welkom miranda,en wat een leuke datum van je jongste beeb :inlove:
gisteren bij de gyn geweest en heb platte rust voor geschreven gekregen want ik heb al 3 cm ontsluiting :dance:
blijven liggen of rusten is een zware opgave hoor met een dreumes in huis :mrgreen:
hoi hoi
@miranda wat leuk zeg ook al een vijfde en hoe vind je het zelf en inderdaad die datum had niet beter gekund hoor
@chipie dat scheelt zometeen die 3 centimeter heb je al maar eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe je volledige bedrust moet houden met een peuter of kleuter maar ik hoop voor jou wel dan de kleine in elk geval nog 2 a 3 weekjes blijft zitten
hier alles goed alleen ontzettend ziek overal pijn me neus zit dicht echt een fikse griep te pakken niet leuk maar ach als ik maar slapen kon dan viel het nog wel mee maar helaas is dat voor nu even niet weggelegd
groetjes nathalie
beterschap nathalie :hug: :-* dat gesnotter kun je nu net missen :wall: :-*
hoi chipie
nou inderdaad dit is dus de derde nacht dat ik bijna niet geslapen heb ik weet eigenlijk niet wat vermoeiender is slapen en tig keer wakker worden of gewoon wakker blijven
nou ga zo maar even een kerstboom halen die ene die ik vorige week al zou halen :lol: :lol: :lol:
groetjes nathalie
Hallo,
Wij zijn hard bezig voor nr. 2, maar mijn zus is begin februari uitgerekend van nr. 5! Niet helemaal gepland (nr. 4 ook al niet), maar wel heel erg gewenst!
M’n zus en zwager hadden bij nr. 4 al een grotere auto aangeschaft (occasion!), dus hadden nog precies één plaats over :mrgreen: .
Ze hebben 3 jongens (bijna 8, 3,5 en bijna 1) en één meid (net 6).
Zie ze bijna nooit (woon veel te ver weg), maar is geloof ik wel een gezellige boel!
Ben eigenlijk ook stiekempjes best jalours op m’n zus; zou ook wel zo spontaan 4 of 5 kinderen willen krijgen… (helaas gaat het bij ons allemaal wat moeizamer en met complicaties )
Wens jullie mama’s van 5 dus allemaal heel veel gezellige drukte!
hai hai
ik ben dan wel nog niet zwanger maare ik heb al 5 kidsik ga dis voor de 6de ik schrijf nu mee omdat ik weer pco heb en erg onregelmatijg of late eisprong heb ,
zal mij even voorstellen
ben natas 36 jaar
5 kinderen
iik heb 3 dochters
laila 17
samira 14.5
latifa 12
en 2 zoons
sami 8
karim 1.5 jaar
iedereen van harte gefliciteerd met de zwangerschap
gr natas
hallo allemaal,
Hier een mama van 4 meiden…
de oudste is 3,5 jaar
de 2ling is 2,5 jaar en de
jongste is 1,5jaar…
En nu gaan we voor nummer 5 als dat ons gegund is…
Wel leuk om te lezen dat er meer mensen zijn met grote gezinnen.
Groetjes van Marleen.
HOI MOEDERS VAN GROTE GEZINNEN.
iK BEN EEN GELUKKIGE MOEDER VAN 3 MEIDEN EN EEN ZOON EN WIJ WILLEN GRAAG GAAN VOOR EEN VIJFDE, MAAR DOOR REACTIES VAN BUITENAF GA IK TWIJFELEN OF IK HET WEL MOET DOEN.
ADVIES RAAD OK NIET LUISTEREN NAAR ANDEREN MAAR NAAR JE EIGEN, MAAR DIT IS TOCH MOEILIJK.
ONZE AUTO HEEFT NOG EEN LEEG PLAATSJE>>> EN IN ONS HART RUIMTE GENOEG.
BAH WAT ERG DIE TWIJFEL GROETJES LIEN
meisje 8
meisje 6
jongen 4
meisje bijna 3
Hoi Lien,
Twijfelen doen we denk ik allemaal wel.Als ik alleen al soms de verhalen hier lees van vrouwen die zoveel moeite moeten doen voor EEN kind dan voel ik me verwend.
Ik twijfel ook soms ik bedoel mensen vinden ons al een groot gezin en kijken met van die grote uitpuilende ogen :shock: als je verteld dat je 4 kinderen heb…hahahahaha.
Maar hé wie moet ze opvoeden en verzorgen en onderhouden???De mensen die geschokeerd zijn?!Nee,jij en je man zijn er verantwoordelijk voor en niet iemand anders.
Doe gewoon wat je hart je ingeeft en laat de mensen zeggen en denken wat ze willen…
Liefs van Marleen.
hoi marleen,
nou ik heb voor morgen de afspraak om mijn spiraal te laten verwijderen dus we gaan ervoor…
ik zie er wel een beetje tegen op, maar ik sta volledig achter ons besluit om voor een 5 de te gaan.
bedankt voor je reactie het is altijd fijn om het even van een buitenstaander te horen hoe zij denken.
Zijn er nog meer ervaringen met het verwijderen van de mirena spiraal??
want het moet nog best pijnlijk zijn hoorde ik??
sterkte geluk en vooral veel kinderliefde voor iedereen
kus lien
Hoi Lien,
Nou het inbrengen van de mirena spiraal vondt ik persoonlijk pijnlijker!!Het eruit halen deed helemaal geen pijn.Alleen die eendebek vindt ik een luguber ding.
Wat een rot gevoel geeft dat zeg!!!
Maar wat leuk zeg dat jullie voor de 5de gaan…spannend hoor.
Nu een tijd met elke maand de spanning zal het wel of zal het niet.
Hier zijn we al vanaf okt '07 bezig en nog geen resultaat…maar we zien wel of het zo mag zijn…
Succes ermee …
Liefs van Marleen.
hoi
nou ik zal het morgen ervaren krijg wel een soort pijnstiller die ik een uur van te voren moet innemen.
Ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal zal gaan, de vorige keren was ik snel zwanger als ik stopte met borstvoeding was ik ook alweer zwanger, maar ja afwachten en intussen genieten van de andere 4.
je hoort het wel weer
groeten lien
jullie ook heel veel sterkte natuurlijk en maar wachten op het goede nieuws!!!