Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

he Marjet wat akelig nou! hoop dat ze bij t uwv/cwi nog wat voor je kunnen doen hoor!!!

als troost heb ik net de boel op de kiek gezet, zet ze zo in het sf maar ze zijn nog niet helemaal af hoor!!!

dikke knuff Anne :hug:

ze staan er hoor!! http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2625361#2625361

Net terug van echo. Was helemaal goed. Precies op datum en je zag het ook al iets bewegen. Morgenvroeg afspraak maken voor de vlokkentest.

ow wat fijn Roheryn! hoe is t mogelijk he dat je t al kunt zien bewegen.

OH Roheryn, wat fijn… lopen jullie extra risico’s ? Spannende tijden dan, toch al maar nu helemaal, al het beste voor jullie en sterkte en sukses…

liefs marike

Marjet: wij zijn allebei drager van een erfelijke spierziekte, waar ons zoontje aan overleden is. Vorig jaar braken we een zwangerschap af omdat het meisje ook ziek bleek. Nu is het dus weer afwachten of de vlokkentest goed is, 5 juni hebben we die. Vorige keer hadden we binnen een week uitslag…

Roheryn, Gefeliciteerd :thumbup: ik ga duimen dat de uitslag gewoon goed is :pray:

Liefs Patricia :-*

ik ga ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

sterkte !

lfs marike

hier ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: heel veel sterkte.

Wij zijn ook weer terug van gyn, weer een super kloppend hartje gezien. Zag er allemaal perfect uit.

We moeten wel zelf bellen met het umcg voor een intake gesprek vlokkentest/vruchtwater punctie. Kijken of we zeker weten dat we een vlokkentest willen.

ow meis geweldig gefeliciteerd ook he :thumbup: :mrgreen: Nu ikke nog hihihi… Kan niet wachten…

Liefs Patricia :-* :mrgreen:

Roheryn, 5 juni dat is het alweer bijna. Heel veel succes alvast :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Patries bedoel je zwanger raken ? Dan Anne en jij toch nog ?? EN vast nog veel meer ‘stille’ engeltjesmoeders… zou leuk zijn als ze er hier bij komen toch… bedoel om mee te kletsen niet dat er meer komen natuurlijk !

Ik blijf jullie hier steunen hoor…

lfs Marike

Ja dat bedoelde ik :mrgreen: :wink:

Nu even een ego berichtje…

Ben me gister rot geschrokken, mijn buurvrouwtje was zwanger en heeft deze week haar kindje verloren (ruim 4 maanden). Bijna een jaar nadat het bij ons is gebeurd… Alles komt in sneltreinvaart terug het verdriet het ongeloof de pijn… Jullie zullen dat allen herkennen… Ben er ook een beetje verslagen van… En weet even niet hoe ik me nu moet voelen… Voel me zo raar en vreselijk emotioneel kan de hele dag wel janken… Terwijl het niet eens mijzelf betreft… Ik vind het zo erg voor hun. Juist omdat ik weet wat voor hel ze nu beleven denk ik…

Zo einde ego bericht…

Liefs Patricia :-*

Patricia heel veel sterkte :hug: :hug:

Sjee Patries, wat een enorme schrik zeg en wat verschrikkelijk, ook voor jullie ! Sterkte meis… :hug:

Hoi,

ik lees al weer een tijdje mee in plaats van te schrijven… het is wel veel om bij te houden hoor! Maar ik durf nu heel langzaam weer mee te schrijven… ben gisteren voor het eerst in het ziekenhuis geweest en alles lijkt goed te gaan, ik ben nu 9 weken zwanger…

Ben wel heel emotioneel met alles, lag te janken terwijl ze de scan deden… het is zooo eng!

Maar goed, ik kom dus hopelijk weer wat actiever mee kletsen,

veel liefs,

Nieke.

Nieke :dance: Wat lees ik nu, je bent zwanger. Joehoe :dance:

Jij gelooft het misschien nog allemaal niet, maar ikke wel hoor :thumbup:

Heb je door je tranen heen, nog wel kunnen genieten van dit nieuwe wondertje in je buik?

Heel veel sterkte in elk geval.

Jij ook Patricia :hug: Wat een schrik :cry: Door je eigen pijn, komt zoiets gewoon ff hard aan. Harder dan jezelf waarschijnlijk had verwacht. Niet dat je het verwacht had…ehm. hoe druk ik mij beter uit? Je eigen wond is nog niet zover genezen als je zelf dacht en het korstje is er ff hardhandig afgekrapt.

:hug: :hug:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Nieke da’s fijn nieuws… meid ik kan je al je gevoelens zo goed voorstellen nu we hier zelf ook weer opnieuw zwanger zijn… en iedereen hier natuurlijk… het is ook niet niks en voor ons nu zo anders dan ‘gewoon’… alvast een heel voorzichtige felicitatie… Marike

ps Nieke vind ik een erg mooie naam !

:-* Evelien ik snap wat je bedoeld je bent een schat… :-* Heb net de papa gesproken die is gewoon kapot van verdriet hij deed ook helemaal verslagen de deur open man ik begon meteen te janken… :cry:

Nieke wat goed gefeliciteerd en wat goed :dance: … Ow meiden wat spannend allemaal…

Hoop dat de uitslagen van de 0-meting voor mij volgende week allemaal goed zijn zodat wij ook aan het oefenen kunnen… :mrgreen: :oops:

Liefs Patricia

patries knap en sterk van je… en lief !

leef met je mee meid wat een ellende :kaars: