zwanger of niet, ik weet het niet meer?

heb het overleefd hoor :wink:

er was een stukje afgebroken van een oude vulling(grijze vulling) nu heeft ie meteen weer een mooie nieuwe wite gemaakt meteen alles gecontroleerd en alles zag er prima uit

nu voelt me mond en tong wat raar want ikneem altijd wel verdoving

ben blij dat alles goed is gekomen, tandpijn vind ik zo iritant :? , en goed dat de rest ook ok is :dance: , ben je er weer 6 maandjes vanaf



neem ook altijd verdoving, ze moeten mij altijd een paarde middel geven, verdoof heel slecht :?

ow oke hij zei het is niet echt nodig een verdoving nou mooi dus wel he want anders ga ik echt niet haha :lol:



succes morgen met testen!

Mieke: een streep is toch een streep, hoe licht dan ook.

Mijn eerste test was zo licht dat ik hem tegen de zon in moest houden, maar een week later was die toch echt heel donker :mrgreen:



Ik ben heel benieuwd wat je test vanavond zeg!

Wat is het moeilijk om nu te wachten totdat je test word gebracht hé?

Bigsby, met welk merk was dat? En hoeveel dagen voor je nod (of welke cyclusdag)?

Ben niet nieuwsgierig hoor…



En Mieke, spannend zeg.

Vanavond dus een tweede test… :pray:

Sproetje: ik heb ze hier besteld



http://www.ova-test.com/zwangerschapstesten-c-66.html



Ik moest maandag ongesteld worden en zaterdag had ik een licht positieve test. Ik had op donderdag al getest maar natuurlijk was die nog negatief, maar ja ik was erg ongeduldig maar wel overtuigd dat ik zwanger was :mrgreen: dus moest ik toch nog een paar dagen wachten :roll:



Ik heb een cyclus van 27 dagen, altijd al gehad.



Mieke: waar blijf je met de uitslag?

Ik ben echt heeeeel geduldig :roll: :liar:

man had testje bij, predictor :? , ikke niet echt blij, maar hij had het toch maar gehaald, wees negatief uit, predictor heeft wel meer hcg nodig,



nog altijd geen ongi te bespeuren, dus alle mogenlijkheden blijven nog open.



ga nu toch nog een paar dagen wachten met testen, zit mijzelf gek te maken

nog altijd geen teken van mijn ongi, vandaag een testje van het kruidvat halen, die vertrouw ik nog het beste.



volgende week nog niet ongi, dan maar even langs de dokter om bloed te trekken, is nu toch niet meer normaal vind ik.

Nou hopelijk geeft de kruitvattest je vandaag meer zekerheid :pray:

hopelijk geeft die je test meer zekerheid maar het is toch wat een fabeltje hoor dat predictor en clear blue meer hcg nodig moeten hebben om een positieve test te geven iedereen test moet aan een bepaalde norm voldoen dus hun ook ! snap je gevoel ook hoor ik ben inmiddels 14 dagen overtijd en niet zwanger (ben wel eens 13 weken niet ongi geweest) dit is niet om je de moed in de schoenen te laten zetten hoor!

Hoi Roosje



ik ben het niet helemaal met je eens over predictor wel dat hun ook aan de eisen moeten voldoen… maar over de test zelf kan ik helemaal in komen wat de anderen zeggen



een vriendin van mij is zwanger geraakt jaar terug via ifv… na de wacht weken krijg je dan een bloedtest en ze bleek zwanger toen moest ze zelf nog een test doen dit was een eigen merk ik weet niet meer welke



die gaf ook een duidelijke streep aan … na een twee en halve week kon ze die test niet meer weer vinden omdat ze die graag wou bewaren omdat het hun zoveel moeite had gekost om zwanger te raken

ze was dus toen inmiddels al 6 en halve week zwanger toen heeft ze de predictor gehaald en je raad het al die testte gewoon negatief!!!



zij helemaal in de stress ziekenhuis gebeld enz maar hij bleek het gewoon niet goed te hebben want haar hcg was wel zo hoog en een andere test gaf ook gewoon een dikke vette streep



dus ik vind persoonlijk predictor niet te vertrouwen



groetjes Anneke

Mieke: hopelijk test je vandaag positief :pray: :pray: :pray:

en???

Mieke, weet je al wat meer? :pray: :pray: