoon lekker met elkaar een potje janken :cry: Juist ook zodat je van elkaar weet hoeveel pijn het doet.

Een nicht van Rinse was voorheen kraamverzorgster in het ziekenhuis. In haar opleiding moest ze een keer zo’n geval als ons meemaken en werd hiervoor speciaal opgeroepen omdat ze het gelukkig nog niet had meegemaakt.

Zelf vond ze het zo erg (onproffecioneel) dat ze ook moest huilen. En de vader zei haar toen dat hij het zo fijn vond dat zij ook moest huilen.

En dat is ook zo.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi,

genoten? :oops:

Ik had de test al zo’n week of 3 geleden gedaan… en ben misselijk en moe maar je wil het toch zeker weten. Nu scannen ze hier pas tussen de 10 en 12 weken. Dokter weer gebeld, doorverwezen naar EPU (early pregnancy unit)… in m’n uppie gegaan (mijn man moest op Jasper letten), en dus jankend op dat bed gelegen (niet naar de scan gekeken). Ze zei dat het er allemaal goed uitzag… eentje dus met een kloppend hartje. En ik dacht dat ik wel een fotootje zou krijgen, maar niets! Dus nu heeft niemand brusje nog gezien, behalve die vrouw die de scan deed. :wall:

Ik vind het zooo doodeng, en zo onecht, want we waren dus al zoo lang aan het proberen. In ieder geval is de volgende scan de 5de Juni, dus even afwachten en dan maar kijken.

Anne - ik duim voor je hoor!

Veel liefs,

Nieke.

Hoi Dames,

Ik kom hier niet zo heel erg vaak momenteel, maar wilde toch evenlaten weten dat het naar omstandigheden best goed gaat met ons!

De beeb groeit prima volgens het boekje en ik moet wekelijks voor controle naar de Gyn!

Heb al een behoorlijk buikje inmiddels, het wonderlijk dat je het zo snel ziet… Gyn zegt dat het komt omdat ik al twee zwangerschappen achter de rug heb en ik een platte buik heb van m’n eigen!

Heb het ook nog steeds heelmoeilijk met het feit dat ik eigenlijk weinig anders kan doen dan afwachtten enhopen dat deze zwangerschap mag resulteren in een heel mooi wondertje!

Ik wil jullie heel veel succes wensen met het opnieuw zwanger mogen worden en het verwerken van een intens verdriet die nooit echt zalslijten!

Ik zal af en toe mijn neus/buik hier laten zien …

Liefs en een dikke knuff van mij!!!

Sterrenmama, fijn dat het goed gaat… wordt je een novembermama nu ?

lfs Marike

@Marjet wrote:

Sterrenmama, fijn dat het goed gaat… wordt je een novembermama nu ?

lfs Marike

Ja ik ben uitegerekend op 18 november, wel moet ik er sterk rekening mee houden dat ik waarschijnlijker in oktober zal bevallen!

Zodra ons kindje groot genoeg is zal ik ingeleid worden!

Vind het heelerg spannend iig, en ik kan je wel vertellen dat ik ook niet echt op een grote roze wolk zit!

Ieder week op controle bij de Gyn en maar hopen dat alles goed is breekt me af en toe best op! :oops:

Oh en mooie foto hoor ! in je avatar… :thumbup:

Kom je toch lekker bij de oktobermama’s daar zijn veel andere engelmama’s en dat is wel fijn… heb je veel steun aan… !

en onze wolk heeft natuurlijk een donker randje… bij mij is het heel up en downerig maar nu wat rustiger… deze zwschap begon ook heel raar dus dat is ook niet echt bevorderlijk ! maar nu zit ik wel rustig en positief in het gevoel… ben zelfs al met ideeen voor kinderkamers bezig maar dat heeft ook met de verhuizing op komst te maken… die dwingt me wel :slight_smile:

Zijn er redenen je extra druk te maken ivm erfelijkheden e.d. ? (naast de toch al grote spanning… )

lfs Marike en sterkte en sukses…!

Lieve Sterrenmamma,

Van harte gefeliciteerd ook :dance: . en ik kan het me goed voorstellen hoor dat je niet echt op een roze wolk zit… Ben bang dat dat mij ook tegen die tijd niet gaat lukken :? … Het blijft toch allemaal heel erg spannend en toch ook wel een beetje eng… Maar van harte meid het is je zo gegund.

Liefs Patricia :-*

Nog een paar dagen meiden en dan is het voor ons ook alweer een jaar geleden :cry: … Het zou wel heel mooi zijn als er een zwangerschap uit voorkomt in de aankomende maand :wink: … Dat geeft aan het verdriet toch ook weer een mooie wending… Gaan jullie duimen voor ons??

Liefs Patricia :-* :mrgreen:

OHhh patries een jaar alweer… ik gun jou en anne en alle andere mama’s op de wereld natuurlijk van harte jullie kindjes !! al kan het een het ander niet vervangen… ik snap je gevoel hierin… heel veel sterkte alvast met de komende moeilijke dagen… ook voor alle andere dagen natuurlijk. Gaan jullie nog een speciale invulling geven aan die dag ?

lfs Marike

hoi Patricia tuurlijk duim ik voor je zou wel erg byzonder zeg!!! is je NOD ook op die dag of rond die datum???

In je onderschrift zie ik dat t volgende week zondag is, 01 juni is dat he?

Gaan jullie nog iets byzonders doen die dag???

Heel veel sterkte alvast…

dikke knuff Anne :-*

Hoi het is op een maandag 2 juni… En nee niets gepland op die dag. Mannetje moet gewoon werken. Esmee :vlinder: is natuurlijk thuis en we hoeven dus nergens heen. Esmee is op 31 mei overleden en 2 juni dus geboren. mss dat we de 31e iets gaan doen.

En mijn nod valt precies in de vakantie en mijn eisprong is op 7 juni de verjaardag van mijn dochter … Dus ja dat valt allemaal heel mooi. We nemen dus voor de zekerheid een test mee op vakantie :wink: . Als ik daar toegang heb tot internet laat ik de uitslag natuurlijk even weten… :mrgreen: :wink: . Enige nadeel kan niet echt ten volle van de all inclusive kan genieten want ik mag dan geen drank meer… Maar als dat alles is… Toch?? :mrgreen:

Meiden wij gaan ervoor aankomende maanden… Dus duimen omhoog :mrgreen: :lol:

Liefs patricia :-*

oke ja ik snap t. Ms dat je dan idd de 31e wat doet. Wat je ook gaat doen ze is altijd bij je! :vlinder:

het valt idd erg mooi…mijn NOD is 7 juni dus haha we zitten we achter elkaar he… we gaan maar flink duimen

Heb momenteel last van mijn darmen en misselijk pffff hoop dat ik t een beetje van me af kan zetten.

waar gaan jullie heen op vakantie?

liefs Anne :-*

Anne, ow meis wat spannend ik ga knalhard voor je duimen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :mrgreen: En tja ik ben nog hier als je nod er is dus ben zo benieuwd :pray:

Wel spannend allemaal… Krijg er alweer vlinders van in mijn buik. Heb me er bewust al die maanden gewoon niet mee bezig gehouden maar nu zit ik weer vollop in het zwanger willen worden gebeuren… En ben blij dat ik met jullie kan beppen want ja helaas zitten we allemaal in hetzelfde schuitje wat betreft we hebben meegemaakt…

Wij gaan 15 dagen naar Isla Margarita een eilandje vlak voor Venezuela… Dus echt nog even een droomvakantie dus wie weet kan ik daar helemaal tot rust komen en kan ik het gestress ook even van me af zetten…

Anders gaat het misschien wel helemaal niet lukken… :eh:

Liefs Patricia :-*