Zwanger van de tweede? Hoe druk krijgen we het straks??

Wij nemen een zitje op de wandelwagen ik vin duo wagens zo lelijk

zo’n zitje op de wandelwagen hoe ziet dat eruit dan?



wij nemen denk ik wel een duowagen maar niet zo’n grote hoor

Moet je op mp Typen bij zoeken

zitje voor op wandelwagen!!



die klem je erop erg handig vind ik

ik houd ook niet zo vsan duowagens… maar ook zitjes op de kinderwagnes vind ik niet mooi…



we hebben voor milan een 3 wieler (wandelwagen) gekregen van mn schoonmoeder en daar gaat milan in bij lange einden en dan “maarten” in de tricot slen… of de baby gaat in de bugaboo en milan lopen of op het bugaboard!

Wij hebben een duowagen (achter elkaar) gekocht nadat Isa al geboren was. Ik dacht het ook te doen met de draagdoek en de quinny buz maar ik merkte dat het ook wel eens makkelijk kan zijn om niet een draagdoek om te hebben. Ook voor langere afstanden vond ik het best zwaar in de draagdoek.



Nu combineer ik het. Of ik pak de duowagen, of Meike in de buggy en Isa in de draagdoek.



Ik vind het heerlijk met mijn twee prinsesjes maar ik heb echt wel even een nieuw ritme moeten vinden. Meike had haar eigen ritme en daar komt dan een beebje bij met ook haar eigen ritme. En als je dan alleen thuis met je kleintjes dan kom je wel eens een hand tekort :mrgreen:

Maar het valt mij tot nu toe erg mee. Natuurlijk ben ik nu nog erg moe van de nachtvoedingen maar het is zo leuk hoe de kleintjes op elkaar reageren.



Meike vindt het allemaal wel best zo. Die keutelt er wat omheen. Geeft af en toe een kusje maar gaat meer haar eigen weg. Die bestudeerd wel alles heel goed en doet het na. Poets ik bij Isa de mond dan doet zij het daarna nog een keer :inlove: Alleen even in de gaten houden want soms gaat het iets wilder :shifty:



En Isa zit vol bewondering naar Meike te kijken als ze naast elkaar zitten/liggen. :inlove:



Het is gewoon even wennen, net zoals je “moet” wennen als je van geen naar een kindje gaat. Dat zal niet voor iedereen gelden natuurlijk maar voor mij was dat wel het geval :wink:



Groetjes Gien

Wij hebben ook een duowagen van x-adventure, achter elkaar…



Ik zat enorm te twijfelen, want ik hoorde (te) vaak dat mensne hem niet gebruikte…



maar ik gebruik hem elke dag…Hij is super…Mateo loopt altijd eerst een stuk mee, maar op een gegeven moment wil hij gewoon zitten…

Micah zit in de cosi achter (heb de cosi achter gepropt, perfecte oplossing voor kiddies die niet op hun rug willen liggen…



Ik ben er dus superblij mee…

Misschien niet het mooiste ding ever, maar ooooh zo praktisch…

Vind de meeste duowagens ook niet echt mooi, en zo`n zitje…vraag me af of dat wel wat is :shifty:

Ik kijk regelmatig op mp en speurderspuntenel, maar voor een leuk duowagentje betaal je soms ook nog aardig wat :?

Maar goed heb nog tot augustus om rond te kijken 8)

En eeh, kopen jullie nog een leuk aardigheidje/cadeautje voor de oudste voor als de beeb is geboren??? Hoe willen jullie het doen met visite??

Wat betreft de kinderwagen, wij hebben alleen een kiddyboard erbij gekocht.

Maar Esmee was wel net 2 toen Kim werd geboren, dus iets ouder.



Wij hebben zelf Esmee toen niets gegeven, maar ze kreeg van de opa’s en oma’s (en dat wisten we :wink: ) zo’n babypop met hele verzorgingsset erbij.

Die is goed gebruikt :thumbup:



Visite nam 9 van de 10 keer ook iets kleins voor Esmee mee.

Ik had wel vantevoren wat goedkope pruldingetjes voor haar gekocht, voor het geval dat. Maar dat was niet echt nodig.

Ik heb dus ook een duowagen (of had ik dat al gezegt… ).

En heb gister net voor Thomas een babypop gekocht. Pop heeft al ondersteboven :roll: in bad gelegen en “tieta wieta” gekregen van “Mama Thomas” :lol: . Ook heb ik al een aantal kleine cadeautjes bij elkaar gesprokkelt. En Thomas moet natuurlijk assisteren bij het uitpakken van alle cadeautjes, want dat kan Brusje nog niet, en Thomas natuurlijk wel…

En ik ben heel benieuwd hoe het gaat straks met voeden.

ik heb ook een duowagen gekocht. Maar wel eentje die je ook als enkele kan gebruiken. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer en zie het niet zitten om de kleine alsmaar in de draagdoek te sjouwen, daarbij was een nieuwe enkele wagen ook al erg nodig hier :mrgreen: