Ik ga er dus meteen vanuit dat dat ergens in een zwembad is gebeurd… maar lees in je eerste post dat het ‘in het water’ is gebeurd en dat kan dus ook gewooooon thuis… :mrgreen:
Minder spannend dan…
gaat trouwens wel ontzettend stroef vind ik, in water sexen…
@faizaa wrote:
Ik ga er dus meteen vanuit dat dat ergens in een zwembad is gebeurd… maar lees in je eerste post dat het ‘in het water’ is gebeurd en dat kan dus ook gewooooon thuis… :mrgreen:
Minder spannend dan…
En je kunt dus echt vast komen te zitten aan elkaar door de vacuum! :wall: AUW!!
@Matsjo wrote:
@faizaa wrote:Ik ga er dus meteen vanuit dat dat ergens in een zwembad is gebeurd… maar lees in je eerste post dat het ‘in het water’ is gebeurd en dat kan dus ook gewooooon thuis… :mrgreen:
Minder spannend dan…
En je kunt dus echt vast komen te zitten aan elkaar door de vacuum! :wall: AUW!!
Jammer dat ik die laatste spoiler gelezen heb :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar ken je iemand die idd vast is komen te zitten? :mrgreen:
Matsjo…
vastzitten? owwww echt… :mrgreen: dat heb ik niet meegemaakt gelukkig… :mrgreen: maar stroef is het wel… en euhm… sperma en water icm haar op benen is OOK geen goede combi… auwtchhh… :silenced:
nee joh je kan niet zwanger raken als je in het water sex hebt hoor :liar: :liar: :liar: :mrgreen:
:think: mischien dat meneertje daarom een water rat is :silenced: :oops: :mrgreen:
@Matsjo wrote:
@faizaa wrote:Ik ga er dus meteen vanuit dat dat ergens in een zwembad is gebeurd… maar lees in je eerste post dat het ‘in het water’ is gebeurd en dat kan dus ook gewooooon thuis… :mrgreen:
Minder spannend dan…
Dat klinkt pijnlijk :shock:. Ken je iemand die dat mee gemaakt heeft??
@faizaa wrote:
Minder spannend dan…
ze waren op vakantie, is in een meertje gebeurt. Vind toch best spannend klinken. Hoop overigens niet dat ze het erg vind dat ik het hier neer heb gezet :shifty:
:inlove:
Hahahahahahahahaha wat een antwoorden op een serieuze vraag.
Sorry hoor, zit hier te proesten!
hahahahahaha :mrgreen:
ik ben het helemaal eens met de anderen die zeggen dat je er WEL zwanger van kan worden!
@Liamama wrote:
nee joh je kan niet zwanger raken als je in het water sex hebt hoor :liar: :liar: :liar: :mrgreen:
:think: mischien dat meneertje daarom een water rat is :silenced: :oops: :mrgreen:
hahahahaha te grappig… maar moet er verder niet teveel bij nadenken was vroeger ook een water ratje
@Tammy wrote:
Minder spannend dan…
ze waren op vakantie, is in een meertje gebeurt. Vind toch best spannend klinken. Hoop overigens niet dat ze het erg vind dat ik het hier neer heb gezet :shifty:
hihi…