Jeetje wat spannend…en inderdaad wat heb jij een geduld!
Nou ik hoop het voor jullie!
Ik zal over een paar dagen hier nog is kijken want ik ben natuurlijk weer verdomde nieuwsgierig :mrgreen:
goedemorgen dames,
nog eens een update:
dag 32: nog geen duiveltjes.
Kvoel me nog steeds niet zo goed.
morgen ga ik testen. ik hoop dan een duidelijke + of - te hebben.
ale groetjes,
kk
Ik heb echt bewondering voor jouw geduld zeg, en dan te weten dat er daar een test in je nabijheid ligt te loeren! :shock: :lol:
Ik hoop dat je geduld beloond zal worden! :dance: :inlove:
Zo das knap van je om zo lang te wachten met testen!
Ben benieuwd morgen…zo aan je te horen zou het miss wel eens raak kunnen zijn!
ik duim voor je !!!
Breng je hoe dan ook verslag uit van je test morgen???
Neen, neen, wij zijn niet nieuwsgierig hoor ! :liar: :liar:
liefs
Gerda
ik duim ook voor je
Ik duim ook voor je…
hier draaien mijn duimen ook voor je!
succes morgen
hey dames,
daarnet op het werk even naar toilet (pipi gaan doen :D) maar bij het afvergen roos papier???
word ik nu ongesteld??
gisteren heb ik met mijn ventje nog betrekking gehad en ook daar bij het “opkuisen” licht rozig.
lichtjes aan het sterven van de onwetendheid.
Het kan of begin van je ongi zijn,of innestelingsbloed(z kan je het noemen ook ziet het niet rood).
Ik hoop het laatste voor je!
Ik duim voor je morgen :thumbup: :thumbdown:
Pff spannend zeg, ik hoop dat het van de innesteling zal komen!! :-*
Dames,
ff schetsen:
dag 33: testje gedaan een klein 20min geleden. =>> 2 streepkes
kzou blij moeten zijn, maar ik blijf roos afvegen.
straks eens bellen naar gyn.
grtjes
kk
Ik denk dat dit een goede tijd is om je te feliciteren
Maar ik bewonder je geduld. ik heb me nooit bezig hehouden met zwanger worden maar jou klachten die je in je eerste post schrijft herken ik zo erg momenteel bij mij zelf. ( zie ook mij topic) Maar ik moet nog even wachten gezien ik tussen 24ste en 27ste ergens ongi moet worden.
Maar ik kan nu al niet wachten om dat het toch ergens gaat kriebelen dat het raak kan zijn.
Maar nogmaals Gefeliciteerd
hey yuna,
ik hoop dat het touché is bij jou. ik duim voor jou.
ik ben momenteel nog niet echt happy omdat ik “bloed” blijf verliezen. Ik voel me der niet zo goed bij. misschien is er iets mis met het wondertje in wording
geduldig zijn is niet mijn sterkste kant maar ik heb me taai gehouden.
groetjes
Nou voorzichtig gefeliciteerd meis…ik hoop dat het "bloed’ vals alarm is.
Gefeliciteerd…2 streepjes zijn 2 streepjes…
Ik heb bij mateo ook bloedverlies gehad. Niet veel, maar ook ik maakte mij zorgen. Bij mij was het een innestelingsbloeding…
Probeer een beetje te genieten…
Ja ik zou geen gesrustellend gevoel kunnen geven zoals je ziet ben ik erg erg nieuw omtrent zwanger worden , kwalen en wat wel en niet goed is.
ik kan alleen maar met je me ehopen dat zoals men al eerder aangaf innestel bloed is.
maar des al niet te min 2 streepjes …
kheb alvast een telefoontje gepleegd naar de gyn.
kmag straks langsgaan.
ik laat jullie dadelijk iets weten.
SPannnend! nou ik zal de hele dag wel beetje mee lezen en wacht op goed nieuws van jou kant dat je iig geen zorgen hoef te maken en dat je onderuit kan gaan zitten en je kan gaan genieten.
Spannend zeg en alvast GEFELICITEERD want zwanger ben je toch hé met 2c streepjes! :inlove:
Ik hoop dat het goed mag blijven gaan! :-*