Zwanger of niet? hmm.../ leeg vruchtzakje :(

Hey iedereen,

eerst en vooral me even voorstellen, Ik ben kk (iedereen noemt me thuis zo, dus jullie mogen dat ook), ik ben 21 jaar, werkende en zeer zelfstandige meid. Ik verkeer met mijn vriend (logisch :wink: ), hij is 28, juist geworden btw, we kennen elkaar al 7 jaar en daar verkeren we 3.5 jaar van.

even kort mijn cyclussen schetsen (ik neem geen pil, noch ander conceptie middel):

2 cyclussen geleden (en de rest ervoor): 30 dagen

voorlaatste cyclus: 25 dagen

huidige cyclus: ? (zit momenteel op dag 27)

Ik heb geen idee wanneer mijn vruchtbare periode was, daar ik ni wist of ik nu op 30 of 25 dagen moest tellen.

ik heb het eerst last gehad op 30 december, ik had zo een zeurend pijn in mijn onderbuik, precies ongi, dit heeft toch even aangehouden tot ongeveer 03/01/2008, sinds vorige week heb ik wel last van vreselijke pijn in mijn borsten. Het lijkt of ze op springen staan. Hoe raar het ook mag klinken maar tegen de namiddag is da feller dan in de voormiddag. buiten dat heb ik sinds begin deze week weer een ongi gevoel, mijn buikske is opgezwollen en kvoel me als een ballon. dannog ni gesproken van de vermoeidheid. amai zot, dat is er echt over.

Jullie zullen misschien denken “oh my god weer de zoveelste tiener die denkt dat ze zwanger is terwijl ze gewoon haar regels gaat krijgen” (not disrespecting you guy’s | females :wink: ) Maar ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. ik droom ervan, het spookt door mijn hoofd, …

dit weekend denk ik te testen, ik stel het tot dan uit want ik weet niet hoelang mijn cyclus zou moeten zijn.

(NOD als 25 dagen: 08/01/2008 | NOD als 30 dagen: 13/01/2008)

wat denken jullie dames?? pfff my mind is messing with me!!!

thx girls :wink:

Hallo KK en welkom hier!

Als je je laatste cyclus neemt (25 dgn?) dus tellend vanaf 1e dag van je menstruatie,kan je . eisprong 10 tot 14 dagen geleden geweest zijn.

Verder is het gewoon afwachten denk ik,aangezien zwangerschapskwaaltjes op menstruatiekwaaltjes lijken.

misschien anders toch eerder een testje doen?

sommige testen voor hun nod andere niet…dus wie weet :wink:

Succes meis!

het ergste van al is , ik heb op mijn nachttafeltje hier nen test liggen, en ik probeer me in te houden tot het weekend. je weet maar nooit dat de duiveltjes doorkomen…

elke keer ik naar het toilet moet om te plassen (wat verschrikkellijk veel is tegenwoordig :smiley: ) dan ben ik zenuwachtig of ik nu al dan niet geregeld ben.

btw, thx voor je antwoord :smiley:

grtz kk

even een update,

nog geen duivels te bespeuren.

hmmm

spannend!! Ik zou die tets maar doen dan … :mrgreen:

Als ik het zo lees heb je in de dagen van 30 dec tot 3 jan je ei gehad.

Dan zou ik nog heeeel even wachten met testen. Op zijn vroegst zondag. Maar zelfs dat is nog vroeg. En dan zou ik een een CB digitaal nemen.

succes en ik duim voor je

@lelle wrote:

Als ik het zo lees heb je in de dagen van 30 dec tot 3 jan je ei gehad.

Dan zou ik nog heeeel even wachten met testen. Op zijn vroegst zondag. Maar zelfs dat is nog vroeg. En dan zou ik een een CB digitaal nemen.

succes en ik duim voor je

op welke cyclus tel je dan? die van 30 of 25 dagen ?

tis dat ik ni goe weet op hoeveel dagen ik me mag baseren.

thx btw voor je reactie :smiley: ik besterf het van de zenuwen.

wanneer kan ik dan beste testen?

grtz kk

Ik zou als ik jou was altijd uit gaan van je langste cyclus ook al is die lengte van dagen maar 1 keer voorgekomen!

Dus ga je uit van bij aanstaande zondag en dan zou ik er 5 dagen bij op tellen en dan pas testen…

Ik zou heel goed begrijpen dat je dat moeilijk vind omdat dat zolang duurt, maar als je inderdaad zwanger blijkt te zijn dan heb je in ieder geval genoeg tijd gehad om het hcg traceerbaar te maken voor de urine testen(als het goed is dan he)

Heel veel succes (ik kan niet zo goed uit je verhaal op maken of dat jullie nou bezig zijn met zwanger worden en zo ja dan duim ik voor je op een positieve test!)

Wat spannend, ik ben benieuwd hoor! :pray: :thumbup: :-*

to WW: dus als ik het goe versta: pas testen bij 5 dagen overtijd, geteld van mijn NOD op 30 dagen?

ja hmm, ik ben al miss nieuwsgierig :D, ik zal me nog een week moeten inhouden :smiley: wish me luck girls, ik zal het nodig hebben.

we doen het er niet voor om zwanger te worden. we hebben geen “klus-periode” op onze kalender staan. Maar een kindje is zeker welkom! om het simpel te zeggen we laten het komen op zijn tijd en wanneer de natuur het wil. (hopelijk deze maand :wink: )

grtz

kk

hoi hoi,

Ik duim voor je !!!

liefs

Gerda

Als je in de periode van 30 dec tot 3 jan je ei heb gehad, dan kun je 14 dagen later testen.

Ik ga niet uit van een cuclus ik ga uit van het gevoel dat jij had 30 dec tot 3 jan. Dat lijkt mij duidelijk een eisprong en 14 dagen na je eiprong kun je testen, of wordt je ongesteld.

dus 17 januari, moet je zeker meer weten :wink: Maar ik heb ook 2 dagen voor me nod getest, dus als je het niet meer vol kan houden, zou je ook 15 januari kunnen testen. Nog 3 daagjes dus, hahaha

:pray: :pray:

@KK wrote:

Hey iedereen,

eerst en vooral me even voorstellen, Ik ben kk (iedereen noemt me thuis zo, dus jullie mogen dat ook), ik ben 21 jaar.

Jullie zullen misschien denken “oh my god weer de zoveelste tiener die denkt dat ze zwanger is terwijl ze gewoon haar regels gaat krijgen” (not disrespecting you guy’s | females :wink: ) Maar ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. ik droom ervan, het spookt door mijn hoofd, …

Ehm volgens mij ben je geen tiener meer :mrgreen:

Maar goed flauw van mij, ik duim voor je :pray:

even een update:

dag 29: geen duiveltjes, ben een hele dag ziek geweest (ik werd constant mottig in een warme kamer ± 21°)

ik ben is curieus :smiley:

spannend wanneer ga je testen?

En… ??

Je zou vandaag kunnen testen toch?

hey dames,

dag 30: geen duiveltjes

ik denk woensdag of donderdag te testen. dan ben ik overtijd (ook bij de langste cyclus)

spannend he

Wat hou jij het lang vol zeg!! :lol: :thumbup:

ja tis niet makkelijk, ik wil geen vragen hebben al sik een test doe. (bv. bij een vaag straapje …)

daarmee wacht ik gewoon zodat ik er van verzekerd ben dat ik wel of niet zwanger ben.

ik wil mijn ventje niet onnodig een hartaanval bezorgen :smiley: (das een grapje he :wink: )

groetjes

kk

hey meiden,

dag 31: geen duiveltjes

de test op mijn nachtkaste begint al stof te vangen. Woensdag of donderdag zal ik hem afstoffen en gebruiken :smiley:

geduld is niet mijn middlename!!!

ben vanacht ziek geweest, overgeven dat het niet schoon meer is, last van een verstopte neus, maar enkel als ik slaap (toch niet ziek aan het worden ?, chance dat ik vrij kan ademen in den dag)

mijn vriendje ziet het niet meer zitten, gisteren kon hij met mij genen weg. uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik maar eens moest gaan slapen, dan zou ik me beter voelen. (en was hij van mijn gezaag vanaf :wink: )

Ik ga een beetje voortwerken.

grtz,

kk