zwanger of niet, ik weet het niet meer?

hallo, ik ben nieuw hier en heb eens een vraagje.



16 oktober, 's avonds zijn de rode op bezoek gekomen, begin dus even te tellen van 17 oktober. 7 november, wat licht bloedverlies en slijmverlies (sorry voor mijn woord keuze), de dag daarop niets meer. ik moest normaal 9 november, ten laatste 10 november ongesteld worden, maar tot op hede nog altijd niets,



heb 10 november een test gehaald, controle streepje heel licht en in het teststreepje ook heel licht (goedkoop merk, test al vanaf 25 eenheden), vertrouwde het niet en heb toen nog een test gehaald van predictor, controle streepje goed zichtbaar, teststreepje niets (test vanaf 50 eenheden).



heb nu wel een test van matcare besteld en hoop die morgen of overmorgen thuis te hebben. dan ga ik nog eens testen.



ben normaal altijd optijd en heb een cyclus van 24 dagen, dat 25 normaal altijd mijn mentruatie.



wat denken jullie, toch zwanger. de ene test wel de andere niet, kan er niet meer aanuit hoor



alvast bedankt



groetjes mieke

Als een test die bij 25 positief test, een licht test streepje toont, dan is de kans heel groot, dat een predictor test negatief test, zeker als je dat dezelfde dag of een dag later doet. HCG verdubbeld elke 1 1/2 tot 3 dagen, dus als je zwanger bent, zou je met bv een predictor of clearblue test na een dag of 3 ook ongeveer positief moeten kunnen testen als de zwangerschap op dat moment doorzet.



Gefeliciteerd in ieder geval, want een streep is een streep. Ik wens je een goede zwangerschap toe.

dank je voor het snelle antwoord, zeg al zal nog even moeten afwachten,



heb wel af en toe steken in mijn borsten, en pijn in de onderug, stres heb ik niet, dus daar kan het niet aan liggen, ze zijn er tot nu toe nog altijd niet, een beetje meer wit verlies en veel sneller moe, maar dat wil allemaal niets zeggen, zal pas zeker zijn als ze volledig weg blijven en een positieve test heb



was eigenlijk niet echt gepland, maar zeker welkom, heb er al wel 4, maar toch, hoe meer zielen hoe meer vreugde.



groetjes mieke

het lijktmij ook dat je zwanger bent, klinkt logisch dat je eerst een licht streepje hebt en op die pred. niks als de waarde hoger moet zijn. Heb je vandaag al weer getest? En wat bijzonder, je 5e kindje :inlove: zie je het wel zitten?

heb de test nog niet ontvangen, komt via de post.



natuurlijk zie ik het zitten, anders had ik al lang mijn voorzorgen genomen hoor.



heb al 4 meiden, zou fijn zijn als ik nu zwanger zou moeten zijn dat het ook een meid zou zijn. een jongen is natuurlijk ook altijd welkom, maar zal toch zijn mannetje moeten kunnen staan hier :lol:



trouwens nog geen ongi te bekennen. voel mij eigenlijk heel gewoon, maar iets in mij zegt “dit klopt niet” raar eigenlijk, heb dat met de andere niet zo gehad, alhoewel, bij de 2de wist ik pas dat ik zwanger was toen ik voor een spiraaltje naar de gyn ging, was toen 14 weken ver, tot 7 maand nog gewoon ongi geworden :? , nu is ze al een gezonde meid van 6 jaar

spannend hoor

nogal, maar ben blij dat ik nog geen test heb liggen, weet zeker van mijzelf dat ik ze dan al gedaan had en zou ze graag ten vroegste terug vrijdag doen, maar weet nu al als ik ze morgen heb dat ik het toch niet kan laten, erg he :oops:

ik herken het idd :oops: ik test ook te snel en heb me nu voorgenomen om ze niet meer in huis te halen dit omdat ik nu 12 dagen overtijd ben en niet zwanger ben :cry: (heb pco en zit in de medische molen dus ligt allemaal wat anders :wink: ) maar herken je gevoel wel

roosje, hoop snel dat alles terug op zijn plooi komt, 12 dagen overtijd en niet zwanger :shock:



allee zal me maar voorbereiden dat het misschien toch niet is, ondanks die heel onduidelijke positieve test, wist niet wat dat ik daar maandag van moest denken, controle en test streepje heel licht, daarom een predictor gehaald en nog maar eens getest.



groetjes mieke

hier nog altijd geen ongi te bekennen, heb de test nog niet thuis, dus testen kan ik nog niet, denk als ik ze vandaag krijg dat ik mij toch niet meer kan bedwingen :oops: , afwachten dus of ik de test vandaag of morgen thuis krijg.

@mieke.1 wrote:

hier nog altijd geen ongi te bekennen, heb de test nog niet thuis, dus testen kan ik nog niet, denk als ik ze vandaag krijg dat ik mij toch niet meer kan bedwingen :oops: , afwachten dus of ik de test vandaag of morgen thuis krijg.




spannend meid :thumbup:

heb ze nog niet thuis :frowning: , dus afwachten tot morgen, maar ok wat wil 1 dagje wachten dan nog zeggen

precies wie weet kan jij mooi het weekend in :dance:

WIL DIE TEST DOEN :wall: , maar man heeft de auto mee naar zijn werk, zijn staat in de garage voor onderhoud :doh:

@mieke.1 wrote:

WIL DIE TEST DOEN :wall: , maar man heeft de auto mee naar zijn werk, zijn staat in de garage voor onderhoud :doh:




weet niet waar je woontmaar jullie hebben vast wel een drogist in het dorp toch waar je ff heen kan fietsen??

gaat niet, de kleinste is 5 weken te vroeg geboren en heeft een lichte achterstand met zitten en omrollen, ze kan onmogenlijk blijven zitten op de fiets en het is 10km, ga dat dat kind niet aandoen, heb juist een sms gestuurd naar mijne man en die is optijd thuis en brengt een testje mee :smiley:

hahah nee dat gaat dan idd niet :oops: no ik ben benieuwd hoor

ik zal zo naar de tandarts heb al een dikke week last van een zere kies en mag en kon nu pas heen :cry:

o roosje, hoop dat je snel van die tandpijn af bent, is niet leuk om daar mee rond te lopen, suc6 bij de tandarts :hug:

dank jewle

zal voor jou duimen dat hij je niet meer pijn gaat doen, maar er jou vanaf helpt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: