Zwanger van de 4de.

Dames… gefeliciteerd met jullie zwangerschappen…

inderdaad… bijzonder 4 of 5 kids… en dan bewust.

mijn oudste zus heeft er 5, 2e zus ook 4. Allen zeeeeeer bewust.

Ook een bewuste keuze om dus niet uit te gaan werken, maar thuis bij de kids te zijn.

Ik vind het altijd erg gezellig bij ze… hoewel ik bij mijn oudste zus vind dat ze teveel “eenheidsworsten” zijn gemaakt. Allemaal hetzelfde (da’s gemakkelijker) en je ziet niet echt 5 “persoonlijkheden”…

Bij mijn 2e zus wel… 4 prachtige kids die allemaal hun eigen ik hebben, hun eigen ding doen, prima met elkaar kunnen vechten en lachen… Gewoon lekker gezond.

Dat lijkt me ook wel belangrijk… dat je ze niet gaat zien als “de kinderen”… maar nog steeds ieder kind apart…

En dat is bij 2 en 3 ook, maar bij 4 of 5 is denk ik de neiging groter…

maaaaar… fijne zwangerschap!!!

ik heb daar nu ik weer zwanger ben ook wel weer meer last van.

maar ja komt ook dat ze nu weer meer zeuren.

maar het is ook wel zo dat het onze keuze is maar heb toch het idee dat ik me af en toe net iets meer moet bewijzen ofzo.

terwijl ik weet dat het hier allemaal netjes op orde is enzo.

en dat vind ik zo vervelend.

liefs tamara

Ik heb het hier wel een beetje dood laten bloeden zie ik :oops: . Hoe gaat het met jullie allemaal meiden?

Ons 4de kindje is inmiddels alweer 6 weekjes.

Het is hier een gezellige, drukke boel. Heeeeeeeeeeeeerlijk.

Alleen is de bortsvoeding helaas mislukt en heb ik dat na een maand moeten stoppen. Maar die maand pakken ze me mooi niet meer af.

O wat leuk datj e 4de kindje nog zo klein is. Thomas is onze 4de alweer 4 mnd is ie de tijd gaat zo snel als je nog meer kids om je heen hebt echt heel snel maar het is elke dag nog genieten heerlijk

Hihi, nog zo klein? Die 6 weken zijn omgevlogen voor ik er erg in had. Het gaat inderdaad zo hard als je er nog 3 hebt rondlopen. Nu gaan de oudste 2 al wel naar school (groep 5 en groep 3) maar toch. Daar ben ik druk mee met halen en brengen.

Heel herkenbaar. Er gaat er hier eentje naar school die is 5, eentje naar het medisch kinderdagverblijf die is 4 jaar maar die word opgehaald, eentje van 2.5 jaar die naar de psz gaat en maar rennen en vliegen om ze op te halen ja dat klopt helemaal

Maar nu ligt de kleinste in bed en dus is er even niemand. Rust en even van genieten

hai hai van harte gefliciteerdik heb er geen 4 maar 5 en nu zwanger van de 6de :slight_smile: lekker druk soms en geniet waar ik kan :slight_smile:

ik ben 36 mijn oudste word dit jaar 18 een dochter dan nog een dochter van 15 nog ene dochter van 12 en zoon van 8 en een zoontje van bijna 2 :slight_smile:

verder schrikken soms wel mensen 5 kinderen en dan nog een ? tjee ben je gek of is dat niet druk ? of weet je waar je aan begint :? :? ik zeg dan meestal ja nog een leuk toch dat willen wij , nee is niet druk ik ben niet in een keer bevallen van 6 kids das pas druk !! en ik weet goed waar wij aan beginnen het was geen verstands verbijstering hihihihi

ach ja soms kunnen mensen zo bot zijn echt :frowning:

hey wat leuk weer leven in dit topic.

hier zitten we te wachten tot nummertje vier zich gaat melden, kan nooit heel lang meer duren :smiley:

ben wel blij als ik dadelijk niet meer zwanger ben, 2 zwangerschappen zo dicht op elkaar ik vind het toch wel erg zwaar.

kijk er naar uit om dadelijk weer lekker gek te doen met de kids.

mijn oudste wil steeds dat ik mee trampoline ga springen enzo.

nog eventjes en dan kan het weer.

O zo herkenbaar Tamara ik mocht bij de laatste zwangerschap alleen maar op bed liggen want een dreigende vroeggeboorte zat er aan te komen. Nou dat is niet zo heel makkelijk met 3 kids maar heb het volgehouden en wat was het heerlijk maar ook zo vreemd dat ik eens weer alles mocht doen. lekker hollen en springen en gek doen

Nog even meid en je houd je wondertje in je arm en je kan weer gek doen :smiley:

Natascha wat geweldig iemand die meer dan 4 kids heeft. Thomas is nu 4 mnd en wat lijkt het me super om ooit nog eens een 5de te krijgen. Ik ben 28 dus kan nog even mee maar denk er al wel over. Hubbie weet er nog niets van dat ik zo denk. Moet ik ook maar even zo laten denk ik :smiley: :smiley:

Was jouw man snel overstag of wilde die ook een groot gezin? Meestal wil de mama het toch

Ben een beetje nieuwschierig hoor :lol: Maar ik kom zelden moeders tegen met 5 kids of meer

heb bewondering voor jullie allemaal met zo veel kids hihih wel een his voor gezellig heid en drukte leuk leuk ben zelf nu zwanger van nummer 3 vind wel pannend nog maar heel pril dus

hee wat leuk een topic over vierde kindjes, ik ben nu zelf ook zwanger van de vierde, ik heb al drie dochters, bijna 12 jaar, 9 jaar en 5 jaar en ben nu zwanger van dochter nummer vier :smiley: ik vind het helemaal geweldig om allemaal dochters te hebben, deze zwangerschap vind ik ook heel speciaal heb echt het gevoel dat we het met zijn allen beleven, omdat de meiden nu wat ouder zijn, ze genieten er net zo van als dat ik zelf doe, het kopen van de kleertjes, het meegaan met de echo, we betrekken ze echt overal bij. deze beeb is dus helemaal welkom hier :smiley: met haar grote zussen om zich heen, maar voorlopig moeten we nog een tijdje geduld hebben. Ook hier kijg ik de vraag of het nu niet super druk wordt, nou dat valt wel mee vind ik, de meiden zijn zelfstandig en hebben mij niet meer elke minuut van de dag nodig, als ik bij mijn vriendin ben die maar 1 kindje heeft, vind ik het bij haar veel drukker overkomen, bij ons gat het allemaal veel meer vanzelf, als het aan mij ligt komt er nog wel een nummer 5 :mrgreen: maar hubby denkt daar heel anders over :wink: