zwanger van de 5de wie ook

hoi meiden

zoals jullie kunnen zien ben ik gezegend met een 5e zwangerschap heb al 4 dochters en nu weten we ook al dat we eindelijk een zoon krijgen

maar ik merk ook dat het aantal 5 nogal schrikreacties oproept bij de meeste mensen inclusief mijzelf :lol: :lol:

dus mijn vraag is wie is er ook zwanger van de 5e of wilt er zoveel als het je gegund is natuurlijk

groetjes nathalie :slight_smile:

Aller eerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! (wat het ook mag zijn jongetje of meisje)

En nee ik ben niet in verwachting van een 5de(ben helemaal nog niet in verwachting :lol: )

Maar ben wel in een gezin van 5 opgegroeid eerst kwam mijn broer, toen kwam ik, mijn broertje, en 9 jaren na mij kwam mijn zusje en 11 jaar na mij kwam mijn broertje echte nakomelingen, heb het altijd als geweldig ervaren in ons gezin!

Nou geniet ervan en dergelijke schrik reacties zou ik gewoon naar de zijlijn schuiven :wink:

(ps mag misschien wel even kritiek of hoe je het wilt noemen geven haha, je zegt eindelijk een jongen…Ik hoop niet dat dat de reden is om nog een zwangerschap aan te gaan :slight_smile: maar dat neem ik aan van niet hoor!

hoi hoi

haha wat grappig ook ik kom uit een gezin met 5 kinderen na mij komen mijn broertje en 2 zusjes waarvan de jongste zusje zelfs 2 maanden jonger is als mijn oudste dochter

en nee ben niet voor die reden zwanger geraakt integendeel ben door de pil heen zwanger geraakt en wilde eigenlijk na destiney (de jongste) absoluut geen kinderen meer maar ja toen ik bij de dokter erachter kwam dat ik zwanger was, was ik in eerste instantie geschrokken heb zelfs even gehuild maar uiteindelijk is en blijft het mijn kindje en volgens de verloskundige is de kans op weer een meisje groter

stiekem hoopte ik bij destiney wel op een jongen maar toen ik hoorde dat we een meisje kregen was ik weer helemaal verliefd nee hoor ben allang blij dat ik gezegend ben met 4 gezonde meiden

groetjes nathalie :wink:

hoi nathalie,

wat een toeval zeg :shock: ik ben ook zwanger van de 5 de en ook een zoon na 4 meiden :inlove:

maar een naam vinden is nu extra moeilijk,voor de meiden had ik vlug de namen maar nu :roll:

hoi hoi

wat leuk zeg ook eindelijk een jongen na 4 meiden leuk zeg hoe vind je het zelf eigenlijk en hoe oud zijn je meisjes

en ik moet eerlijk zeggen heb al 3 jaar een jongensnaam waarvan ik dacht dat ik hem nooit kon gebruiken dus dat is al mooi meegenomen ik kon juist absoluut geen meisjes naam meer verzinnen omdat al mijn meiden 3 namen hebben

Aham…

Nicolai is toch zo een mooie naam!!! :lol: :silenced: :smiley: :lol: 8)

Ben niet zwanger van aan 5de, maar van mijn man zou ik er best 5 willen :slight_smile:

GEfeliciteerd bijde!!!

hoi hoi

jaa nicolai is echt een mooie naam haha

bedankt voor je berichtje

Ik zag net dat je een dochter hebt die Alisjah heet. :lol: Wij hebben A’ischa als meisjes naam, als we ooit een meid krijgen tuurlijk!

Ik moet wel ff zegen dat ik het zo super vind dat jullie er voor gaan 5 kindjes!

dat zal later lekker gezellig zijn aan de tafel!! :smiley:

mijn dochters zijn 12j ,8j ,bijna 5 en in januari wordt de dreumes 2 jaar.

op mijn banner kun je zien hoe ze heten :wink:

ik geef enkel maar één naam en nu we met veel plezier een zoon verwachten heb ik geen naam tot nu toe gevonden die ons aanspreekt :roll:

vind het nu zelfs heel moeilijk om een gedichtje te vinden voor op het geboorte kaartje :think:

gisteren aankopen gedaan voor de kaartjes die we dan zelf zullen aankleden en de doopsuikers hebben we oook al gevonden die ook wij zelf in elkaar zullen knutselen samen met de oudere meiden :dance:

alleen ben ik er nog niet uit of ik een twin wandelwagen zal aanschaffen of niet :wall:

heb jij al enige ideeen ?

hoi hoi

aisha is zeker ook een hele mooi naam :clap:

En ik heb een gewone wagen krijg van me schoonzusje een nieuwe erg leuk natuurlijk en denk niet dat ik voor een tweelingwagen ga destiney is wel pas anderhalf maar zij wilt absoluut niet in de wagen zitten dus denk niet dat dat nodig is

daarentegen kan je altijd de draagzak meenemen mocht je echt een keer lang weggaan dan kan je kleintje alsnog in de draagzak en de peuter in de wagen

o en wat toevallig ik heb ook een dochter die angelina heet :dance:

succes ook met de namen verzinnen haha gelukkig heb je nog even de tijd

groetjes nathalie

Ohhhhhhh ik ben ook zwanger van de vijfde. Ik dacht dat ik de enige was :think: :smiley: .

