zwanger man NU bij Oprah.

HAhaha Mayo!!



Ik vind het heerlijk dat mensen doen wat ze willen!!



Als iets afwijkt van het ‘gewone/normale’ moet je het maar niet doen.

Nee, ik vind het super dat ze het geprobeerd hebben en dat het gelukt is!! :thumbup:

Bizar, dat is het zeker!

@Mama_jeanet wrote:

@mukkemuk wrote:
@karin wrote:
Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?






hier ben ik het eingelijk wel helemaal mee eens :thumbup:


Als je het voor het nieuws gezien hebt dan heb je gezien dat zijn vrouw geen kinderen kan krijgen omdat haar baarmoeder verwijderd is vanwege endometriose.

Hij is een man maar omdat ze samen een kindje willen vind ik dit wel een mooie oplossing!

Zijn clitoris was gegoeid als een soort van mini penis.

Hij zal nog wel een vagina hebben want zijn vrouw heeft hem geinsemineerd… dus bevallen zal ook wel geen probleem zijn lijkt mij.




Op zich een goede oplossing ja. Maar ik vind het raar hoor. Je wilt man zijn. Dus dan moet je ook niet aan een zwangerschap denken neem ik aan. Je hebt daarvoor 100 % ingezet neem ik aan om man te zijn . Als het goed is wilde hij altijd al man zijn. En is hij doodongelukkig als vrouw. Hoe kan je dat gevoel van zwangerschap dan willen. Iets wat vrouwelijk is. Ik vind het gewoon raar. Dan hoort dit niet erbij.

@karin wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@mukkemuk wrote:
@karin wrote:
Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?






hier ben ik het eingelijk wel helemaal mee eens :thumbup:


Als je het voor het nieuws gezien hebt dan heb je gezien dat zijn vrouw geen kinderen kan krijgen omdat haar baarmoeder verwijderd is vanwege endometriose.

Hij is een man maar omdat ze samen een kindje willen vind ik dit wel een mooie oplossing!

Zijn clitoris was gegoeid als een soort van mini penis.

Hij zal nog wel een vagina hebben want zijn vrouw heeft hem geinsemineerd… dus bevallen zal ook wel geen probleem zijn lijkt mij.




Op zich een geode oplossing ja. maar ik vind het raar hoor. Je wilt man zijn. Dus dan moet je ook niet aan een zwangerschap denken neem ik aan. Je hebt daarvoor 100 % ingezet neem ik aan om man te zijn . Als het goed is wilde hij altijd al man zijn. Ik vind het gewoon raar. Dan hoort dit niet erbij.








Maar misschien gaat de wens van een kindje boven het gevoel van man zijn.

ach vind het byzar maar aan de andere kant als zij daar gelukkig van worden waarom niet ze doen er niemand kwaad mee.

mama_jeanet we hadden gelijk gepost :mrgreen: …



dat maakt het wel een stuk duidelijker :thumbup: …(ik zag het al bijna voor me…auwie)

Tja een eigen kindje is mooi natuurlijk maar er zijn ook andere opties. Adopteren. Een ander stel die geen kinderen kunnen krijgen doen dat dus toch ook. Ik vind deze stap van hun wel bizar hoor dus. Ik bedoel hoe kun je als man die gevoelens die vrouwelijke gevoelens hebben. Dus blijkbaar heeft hij die nog wel. Ik bedoel dus hij heeft gekozen om man te zijn dat hoort dit er niet bij. Ik dacht altijd dat iemand die ongelukkig is als vrouw die man wilt worden zeg maar niks meer met vrouwelijkheid te maken wilt hebben.



Het blijft bizar.

Een man kan ook een enorme drive hebben om kinderen te krijgen. Als het dan ook nog eens zelf kan :wink:



En adoptie is zooooo anders dan een kindje van jezelf. Dus zij moeten maar adopteren, omdat anderen het raar vinden???



Nee, ze hebben een prachtige keuze gemaakt! Hopelijk krijgen ze van hun omgeving wel steun en niet al teveel vooroordelen!!

Nou hun moeten dat zelf weten wat ze doen. Ik zou ze nooit veroordelen. Maar ik blijf het bizar vinden. En niet gepast sorry. Maar dat is mijn mening.



Ik kan er gewoon niet overuit als je 100 % man wilt zijn wel die vrouwelijke gevoelens te hebben, want een zwangerschap is toch vrouwelijk neem ik aan. Ik neem aan dat hij ongelukkig was als vrouw. Maar nu dus niet? Ik vind toen hij die operatie heeft ondergaan kies je er 100% voor om man te zijn. Neem ik aan. Het is een grote stap die je niet zomaar doet.



Het gaat me er niet om of ze kinderen krijgen. Ik gun het ze van harte . Maar ik begrijp die situatie gewoon niet.

@karin wrote:

Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?




Mijn man zou absoluut eens in mijn schoenen willen staan en zwanger kunnen zijn, al wa shet alleen maar om eens te voelen wat hormonen met je doen :wink:

Maar bevallen lijkt hem ook een enorm mooie ervaring en hij zou het zo doen als het kon.

Dus dan heeft mijn man óf geen mannelijke gevoelens, óf hij is zeer tevreden, “in touch” en comfortabel met zijn “vrouwelijke kant” :inlove:

Ik denk ook niet dat je/wij die situatie kunnen begrijpen, omdat we er zelf niet voor staan.

Ik vind het ook bizar, maar kan me wel indenken dat ze voor deze optie kiezen. Als Marco zou kunnen, mag hij :wink:

@Rivella wrote:

@karin wrote:
Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?




Mijn man zou absoluut eens in mijn schoenen willen staan en zwanger kunnen zijn, al wa shet alleen maar om eens te voelen wat hormonen met je doen :wink:

Maar bevallen lijkt hem ook een enorm mooie ervaring en hij zou het zo doen als het kon.

Dus dan heeft mijn man óf geen mannelijke gevoelens, óf hij is zeer tevreden, “in touch” en comfortabel met zijn “vrouwelijke kant” :inlove:




Rivella…ik neem even voor t gemakke aan dat jou man geen vrouw geweest is… :mrgreen:



Ik snap hun keuze wel…ik heb t niet gezien…de tv is hie overdag of overgenomen door de kids…of niet aan…maar ik ga er dus vanuit dat de man eerst een vrouw was…

@Nicje wrote:

Ik denk ook niet dat je/wij die situatie kunnen begrijpen, omdat we er zelf niet voor staan.

Ik vind het ook bizar, maar kan me wel indenken dat ze voor deze optie kiezen. Als Marco zou kunnen, mag hij :wink:




Hahahaha Ik denk dat een man dat niet zou kunnen overleven. :wink:



Dan vraag ik mij wel af he. Ze of hij krijgt wel mannelijek hormonen eerst toegediend ja. Wij hebben als vrouw die hormonen straks bij de bevalling dat wij tegen die pijn kunnen. Zou hij dat wel kunnen dan? Of word het een ks.

@karin wrote:

@Nicje wrote:
Ik denk ook niet dat je/wij die situatie kunnen begrijpen, omdat we er zelf niet voor staan.

Ik vind het ook bizar, maar kan me wel indenken dat ze voor deze optie kiezen. Als Marco zou kunnen, mag hij :wink:




Hahahaha Ik denk dat een man dat niet zou kunnen overleven. :wink:



Dan vraag ik mij wel af he. Ze of hij krijgt wel mannelijek hormonen eerst toegediend ja. Wij hebben als vrouw die hormonen straks bij de bevalling dat wij tegen die pijn kunnen. Zou hij dat wel kunnen dan? Of word het een ks.




Het wordt zeker weten een media hype… :lol:

ik kan me wel voorstellen dat hij/zij daarvoor gekozen heeft. ik dnek dat mijn vriend precies hetzelfde zou doen als het kon. waarom zou dit zo vreemd zijn? als je nagata dat zoveel jaar geleden met kunstmatige hulp zwanger raken toen net zo vreemd in de oren klonk als dit.

@karin wrote:

@Nicje wrote:




Hahahaha Ik denk dat een man dat niet zou kunnen overleven. :wink:



.




klopt, heb ooit eens gehoord (geloof mythbusters) dat een man de pijn van een vrouw letterlijk niet overleven kan. deze man zit er een beetje tussenhangend bij wat man/vrouw zijnde betreft denk ik. een man heeft een hoge pijngrens maar dan op korte termijn, daartegenin kan een vrouw veel lAnger pijn aan dat door het verschil aan hormonen. mede ivm dat een vrouw zou kunnen gaan bevallen en een man dus niet (normaal gesproken :wink: )

@miekske wrote:

@Rivella wrote:
@karin wrote:
Wat ik dus niet snap he. Je wilt 100 % man zijn. Dus dan ben je dus toch ook man ook met mannelijke gevoelens. En een man kan geen kinderen krijgen dus dan wil je dat dan toch ook niet? Dat gevoel zeg maar. Wel dat je kinderen wilt maar niet dragen?




Mijn man zou absoluut eens in mijn schoenen willen staan en zwanger kunnen zijn, al wa shet alleen maar om eens te voelen wat hormonen met je doen :wink:

Maar bevallen lijkt hem ook een enorm mooie ervaring en hij zou het zo doen als het kon.

Dus dan heeft mijn man óf geen mannelijke gevoelens, óf hij is zeer tevreden, “in touch” en comfortabel met zijn “vrouwelijke kant” :inlove:




Rivella…ik neem even voor t gemakke aan dat jou man geen vrouw geweest is… :mrgreen:



Ik snap hun keuze wel…ik heb t niet gezien…de tv is hie overdag of overgenomen door de kids…of niet aan…maar ik ga er dus vanuit dat de man eerst een vrouw was…




Ja ik snap je gedachtengang :mrgreen: maar dan ga je uit van een man die echt helemaal geen vrouwelijke kant heeft :wink:

Een man is niet per definitie “butch” en mannelijk met grove taal, borsthaar en aversie tegen onnatuurlijke dingen als een zwangere man;-) :mrgreen:

Ik denk dat als je 100 mannen zou vragen of ze zélf wel eens zwangerschap/bevalling mee zouden willen maken, dat meer dan 50% het wel zou willen proberen als het zou kunnen.

En deze kan het dus vind ik het niet raar dat ze hiervoor gekozen hebben, zeker als de vrouw van dit koppel zelf geen kinderen kan krijgen.

Ik denk dat iedereen dit zou doen als de kinderwens groot genoeg is want uiteindelijk wil iedereen in het beginsel zijn “eigen” kinderen krijgen, ik iig wel.

Ik denk dat de zwangerschapshormonen er wel voor zorgen dat hij nu net als een vrouw ‘functioneert’ :wink:

Toch vermoed ik dat hij voor een ks kiest, maar goed, dat weten we pas over een tijdje :mrgreen:

Jullie vergeten dat deze mensen in amerika wonen en dus niet met de pijn hoeven te dealen: het land van de ruggenprik, weet je wel?



Ik had eerst ook mijn twijfels, maar naarmate het programma vorderde, vond ik het gewoon een hele aardige vriendelijke persoon, die zeker goed zal zijn voor een kindje. Misschien zit er wel wat in wat O zei, dat we niet in hokjes moeten denken, maar een nieuw ‘normaal’ moeten maken in deze wereld. (50 jr geleden werd er over homo’s net zo gedaan)

@catje1977 wrote:

Jullie vergeten dat deze mensen in amerika wonen en dus niet met de pijn hoeven te dealen: het land van de ruggenprik, weet je wel?





Maar een ruggeprik is ook niet alles, ik heb die ook gehad en de pijn en druk kwam er gewoon doorheen!!! :evil: