Dankjewel, het is gelukt!!
Nu nog even eentje maken voor m’n NOD.
Ze zijn allebei gelukt zo te zien . Spannend hoor, nog maar twee dagen, ik duim voor je!
Ja, je moet even weten waar je het kunt vinden, maar dan is het ook wel makkelijk. En het staat ook nog leuk zo’n banner!
Ja, nog maar 2 dagen voor m’n NOD.
Inderdaad spannend!
Ik hoop echt dat het raak is, maar ja, dat hoopt natuurlijk iedereen, en wij zijn nog maar vanaf dec. bezig…
En vorige maand werd ik het dus 3 dagen na m’n NOD alsnog, ik had de vlag al bijna uit, maar helaas…
dus ik juig niet te vroeg. Als ik het komend weekend nog niet ben ga ik maar eens een testje halen…
Ik voel iig nog niks wat op een komende ongi lijkt.
bedankt voor het duimen!
Laat je hier ook weten hoe het afloopt (klinkt zo net of het een spannende film is :mrgreen: )?
ja dat is goed. Als ik meer weet laat ik het hier wel even weten.
Het is inderdaad net een film ja, wel grappig
Ik volg het van anderen ook altijd, ik reageer niet altijd, maar ik lees vaak wel even hoe het afgelopen is.
Omdat je het zelf ook zo graag wilt en weet hoe het voelt leef je toch mee, ook al ken je de meiden hier helemaal niet.
Tenminste ik niet, ik lees al wel een jaar ofzo mee maar ik schrijf nergens met een groepje mee.
Lijkt me trouwens wel leuk, maar vaak is het al een groepje wat al langer schrijft en ik wil niet zomaar ergens inbreken… :shifty:
Vaak vinden groepjes dat ’ inbreken’ helemaal niet erg hoor (tenminste, die van mij, van de september beebs 2006 niet, maar ja, daar zou het voor jou natuurlijk een beetje onlogisch zijn om mee te schrijven ). Maar anders ga je, mocht het nu raak zijn, toch met de oktober 2007 mama’s meeschrijven?
dat is aardig van je, maar bij jullie zou ik met mijn dochter van alweer 2 inderdaad een beetje uit de toon vallen.
Ik zal weleens gaan kijken bij oktober 2007 mama’s.
daar heb ik nog niks van gelezen.
Maar deze zijn vast allemaal al zwanger?
dat moet ik natuurlijk nog afwachten.
Of ik moet de december 2006 stoppers opzoeken.
Ik kijk wel even, in ieder geval bedankt voor de tip!
Je kan ook met de eerste kwartaal 2007 stoppers meekletsen, is wat actiever geloof ik dan de december 2006 stoppers…
tnx, ik heb net een berichtje geplaatst bij 1e kwartaal 2007 stoppers.
Ben benieuwd…
hihi, ik heb het gezien, schrijf daar sinds gisteren zelf ook (en we zitten volgens mij absoluut nog niet vol hoor )
Nou hartstikke leuk dan!!
Wij zitten hier wel sabjes topic te bevuilen he :mrgreen: .
Sabje, ik blijf voor je duimen hoor!!!
Haha maakt mij niks uit hoor vind wel gezellie. weet soms alleen niet zo goed wat ik moet schrijven
zitten jullie hier ook wel is op de chat??
Sabje, nee, eigenlijk kom ik nooit op de chat. Zit ook weinig op msn, dan vind ik het namelijk nog moeilijker om te stoppen met kleppen :mrgreen: . En gelukkig dat je het niet erg vindt :-* .
Ik ben er wel eens wezen kijken , maar dan was er toevallig niemand, en als er wel 2 ofzo waren dan durf ik niet zomaar in te breken…
we zitten inderdaad Sabjes topic te bevuilen, daar dacht ik net ook al aan…
Sjorry!
:oops:
Op msn zit ik dan wel weer meer, omdat ik vriendinnen heb die nogal een eind weg wonen en zo spreek ik die ook nog eens, dat is wel gezellig.
maar het is wel verslavend ja, net als nu, normaal zou ik allang in bed liggen. En ik ga ook zo, want morgenvroeg is mijn meis natuurlijk wel weer mijn wekker!
msn is zeker verslavend, ben nu wel beetje aan het afkicken,maar nu zit ik veel rond te kijken over baby info, nog verslavende wahhaha. ik ga ook pitten.
slaap lekker
groetjes
Ja die babyinfo kon ik ook geen genoeg van krijgen toen ik zwanger wilde worden en het al snel was.
En nu weer hoor, het blijft spannend ookal wordt het de tweede!
nou ik ga ook m’n nest in, tot een volgende keer!
jij ook welterusten esther. Ja ik ben een echte nachtbraker, heb echt een hekel aan vroeg naar bed gaan (zal toch wel eens moeten gaan veranderen). En morgen moet ik ‘gewoon’ werken (werk 2 1/2 dag, ben net weer twee weken bezig en vind het helemaal niets, wel fijn dat mijn schoonouders op Elliott passen, anders had ik het nog minder gevonden…)