zwanger man NU bij Oprah.

In het topic uit de media gegrepen staat een artikel van een zwangere man.

Die man is nu bij Oprah te zien.

Echt bizar dit :lol:

Ik zag het net langskomen, dattie ineens borsten kreeg :shock:

Die "kerel"wil 1000% een man zijn echter was zijn droom ook om een kind te krijgen…dan spoor je tocg niet helemaal denk ik dan? :think:

Is er een link van uit de media gegrepen ik zie het niet, of ik ben echt zo chaotisch dat ik door de bomen het bos niet meer zie

jaja ik heb het dus ook NET gemist :shifty:

Ik ook

duurt tot half 5 hoor

Ohhh okee zapt terug naar operah :mrgreen:

begrijp ik het goed dat hij eerst een vrouw was? en nu dus een man en dan ook nog zwanger?



ik val er midden in nav dit berichtje, maar snapte die inseminatie ook niet. Hij heeft toch een penis? of heeft hij ook nog een vagina ?



is al bekendgemaakt hoe de bevalling gaat plaatsvinden? KS?



:think:

het was dus eerst een vrouw, heeft zich omgebouwd naar man, en toen besefte hij dat hij ook kinderen wou! :shock:

Aargh en ik zit op m’n werk en kan niet kijken! :roll: :evil:

zei ik toch: Bizar :lol:



Hazze is de postbode al geweest?

Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?

@karin wrote:

Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?




:thumbup: gelijk.



Ik riep mijn vriend en die zei ‘Dit gaat toch tegen alle natuur wetten in? Als hij zo graag man wil zijn moet hij niet zo ineens zwanger willen worden, dat slaat ook nergens op’

@joseetje wrote:

Hazze is de postbode al geweest?




:o telepathie zeker ? ik hoor net het klepje van de brievenbus. thnxxxxxxxxxxxxxx, lief hoor! :-* :-*

@karin wrote:

Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?






hier ben ik het eingelijk wel helemaal mee eens :thumbup:

@mukkemuk wrote:

@karin wrote:
Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?






hier ben ik het eingelijk wel helemaal mee eens :thumbup:


Als je het voor het nieuws gezien hebt dan heb je gezien dat zijn vrouw geen kinderen kan krijgen omdat haar baarmoeder verwijderd is vanwege endometriose.

Hij is een man maar omdat ze samen een kindje willen vind ik dit wel een mooie oplossing!

Zijn clitoris was gegoeid als een soort van mini penis.

Hij zal nog wel een vagina hebben want zijn vrouw heeft hem geinsemineerd… dus bevallen zal ook wel geen probleem zijn lijkt mij.

p*tverdorie…en ik zit op mijn werk :wall: …



dat had ik dus wel willen zien hè, ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen!



Heeft hij/zij/het dan nog wel een vagina?? Bevallen door een penis lijkt me ook geen pretje 8) (totaalruptuur gegarandeerd haha)

@mayo28 wrote:

Bevallen door een penis lijkt me ook geen pretje 8) (totaalruptuur gegarandeerd haha)




Nou Mayo wat bezorg je me nou weer voor beeld in mijn hoofd :o :sick: :mrgreen:

@mayo28 wrote:





Heeft hij/zij/het dan nog wel een vagina?? Bevallen door een penis lijkt me ook geen pretje 8) (totaalruptuur gegarandeerd haha)
Zie mijn bericht boven de jouwe