Zwanger na bevalling van 3 maand oude dochtertje! =>>

Hey dames,

De titel zegt het al hé. Ik ben opnieuw zwanger. ik ben 3 maand en half geleden bevallen van een zalige dochter. Nu blijkt dat ik opnieuw zwanger ben. Ik nam thans de pil!

Ik zou ongeveer 5 Ã 5en half moeten zijn (denken de dokter en ik) het is nog te vroeg om de termijn vast te leggen op ego.

Mijn vriend en ik zijn er nog niet uit of we dit wel aankunnen.

hebben jullie tips of zijn er koppels die in dezelfde situatie hebben gezeten of zitten?

grtz

KK

ervaring en alles heb ik er niet mee maar…

als eerste gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:

enne, succes met alles, 2 van die kleine hummeltjes :inlove:

Jeetje KK, nu alweer!! Maar onwijs gefeliciteerd. Zo zie je maar wat een wonder het allemaal is. Ik zou het heeel rustig aan doen en lekker over je heen laten komen. Mijn zus en ik schelen 10 maanden en dat is altijd heel goed gegaan. Net als een tweeling…

Jee, KK, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt.

Zorg in ieder geval dat jij en je vriend een hele grote steun voor elkaar zijn. En hier kun je natuurlijk altijd je ei kwijt. (Natuurlijk ook bij je mede-februari-mama’s :wink: ) :hug:

Wauw…gefeliciteerd zeg!

Net wat er al gezegd is…laat het over je heen komen.

Het gaat je vast lukken. In begin is het hectisch maar het zal steeds makkelijker worden. Houd dat voor ogen.

:hug:

thx dames,

steun heb ik echt wel nodig.

het gaat wel druk zijn maar hopelijk kan ik het aan

grtz

KK

Kelly Gefeliciteerd meid! En natuurlijk is dit schrikken maar het gaat je lukken hoor. Als je er samen er voor gaat gaat het jullie lukken meid en anders heb je ook nog steun bij de februari mama’s hoor!!

:hug: :hug: :hug: :hug:

Ondanks dat het een grote schrik is, wil ik je wel feliciteren!!

Meis, het komt vast allemaal goed.

Laat het op je af komen

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

mijn zus is afgelopen Juli bevallen en deze juli komt de volgende …

bij hun wel gepland…

ik kan begrijpen dat het even flink slikken is voor jullie…

voor je kinderen zal het geen raar iets zijn hoor… die weten nl niet beter :wink:

en voor jullie als ouders de eerste jaren krijg je het druk :mrgreen: … maar daarna is het genieten :thumbup:

gelukkig duurt het nog 8 mnd voor de kleine er is… dus nog tijd zat om eraan te wennen :wink:

je kleine meisje zal er niet onder lijden hoor :-*

maar ondertussen

GEFELICITEERD met jullie zwangerschap

Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Natuurlijk is het schrikken,maar zoals de meeste dames hier zeggen, goed praten en dan komt het wel goed.

Geniet ervan !!

Wij waren na Pete niet aan de anticonceptie gegaan, omdat we snel voor een tweede wilden gaan. Door omstandigheden zijn we toch pas na een half jaar voor het eggie gegaan, maar ik was snel zwanger en er zou ongeveer 16 maanden verschil zijn.

Gelukkig duurt een gemiddelde zwangerschap ongeveer 9 maanden, dus de baby komt pas als de kleine meid ongeveer 12 maanden is. Dan zou ze normaal gesproken 's nachts doorslapen en hoef je alleen voor de baby eruit. En kan ze zelf stukjes boterham pakken of een fles/beker vasthouden, dus kan ze zelf eten/drinken als jij de baby een voeding geeft.

Een aantal minpuntjes:

• Op het eind van je zwangerschap kan je niet zomaar een dutje doen, pas als de kleine meid ook gaat slapen.
  • Straks moet je 's ochtend met de kleine meid uit bed, ook al ben je 's nachts een aantal keer wakker geweest voor de baby.

Ik weet niet of je de ruimte hebt, maar ik zou wel een 2e box aanschaffen. Als je de baby een voeding geeft, dan is het misschien handig als je de kleine meid in de box kan zetten, zodat je haar niet in de gaten hoeft te houden.

En… Gefeliciteerd!

:shock: wowi zeg, wel wauwi tegelijkertijd ook.

Ik kan m de "angst"ook een klein beetje inddenken hoor, zeker als het niet gepland is is er schrik.

Aan de tips en adviezen die hier gegeven worden kan ik niets toevoegen

Ik denk wel dat het zo heeft moeten zijn, t hoort straks bij jullie, en na een maand of 7 is de oudste ook ietise ouder.

Je zou kunnen denken om voortijdig hulp te zoeken voor zeekr de laatste maandan zwangerschap ook voor de verzorging van je oudste.

Rustig aan , liefs Bianca

OOOW en vergee tik het bijna

GEFELICITEERD !!! :dance:

dames, jullie zijn DE MAX !!!

thx voor de positieve kanten te belichten :smiley:

mijn vriend en ik zijn nog steeds in shok :smiley:

we laten het wel op ons afkomen, maar we zijn er deels nog nie goe van.

volgende week mag ik naar de gyn voor de termijn te bepalen, ik ben eens nieuwsgierig.

Ik hoop dat deze zwangerschap beter verloopt dan di evan Caithlyn. Anders gaan het hier nog zware dagen worden. (ik had al hevige harde buiken op 18 weken!.)

nog eens THX =>>> jullie zijn echt super

grtz

kk

:hug: :hug:

Het gaat je wel lukken, echt. En na een paar jaar heb je geen 2 babies meer maar 2 echte kinderen die zo dicht bij elkaar zitten dat ze niet anders weten.

Hier schelen ze 13 maand, Ik was 4 maanden na de bevalling weer zwanger, dat is maar iets meer als jij nu.

Het was zwaar, ik ga er niet om jokken, de oudste liep nog niet en dus was het net een tweeling. Duowagen, 2 kinderstoelen, 2 autostoelen enz enz. Maar owww wat zijn ze gek met elkaar :inlove:

En nu zijn ze 3,5 en 4,5 en kunnen niet MET maar ook niet ZONDER elkaar… echt hele lieve, grappige, rare en ook boze reacties leveren ze naar elkaar.

Keuzetechnisch zou ik het niet gauw weer zo “willen” Maar nu we wat verder zijn, vind ik het voor hen wel heerlijk dat ze zo echt met elkaar samen zijn opgegroeid en nog opgroeien.

Kan alleen maar als tip geven, focus je op je kinderen en alles wat erbij komt schuif je even wat verder weg. Dan maar een minder proper huis, dan maar wat vaker een ongestreken shirtje aan, dan maar wat vaker toch die spijkerbroek nog wat langer aan, dan maar een keer extra makkelijk eten in de week. Het is ook net zo leuk als dat het pittig is.

Succes :wink: :hug: :smiley:

kan me voorstellen dat je hier wel even van schrok hoe is het nu met je kan je het al wat bevatten en heb je al een goede echo gehad?

hey,

ik heb een goede echo gehad, hartje klopt mooi, ik ben verschrikkelijk ziek en moe.

het is niet zo simpel nu ik zo moe ben, en dan nog een huishouden erbij + dan nog mijn kleine meid…

maar ik kijk er naar uit dat die vermoeidheid en misselijkheid weg is

thx voor de intresse :smiley:

grtz

KK

KK, wat fijn dat de echo goed was.

Lastig hoor, dat je je nu zo moe voelt. (Ik ben al moe, zonder er ook nog zwanger bij te zijn :wink: )

Hopelijk voel je je snel weer wat beter :hug:

Hoi hoi!

Gefeliciteerd!!!

Mijn zusje had hetzelfde…De eerste is in Maart 2006 geboren, de tweede in Augustus 2007 en jawel…de derde in September 2008…

Ze heeft het druk, tweelingwagen, problemen met autostoeltjes etc, maar het is wel helemaal geweldig om te zien dat ze zich zo goed vermaken met elkaar!

wauw gefeliciteerd dat je een goede echo hebt mogen zien ,

gefeliciteerd :thumbup: