zucht...ik ben in extase.....

Meiden…ben helemaal emo…



mijn dinnetje heeft krap 2 uur geleden het leven geschonken aan een prachtige dochter genaamd Anouk



De bevalling was zo mooi, zo ontspannen, gemoedelijk, gezellig, vol humor en zooo onwijs bijzonder.

Ze heeft het zooo goed gedaan. En alles verliep zo soepel en vanzelfsprekend…ow wat mooi zeg



Heb haar gekust en geknuffeld en voor de eerste keer aangekleed…zag haar geboren worden, eerste borstvoeding…zo mooi.

Wat een geschenk…



Wat een eer omdat dit te mogen aanschouwen…wat mooi

Hoi Jennifer



Gefeliciteerd en wat fijn dat je erbij mocht zijn. Het lijkt mij ook prachtig om mee te maken, maar ik zou niet weten bij wie :mrgreen: Misschien moet ik maar doula worden :wink:

o wat mooi… ik kan dus echt brullen van dit soort verhalen he.



En wat een byzondere ervaring voor jou. Te gek hoor.

Oh wauw Jen!!! :inlove:

Wat enorm bijzonder zeg…je woorden zeggen zoveel…wat mooi…je ligt nu vast nog te dromen… :wink:



:-* Jewel

Gaaf zeg! En gefeliciteerd :thumbup:

Wowwwwwwwwwww…Jen, dat je dit mag meemaken!

Wat gaaf enneh…blijf maar in extase hoor, mag!



Gefeliciteerd met de geboorte van Anouk!



Liefs,

Moon

Wat bijzonder!!!

Wat fijn ook voor je vriendin dat ze zo’n mooie bevalling mocht hebben en wat bijzonder dat jij erbij mocht zijn…



:inlove:

Jen…ook hier van harte…wt een bijzondere ervaring…en nu maar genieten… :inlove:

hee jen .ze is nu toch eindelijk bevallen :lol: :smiley:



ik vind het harstikke leuk voor je dat je er bij mocht zijn.ik kan me indenken dat dat heel speciaal moet zijn voor je.



dikke kusss en gefeli met de baby hoor :inlove:

Oooh Jen wat gaaaaf!! Geniet lekker van je ervaring en het klinkt inderdaad als een heerlijke bevalling!! :-*

:inlove: mooi Jennifer!!!



Lijkt me prachtig.



Ik ben niet eens 2 keer echt bevallen dus ik heb al geen idee hoe dat werkt zo’n bevalling, lijkt me mooi om te zien hoor.



Super dat je dat mee kon maken.

ben al klaaaar wakker. om 8.30 al!!

sta nog stijf vd adrenaline!!!

@Jennifer77 wrote:

ben al klaaaar wakker. om 8.30 al!!

sta nog stijf vd adrenaline!!!


Kan ik me voorstellen lief, ik hoop het ooit ook mee te maken, lijkt me prachtig om erbij te zijn! :-*

Bijzonder he om zoiets moois mee te mogen maken. Een geboorte van een wonder.

ja meiden een gift from heaven hoor om erbij te mogen zijn…het leek wel een film…zo goed en soepel verliep het…



Vanmorgen om 11.30 hebben manlief en kids ook kennis gemaakt met ons nieuwe wereldwondertje…

Op een gegeven moment lagen een andere vriendin, ik en nog een beste vriend lekker bij moeders op bed, te hangen en te lachen.

Zegt de kraam; wow wat een bijzonder hechte vriendschap hebben jullie.

Klopt dus ook…want het is zooo mooi

Jenn, dat moet idd wel heel speciaal zijn als je dat bij een vriendin van zo dichtbij mag mee maken. :-*

Oh Jen wat ben je toch een lekker ding!!

En wat geweldig dat jullie dit hebben mogen delen!!

Ik kan je uit ervaring vertellen…een vriendschap die al bijzonder en hecht genoeg was dat je dit wílt delen…wordt nóg mooier erdoor…

Ik heb het met mijn beste vriendin gedeeld,zij heeft R geboren zien worden…dat maakt een band voor het leven!

Bij C was ze te laat :roll: maar ik hoop dat ze er oooooit misschien nog wel eens bij mag zijn…ik vind het bijzonder om te delen.

Niet alleen op het moment maar ook vooral de tijd daarna.

Je zit in dezelfde flow en dat is ontzettend fijn!

En ook later met het terug kijken op de bevalling is het ontzettend leuk om daar samen over te kunnen praten!!

Geniet van deze tijd :-*

Oh en GEFELICITEERD natuurlijk TANTE Jen :inlove:

ja bij c was iedereen te laat sas whahaha

Ik heb jaren in de kraamzorg gewerkt en ik vond het ook altijd super bijzonder om bij een bevalling aanwezig te zijn. Vond het altijd zo speciaal dat ik zoiets intiems mee mocht maken.

Maar bij een vriendin lijkt me nog specialer… :inlove:

aah gefeliciteerd!!



en wat geweldig jen dat je erbij kon zijn en dat het zo mooi is geweest :inlove: