zwanger raken van sex in het water??

Misschien beetje een domme vraag

Maar kun je dus zwanger raken als je sex in het water hebt gehad??

Ik had het er pas met een vriendin over, die dacht dus van niet en ik dacht dus van wel.

Nu was ik benieuwd wat jullie dachten.

Het maakt niet uit waar je sex hebt… het zaad wordt in de vagina gespoten dus ja, je kan zwanger worden… of dat nou onder water is, of onder de douche of in bed of in de sauna… :mrgreen:

Precies!

@faizaa wrote:

Het maakt niet uit waar je sex hebt… het zaad wordt in de vagina gespoten dus ja, je kan zwanger worden… of dat nou onder water is, of onder de douche of in bed of in de sauna… :mrgreen:

Sluit ik me bij aan :mrgreen:

Het zou anders wel een heel goedkoop voorbehoedsmiddel zijn :mrgreen:

Definitely… maar moest meteen aan dot topic denken… dat kan dus NIET :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76577

:lol:

hahha affie ja daar dacht ik ook toen ik het topic las , geweldig dat je hem even hier plaatst.

Voor de rest sluit ik me bij faizaa aan :thumbup:

Thanks voor jullie reactie’s.

Ik dacht dat dus ook al, die vriendin dus van niet. Ze had een avontuurtje

gehad in het zwembad en die jongen is klaar gekomen in haar. Maar ze

gaf aan, dat het water het er wel uit had gespoeld.

Ik was overigens wel van mening dat de kans kleiner is, omdat er na

mijn idee ook wel veel zaad uit de vagina gespoeld word zoals zei aangaf

of is dit ook niet zo :think:

Geen idee of de kans dan kleiner is.

Maar ben nogal visueel ingesteld en zag het helemaal voor me (drijven)

Jekkes :mrgreen:

Maar ik zou het wel even goed in de gaten houden als ik haar was.

Enne ff testen op SOA’s misschien? Wie weet waar hij gezeten heeft

8)

sex in het water is na de pil en het condoom toch het meest betrouwbare voorbehoedsmiddel? :angel:

@fiep klophout wrote:

sex in het water is na de pil en het condoom toch het meest betrouwbare voorbehoedsmiddel? :angel:

nee, dat is het staand doen :angel:

Hoorde ooit via via van een meisje dat dacht dat ze zo niet zwanger kon worden. Negen maanden later bleek haar ongelijk.

springen na de daad helpt ook prima!

en ooit ooit belandde ik ergens ver buiten nederland in bed met een man die dacht dat het voldoende was het condoom op het nachtkastje te laten liggen, zolang ie maar in het zicht lag… :silenced:

@fiep klophout wrote:

en ooit ooit belandde ik ergens ver buiten nederland in bed met een man die dacht dat het voldoende was het condoom op het nachtkastje te laten liggen, zolang ie maar in het zicht lag… :silenced:

Niet!!! owwwww hahahahahahahhaha :lol: :lol: :lol: :lol:

@fiep klophout wrote:

proest

de klassieker, “ik neem een pilletje in als ik van plan ben sex te hebben”, doet het ook altijd goed 8)

@Tammy wrote:

Thanks voor jullie reactie’s.

Ik dacht dat dus ook al, die vriendin dus van niet. Ze had een avontuurtje

gehad in het zwembad en die jongen is klaar gekomen in haar. Maar ze

gaf aan, dat het water het er wel uit had gespoeld.

Ik was overigens wel van mening dat de kans kleiner is, omdat er na

mijn idee ook wel veel zaad uit de vagina gespoeld word zoals zei aangaf

of is dit ook niet zo :think:

Nee je kan dan net zo goed zwanger worden Ook als er niet nog een kledder sperma uitgespoeld wordt… weet je wel hoeveel zaadcellen er in zo’n shot zit? :mrgreen: een boellllll… er hoeft er maar 1 goeie tussen te zitten en onderweg 1 eicel tegen te komen… :mrgreen:

Het water spoelt toch alleen de buitenkant schoon? En niet binnen… en zelfs dan… onmogelijk dat je alle zaadcellen eruit krijgt… :mrgreen:

ow en in het zelfde straatje, ook zo mooi: in kenia een plaatselijke voorlichtingscampagne, waarbij de gebruiksaanzijwing door het condoom was geniet…

@fiep klophout wrote:

ow en in het zelfde straatje, ook zo mooi: in kenia een plaatselijke voorlichtingscampagne, waarbij de gebruiksaanzijwing door het condoom was geniet…

val echt van mn stoel nu ongelooflijk… :o

@fiep klophout wrote:

Dat schiet ook lekker op. Onvoorstelbaar

:lol: :lol:

Nou zal dit haar laten lezen.

In ieder geval hoeft ze niet te testen op een soa,

hebben al hele poos relatie en geen soa’s.

Zo lang een relatie en nog steeds zo’n spannende sex… :thumbup: :inlove: :lol: