zwanger of niet??

Sabje ook welterusten!

Goedesmorgens!

Ik kan juist niet goed tegen weinig slaap en lig er het liefst wel voor 23.00 uur in. Anders heb ik 's ochtends echt het probleem dat ik er niet uit kan komen.

Zeker als ik de volgende dag moet werken.

Ik werk 2 hele dagen.

Toen mijn verlof er net op zat had ik ook helemaal geen zin om weer te gaan werken, maar nu ben ik blij dat ik werk heb!

ik vind het leuk om er even uit te zijn, even wat anders en Noa heeft het super naar haar zin bij mijn moeder dus dan kan ik rustig weg.

Vandaag ben ik dus lekker vrij, ga straks even boodschappen doen.

tot sinas!

Goedemiddag/morgen

Ik ben ook een echte uitslaper. zou straks wel moeten veranderen :smiley:

Ik werk nu 29 uur en daar komt nog 1 dag school bij op, dus zeg maar zo’n 36 uur. wil straks als het ooit zo ver zou zijn, wel minder werken. probeer wel de opleiding af te maken. maar moet nog 2 en half jaar.

Ik heb vanmorgen test gedaan kon het niet laten :cry: hij was nog steeds nega. heb mezelf nu voor genomen om niet meer te testen. ik zou wel geen eiersprong hebben gehad en dat ik nu daarom nog niet ongie ben. ik hoop dat het allemaal wel beetje gauw op gang komt, maar helaas heb ik daar niks over te zeggen. Hoe kan ik nu weten wanneer in ongeveer de eiersprong heb?

Groetjes

sabje, even tussendoor, je hebt geen eisprong nodig om ongesteld te worden.

ik hoop dat je of gewoon ongesteld wordt of zwanger bent…

groetjes Suzanne

heeyz heb ff gelezen… hoop idd voor je dat het raak is… ik had zelf een spiraaltje die ik heb laten verwijderen tijdens mijn menstruatie (op huisarts verzoek was namelijk makkelijker en minder pijnlijker… misschien een tip voor mensen die hun spiraaltje willen laten verwijderen) en was de eerste 2 maanden 10 en 12 dagen later ongesteld en nu heb ik een cyclus van 30…

Hoi Sabje,

Balen dat de test weer nega was.

Maar inderdaad, je hebt geen eisprong nodig om ongesteld te worden, alleen om zwanger te worden.

Het kan dus zijn dat je door het stoppen met de pil later dan normaal ongi word. (dat had ik vorige maand ook)

Maar ik hoop voor je dat je natuurlijk zwanger bent!

Wat heb je hier veel geduld voor nodig he? Niks aan…

Kan ik ook niet tegen hoor.

Ik hoop dat als ik niet zwanger ben dat ik dan zo gauw mogelijk ongi word en niet aanstaand weekend nog eens een keer, dan heb ik al die tijd hoop dat het misschien wel zo is en dan blijkt het weer niet zo te zijn.

Maar meer dan afwachten kunnen we niet…

Ow dacht dat je juist een eiersprong moet hebben om ongie te worden!?

Kan je dan ook een eiersprong hebben en niet ongie worde?

Ik denk nu dat ik echt niet zwanger ben, elke test is negatief.( na vandaag)

En mij pijn in de borsten is ook weg en de zeurderige pijn in mijn buik ook

Dus waarschijnlijk tegen de ongie aan gezeten toen ik deze klachten had en dat het niet door heeft gezet. Gemiddelt duurt het een half aan een jaar om zwanger te worden. Ik hoop dat ik op me zus lijk die was 1x ongesteld geweest en daarna zwanger, terwijl zij net zo als mij altijd problemen had met de ongesteldheid, dus ook dat ik hiermee op haar lijk :stuck_out_tongue:

groetjes

Hee Sabje,

Ik weet het eigenlijk niet zeker hoe dat zit met wel of geen eisprong en dan wel of niet ongi worden.

Misschien leest er hier een expert mee die daar antwoord op heeft?

Ik hoop ook voor je dat je niet lang hoeft te wachten op het zwanger worden.

zit vaak wel in de familie toch of je goed vruchtbaar bent?

Mijn moeder heeft 3 kinderen gekregen en was telkens bijna gelijk na het stoppen van de pil zwanger.

Ik ben bij mijn eerste 1x ongi geweest en daarna was ik ook gelijk zwanger.

Stiekum hoop ik natuurlijk dat dat nu weer gebeurd.

En zussen heb ik niet dus daar kan ik niet mee vergelijken.

Nou, hou ons op de hoogte he.

En zodra hier de duivels gearriveerd zijn zal ik het ook even laten weten.

ik hoop het niet!

Mijn zussen en moeder waren zo zwanger.

ben jij er ook zo mee bezig?

Ik wil proberen om er minder aan te denken, word er beetje gek van haha. wel spannend voor je,ik hoop voor je dat de duivels weg blijven,blehhhh

groet

ik heb het ook hoor ik wil er niet constant aan denken enzo maar overal waar ik ben zijn stelletjes met kinderen en zwangere vrouwen… :shock: hoe kun je er dan niet aan denken? :shock: ik ga er gewoon vanuit dat het wel een jaar duren kan… valt het altijd mee hoop ik :think:

Ja, ik denk er ook steeds aan hoor, zeker nu ik vlak voor mijn NOD zit.

Ben zo benieuwd of het gelukt is!

Maar vorige maand was ik er helemaal van overtuigd dat ik zwanger was, ik was 3 dagen over tijd, had allerlei kwaaltjes maar ik werd toch nog ongi.

Bleek dat ik gewoon aan het ontpillen was, dat was een behoorlijke domper en ik voelde me nogal belazerd door mijn eigen lijf.

daarom probeer ik me nu niet zo mee te laten slepen als vorige maand

Als ik het morgen niet word ga ik ervan uit dat het door het ontpillen komt en dat ik het dan een paar dagen later nog wel word.

Pas als er van’t weekend nog niks is ga ik testen.

Maar ondertussen heb ik wel hoop hoor en ik denk er ook wel steeds aan, dat voorkom je toch niet.

Sabje, als je elke dag je temperatuur zou meten kan je (volgens mij) vaststellen of je een eisprong hebt. Volgens mij stijgt je temperatuur iets ten tijde van je eisprong. En verder kan je het met ovulatietesten vaststellen (maar dat is een wat duurdere oplossing).

Hee Sabje,

anders kom je ook kletsen bij begin 2007 stoppers!

ik ben ook eind dec 2006 gestopt maar dat maakt niet uit.

see you!

Hoe kom ik daar dan bij stoppers van 2007

Kon het niet vinden namelijk :smiley:

Het heet: het eerste kwartaal 2007 stoppers.

je moet dan eerst " gestopt met" aanklikken

bij zwanger worden