Wat leuk!

Ik heb 2 dochters en 2 zonen.

Het is wel echt de allerlaatste keer hier hoor. Vijf is leuk :thumbup:

anita : welkom hier,

bij mij is het na deze zwangerschap ook gedaan want ik laat mij steriliseren :wink:

Ikkuh niet Chipie, dat laat ik over aan manlief :shifty:

Misschien is het handig om het topic te laten verplaatsen. We staan nu bij Zwanger WORDEN.

Maar wat vragen hé dames: Hoe doen jullie dat met slaapplekken? En wat voor auto hebben jullie?

We zijn zoekende naar een andere auto, daar komen we nu niet onderuit :wink:

hoi hoi

hoi anita wat leuk 2 jongens en 2 meiden lekker verdeeld ook ik laat mij na deze steriliseren want wil er echt no way een 6e bij

hoe wij het gaan doen met de auto heel simpel wij hebben nu een bmw station daar laten we achterin 2 stoelen of een extra bank monteren zodoende hebben we een 7 of 8 zitter dat is wel genoeg

je hebt ook gewone 7 zitters maar de meeste modellen vind ik niet mooi handig wel

wel leuk om steeds meer zwangeren van de 5e te zien ook ik dacht telkens nou volgens mij ben ik echt de enige want als ik sommige reacties zie van mensen hahaha vind het wel leuk helemaal omdat ik nog jong ben en mensen het dus echt niet verwachten

groetjes nathalie

wij zijn aan het uitkijken voor een volumewagen met 7 plaatsen :mrgreen:

ik heb een vraagje aan jullie : gaan jullie nog werken,ik ben van plan om terug weer werk te zoeken,beginnen met part time tot de kleinste spruit naar school kan :think:

hoi hoi

ik hoop wel ooit weer te kunnen werken momenteel mag ik niet werken omdat ik spit heb en ze bang zijn dat het overgaat in een hernia dus voorlopig ben ik 100 % afgekeurt ben daar helemaal niet blij mee want ik had een hele leuke baan met ontzettend gezellige en leuke collega’s mijn man is hovenier en wij hebben het altijd samen gedaan dus als hij thuis is werkte ik en andersom de weekenden wel altijd vrij gehouden zodat we niet langs elkaar heen leefden

Hoihoi

Wij zijn bezig voor nr. 4! Het is zo ontzettend gezellig (meestal).

Ik heb er persoonlijk helemaal geen moeite mee dat ze slaapkamers ed moeten delen, alleen de auto is nu nog niet zo praktisch, maar dat komt ook wel.

Gr. Karen

welkom karen

gezellig is het zeker ook wel af en toe stressen ,hihihihi

voor een andere auto zijn we ook aan het uitkijken,maar vind je n iet gemakkelijk in okkazie :roll:

nathalie: spit wat is dit?

ik werkte een lange tijd overdag full time en mijn partner werkte in chocolade fabriek als voorbereider in de nacht,na een tijdje leefden we naast elkaar en toen had ik besloten om ook in de nacht te gaan werken op dezelfde plaats maar als inpakster.

ik deed dit heel graag maar onze 3 de dochter had heel veel gezondheidsproblemen zoals koorst stuipen en astma,door dit ben ik dan gestopt :frowning:

nu is ze momenteel stabiel maar dat zullen we pas kunnen zeggen in het voorjaar :shifty:

als ze dit keer niet echt ziek word of wordt opgenomen kunnen we spreken van we zijn er door :pray:

woensdag moet ik terug naar de gyn voor controle,volgens mij heb ik toch al ontsluiting :dance: maar dit zal ik pas morgenvroeg zeker weten :wink:

hoi hoi

hier ook ontzettend gezellig tuurlijk is het soms ook hectisch en druk maar wij hebben gelukkig de avonden wel voor onszelf dat scheelt denk ik een hoop

@chipie spit betekend eigenlijk gewoon lage rugpijn alleen is het zo dat bij lage rugpijn meestal na een aantal weken over gaat bij mij is dat dus niet het geval het blijft bij mij terugkomen en houd soms erg lang aan en er zijn zelfs dagen dat ik dan niet lopen kan echt vervelend, he trouwens spannend he voor jou nog een aantal dagen kan je eindelijk je kleintje in je armen sluiten

hier gaat het ook ontzettend hard al zeg ik het zelf ben nu over de 23 weken heen :dance:

In julie bevallen van kindje 5. Had 4 kinderen uit eerder huwelijk en nu sinds 07-07-07 een lief klein babijtje van ons tweeen erbij. Wel weer wennen want de oudste is inmiddels al 16 jaar en de jongste alweer 7,5 jaar. Dus echt opnieuw begonnen, maar had dit zeker niet willen missen.

Liefs miranda

Een succes bij de verdere zwangerschap