zwanger willen worden en diabetes type 2

Hoi dames,



De keline zit volgens mij nog wel goed waar hij nou is :wink: maar hij begint wel aardig wat trappen aan zijn mama uittedelen :? Het voelt soms echt niet aangenaam.



Mijn gemiddelde hbac is 5.5 ze vonden hem een maand terug zelf wel iets te laag.



groetjes esmie

hoi esmie,



alles nog goed met jou en de kleine?

nog even en dan is het zover en kan je je zoon in je armen sluiten!!!

een glychb van 5,5 is goed toch?



ik ben terug gezet met de insuline omdat ik te vaak volgens de diabetesverpl hypo’s had en te veel tegen de 4 aan zat, dus naar beneden met de insuline.ik doe dan ook hard mijn best om alles laag te houden.veel beweging en letten op het eten.alleen savonds zit het nog wel is tussen de 8 en 13.moet nog even zien hoe ik dat kan veranderen zonder savond ook nog is heel druk bezig te zijn,want dan slaap ik helemaal niet meer en zak ik weer in en dat wil ik dus niet meer.

maar daar kom ik ook nog wel uit.



nou ik hoor het wel weer.



groetjes annie

Hoi Meiden,



Heb nog steeds geen internet, dus kan niet vaak komen kijken, Ben erg benieuwd of esmie al is bevallen , ik hoop dat je lekker geniet van je mooie wolk…

En Annie, heb jij je suiker al beter onder controle??? inderdaad schiet hij 's avonds vaak omhoog i.v.m. avond eten en daarna nog wat bij de koffie had ik ook altijd, het blijft proberen in hoeveel je moet spuiten, hoopd at je het gauw onder de knie hebt…



Hier gaat het kwa suiker erg goed, prik nog steeds maar twee maal daags, en ga volgende week maandag vragen of ik weer op medicijnen mag aangezien mijn kinderwens is vervlogen (nou ja de mnogelijkheid om zwanger te worden)…ga namelijk scheiden…maar zla zeker nog komen lezen hoe het met jullie vergaat en hoop en wens jullie het aller beste…



Heel veel liefs oemeima

hoi oemeima,



wat naar zeg scheiden.dat is niet zo leuk en ben je qua leeftijd al zo ver dat je later misschien niet toch nog kan proberen kinderen te krijgen?

en ik weet wat het is hoor geen internet hebben en via andere kijken.dat lukt echt niet heel vaak, maar ik ben blij dat je toch komt kijken om ons te steunen.



esmie ben je al bevallen???volgens mij was je toch een novembermamma???



met mij gaat het steeds beter.heb nu te vaak hypo’s ipv hypers hihihihi.

soms is het nog wel is te hoog vooral zondags want dat is mijn rustdag.ze willen me daarom door de weeks op minder insuline zetten.(zit nu op 4 4 4 en 6)van 2 verschillende insuline en dat willen ze dus nog lager zetten behalve de twee laatste en zondags weer omhoog naar 4x 6.maar dat moet morgen nog even kort gesloten worden met de diabetesverpleegkundige en ntl kan ik het zelf hier en daar aanpassen.

maar met het beter gaan van mijn suikers stabiliseert mijn gewicht ook.al vind ik dat ik te zwaar weeg,maar ja ik moet het eerst zien vast te houden op waar ik nu zit en in januari kunnen we verder kijken want in december hoor ik ook of ik van rood naar groen licht ga of niet.



nou hopelijk tot de volgende keer maar weer.



groetjes annie

Hallo dames,



JAAAAAAA ik ben al bevallen hoor.

Onze zoon MARIANO is 2 november geboren,met een keizersnee.

Ik werd op 22 oktober opgenomen omdat mijn bd veel te hoog was 192/123.

De artsen vonden een zwangerschap van 37 weken mooi genoeg en hebben dus een handje mee geholpen.

hij woog 3615 gram dus het was geen kleintje.

Maar hij doet het heel erg goed hoor.

en mams is helemaal :inlove: op haar kerel.



groetjes esmie

wat een knappert zeg om helemaal in :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: mee te vallen. :smiley:



gefeliciteerd en geniet er van.



groetjes annie

Hee Esmie, geweldig, van harte gefeliciteerd en voor een sugar beeb is hij nog niet zo heel zwaar hoor, maar gelukkig hebben de artsen op tijd ingegrepen en ben je nu lekker van je kleine mariano aan het genieten, wens jou en je hubbie het allerbeste toe met jullie nieuwe aanwinst en maak er een mooie kraamtijd van…en wil natuurlijk nog wel alles horen / lezen over hoe de bevalling/ keizersnede allemaal is gegaan en hoe je knulletje het deedt met zijn suikers en dergelijke…ja ja ik weet ben erg nieuwsgierig…



Annie, hoe gaat het met jou??? heb je het al helemaal onder controle je suikers??? En heb je nu ookal groen licht gekregen om zwanger te mogen raken??? Hoop voor je dat je gauw groen licht krijgt en dat je ook snel zwanger raakt…



Hier gaat het zo en zo, een scheiding is de makkelijkste keus werd mij verteld nou hier niet hoor…het makkelijkste zou zijn geweest als we samen verder zouden gaan ,maar goed dat ter zijde… ik ben inmiddels af van het spuiten en hoefde van de diab vpk en internist niks meer te gebruiken en wonder boven wonder het gaat qua suiker geweldig met mij, heb ze erg op regel en zelfs voor mij een kritiek punt het avondeten, maar ik blijf netjes aan de waardes die een normaal persoon ook heeft dus het is echt geweldig, maar ja ben inmiddels ook wel lekker slank, hihi…



Nou dat was het wel weer hoop weer gauw wat van jullie te vernemen en hoop dat alles goed met jullie gaat…



Liefs Oemeima

oemeima



wat goed zeg helemaal niet meer te hoeven gebruiken!en wat scheidingen betreft die zijn nooit leuk…die van mijn vriend was ook een heel gedoe.

met mij gaat het wat de suikers betreft wel goed heel soms nog een te hoge suiker(ongeveer 1x in de week) maar veel vaker tegen een hypo of een hypo.ben daarom al weer verlaagt met de insuline en verder heb ik nog geen groen licht hoor ik 14 december pas, maar ik ben al wel 6 dagen overtijd dus wie weet maar heb nog niet getest want dat was met de eerste keer ook pas heel laat te zien dus ga daar nu ook van uit als ik al zwanger ben.maar dat merken we wel en dan horen jullie het wel.



esmie hoe is het met de kleine???en met jou nu ntl???



groetjes annie

Hallo dames,



Hoe gaat het met jullie?



Hier gaat alles :thumbup: mariano groeit lekker hoor.

Met mij gaat het ook goed suikers zijn ook goed maar ik moet alleen wat vaker gaan meten want dat schiet er vaak bij in.



groetjes esmeralda

esmie foto’sssss hihihihii.

maar ik ben blij te horen dat het goed gaat met je zoon en jezelf.

wat dat meten betreft het 4x per dag metenb zit er goed in maar het 1 x in de week 7x testen gaat nog wel is fout hoor.

spuiten gaat redelijk heb nog wel is blauwe plekken en een branderig gevoel van de insuline inspuiten.

mijn glychb was 14 dec 6,4 en mijn thyrax is met 0.25mg verhoogt.

dus als alles goed gaat dan mag ik in april weer starten.



oemeima alles goed meid???



iig hele prettige feestdagen en een gelukkig 2006.



groetjes annie

vandaag bij de dietiste en diab verp geweest.

Ik weeg nu bij haar 97,6 dus heerlijk onder de 100 en ik mag minder insuline spuiten.

ow wat heerlijk, ook heb ik met de dietiste over herbalife gehad en daar mag ik gewoon mee door gaan en zij helpt mij straks als ik mijn streefgewicht gehaalt heb om gewoon te eten zonder de shake etc maar dan niet meer aankomen of verder afvallen ntl. :slight_smile:

dus ik ben daar best wel blij om.verder wordt ik goed in de gaten gehouden om te zien wat mijn suikers gaan doen enzo.



tot zo ver ik weer.



groetjes annie.

Hallo dames,



Ik ben er ook weer eens.

Hoe gaat het nou met jullie?



Hier gaat alles goed :thumbup:

Mariano groeit lekker weegt nou 6320 gram en is 63 cm.

Het begint nou echt leuk te worden :inlove:



Mijn suikers zijn ook nog steeds goed en ik gebruik nog steeds mijn pompje.



Ik zal nog ff een foto er bij doen ok.



groetjes esmie

he esmee wat een lekker ding!!! :inlove:

ben blij dat het ook goed gaat met je suikers.



bij mij is het een ramp ik ben gestopt met herbalife, ik heb stress en ben weer begonnen met snaaien en gevolg mijn suikers schieten de pan uit.ggggrrrr

ik probeer mezelf weer bij elkaar te rapen maar dat lukt dus nog steeds niet.



tot hoors maar weer.



groetjes annie