Zwanger van de 4de.

Wie is er nog meer zwanger van de 4de? Lijkt me leuk om straks (als de kleine er eenmaal is) ervaringen uit te wisselen.

Mijn andere kinderen zijn: 9 jaar, 6¾ jaar en 14 mnd (zie ticker :wink: )

Nee, niet zwanger…maar ik wilde je wel feliciteren!!

@miekske wrote:

Nee, niet zwanger…maar ik wilde je wel feliciteren!!

Dank je wel!

Hoi

ik ben vorig jaar bevallen van mijn 3e.

Hier komen er waarschijnlijk geen meer bij hoewel het wel blijft kriehelen hoor.

Mijn gezin is zow complex en denk dat het voor mijn 3 kids beter is als we het zo laten :?

ik wens je een hele fijnw zwangerschap toe en straks een fgoede bevalling.

Wel leuk hoor 4 kids :inlove:

gefeliciteerd met je zwangerschap!!

heir niet zwagner van de 4e… maar het lijkt me wel leuk om 4 kinderen te hebben!!

Ik heb er 4 :inlove:

Maarre, dat worden er 5 :mrgreen:

Mijn kids zijn: 9,5,3 en 1 jaar

Gefeliciteerd, en ik vind vier kinderen goed te doen :thumbup:

@Anita wrote:

Ik heb er 4 :inlove:

Maarre, dat worden er 5 :mrgreen:

Mijn kids zijn: 9,5,3 en 1 jaar

Gefeliciteerd, en ik vind vier kinderen goed te doen :thumbup:

Hihi, ik zie dat we ons kindje wel in dezelfde maand verwachten. Leuk!!

Ik ben uitgeteld op 30 mei.

Ik heb 2 meisjes ( 9 en 3 ) en 2 jongens ( 5 en 1 )

Dus het maakt nu niets meer uit voor de verdeling wat het wordt.

Blijft het bij jullie bij 4? Of willen jullie er nog meer als dat kan?

@Anita wrote:

Ik ben uitgeteld op 30 mei.

Ik heb 2 meisjes ( 9 en 3 ) en 2 jongens ( 5 en 1 )

Dus het maakt nu niets meer uit voor de verdeling wat het wordt.

Blijft het bij jullie bij 4? Of willen jullie er nog meer als dat kan?

Ik ben dus uitgeteld op 16 mei. We hebben 2 meiden (6¾ jaar en 1 jaar) en 1 jongen (9 jaar)

Dus een knul erbij zou leuk zijn. Maar weer een meid is net zo welkom hoor.

De wil voor een 5de is er wel. maar dat gaat qua ruimte echt niet meer en we hebben de financiële middelen niet om te gaan verhuizen.

Dus helaas, het blijft bij 4.

Bij ons blijft het echt bij 5 :mrgreen: :thumbup:

Maar hoe doen jullie dat met een auto?

Slaapkamers en dergelijke?

Hier komt een grote verbouwing zeg maar… :mrgreen: Kinderen verhuizen van de ene naar de andere kamer… Volgende week begint het en gaat de reuzegrote zolder leeg :shifty:

Wij hebben een Nissan Serena en daar kunnen 6 kinderen achterin. Dus qua auto zou het nog kunnen :lol:

En qua slapen? Met zijn 2en op 1 kamer (de 4de ‘moet’ gewoon een jongen worden :wink: )

En misschien ooit in de toekomst een verbouwing of verhuizing. Je weet nooit wat de toekomst zal brengen.

We zijn aan het kijken voor een Volkswagen Alhambra. of Toyota Previa.

Ik zal jullie Nissan eens googlen :mrgreen:

Hier slapen ze nu nog gezamelijk, maar de oudste gaat naar zolder, en die is groot, dus ik denk dat we twee kamers maken van de zolder, dan kan de andere dame er ook slapen. Mijn twee zoontjes slapen dan samen op 1 grote kamer, en de jongste eerst bij ons :mrgreen: en dan op een eigen kamer

De oudste 2 slapen nu nog ap(p?)art. Babet slaapt nog steeds bij ons :oops: maar gaat binnenkort bij Bianca op de kamer. En de nieuwe baby slaapt in het begin weer lekker bij ons en daarna zien we wel.

Hihi, ben erg makkelijk.

Als je 4 kinderen hebt kun je niet al te moeilijk zijn 8)

Mijn zoon slaapt ook nog bij ons. Ik geef ook nog BV, dus dat is dan wat makkelijker :mrgreen:

Wat super dat je nog BV geeft!! Babet heeft 6 mnd. volledig gehad en daarna tot 9 mnd. met bijvoeding.

Hihi, maar daar ging het onderwerp niet over.

En ja, hoe meer kinderen, hoe makkelijker je wordt :lol: .

Ik heb alle vier lang Bv gegeven, nu wordt het wel minder hoor, door de zwangerschap, en een lage ijzerwaarde van mijn bloed. Ik moet er rekening mee houden dat ik nu 3 mensen voed :mrgreen:

Ik vind het allemaal wel meevallen. Veel mensen denken dat je het superzwaar hebt wanneer je een groot gezin hebt. Ik vind het meevallen :think:

En het is zoooooo gezellig :thumbup:

heyheyik ben ook voor de vierde keer zwanger maar heb straks als alles goed gaat 3 mooie kinderen op de wereld.

ik heb nu 3 meiden maar mijn 2de dochter heeft het helaas niet gered

dus zou hier wel leuk zijn als er een jongen zou komen.

maar maakt me eigenlijk helemaal niets uit

groetjes tamara

Dames van harte met jullie grote gezin!!!

Heb zelf altijd geroepen dat ik er elf wilde :shifty: maar ben te laat begonnen (ben nu 34) en hoop dat een derde ons ooit nog gegund wordt.

Anita, je ziet er zo jong uit op je avatar

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

ja hoor

ik ben nu 24

bij de eerste was ik dus 19

groetjes tamara

Wow! Ja dat zal toch vast wel verschil maken.

Ik vind deze tweede zwangerschap namelijk (het laatste trimester) best zwaar, maarja mijn lijf is dan ook tien jaar ouder dan dat van jou. :lol: