Hier hetzelfde! :mrgreen:
Mijn zoontje en dochtertje schelen 12 maanden en 10 dagen. :inlove:
Het is even aanpoten in het begin, maar onwijs leuk!
Ze zijn net een tweeling nu en hebben veel aan elkaar.
Emma liep net 11 dagen toen Wouter werd geboren, dus ik heb wel wat moeten tillen tijdens de zwangerschap en je hebt weinig rust. Als je meisje slaapt, lekker ook gaan liggen! En probeer te genieten van je zwangerschap, omdat je zo druk bent met je kleine meid, gaat het zo vreselijk snel voorbij, voor je het weet is de tweede kindje er!
fijn dat je een goede echo hebt gehad…
nu maar hopen dat de :sick: & snel weer weg zijn
Mijn kindjes schelen nog geen jaar, ik was dus ook binnen 3 maanden na de bevalling van de oudste weer zwanger. Ik vond het geweldig, was ook gepland :inlove: En nu ze 2 en 1 zijn vind ik het nog steeds geweldig, haha.
hoi,
ik las dat je zwanger bent van de 2e terwijl je andere ook nog heel jong is.
ik kan er over mee praten hoor.
mijn dochter was 3maanden oud toen ik ontdekte dat ik weer zwanger was.
deze was niet geplant maar toch welkom.
het was ff wennen heb ook veel gehuilt toen want voelde me erg schuldig tegenover mijn dochter en wist ook niet of ik nou wel zo heel blij was.
erg he! :oops:
nu is mijn dochter inmiddels 5 en mijn zoon net 4 en moet zeggen dat het echt heel leuk is hoor.
ze kunnen goed met elkaar over weg,en ja je krijgt veel reacties van ;hee een tweeling??
of zoooo!!!die zijn dicht op elkaar.
nu kan ik zeggen het was ff schrikken en wennen maar ben er superrr blij mee nu hoor.
en de drukte valt reuze mee.het is ff wenen maar het went snel.
succes met de zwangerschap
@KK wrote:
Hey dames,
De titel zegt het al hé. Ik ben opnieuw zwanger. ik ben 3 maand en half geleden bevallen van een zalige dochter. Nu blijkt dat ik opnieuw zwanger ben. Ik nam thans de pil!
Ik zou ongeveer 5 Ã 5en half moeten zijn (denken de dokter en ik) het is nog te vroeg om de termijn vast te leggen op ego.
Mijn vriend en ik zijn er nog niet uit of we dit wel aankunnen.
hebben jullie tips of zijn er koppels die in dezelfde situatie hebben gezeten of zitten?
grtz
KK